Byłem lewakiem - przepraszam

Data: 2016-08-02 15:26:00
Autor: pinokio
Byłem lewakiem - przepraszam
Na pieprzonym leku zwanym Solian nie tylko tkwiłem po uszy w grzechach seksualnych ale i miałem lewackie poglądy.
Całe szczęście że już nie muszę go zażywać. Choć obecne leki są za słabe.

Data: 2016-08-02 06:57:26
Autor: franciszek.wenerski
użytkownik pinokio napisał:
Na pieprzonym leku zwanym Solian nie tylko tkwiłem po uszy w grzechach seksualnych ale i miałem lewackie poglądy.
Całe szczęście że już nie muszę go zażywać. Choć obecne leki są za słabe.

Ja też jestem po części, małej części.

https://youtu.be/my7xeFSxnNM

I tu
https://youtu.be/2XyN7uOTBJc?t=10m40s do 14 minuty.

Nu ale jak lewica PL jest skurwiona? Yin i yang, rozumisz? Równowaga.

Data: 2016-08-02 06:59:37
Autor: franciszek.wenerski
Byłem lewakiem - przepraszam
I tu
https://youtu.be/2XyN7uOTBJc?t=10m40s do 14 minuty.

Nu ale jak lewica PL jest skurwiona?

Albo skurwiona, albo szykowana alternatywa w postaci europejsów
robiących za lewicę typu Zandberg.

Data: 2016-08-03 04:52:05
Autor: stevep
W dniu .08.2016 o 15:57 <franciszek.wenerski@gmail.com> pisze:

[...]

Prawica takoż.

--
stevep

Data: 2016-08-02 08:50:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 2 sierpnia 2016 15:25:58 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
Na pieprzonym leku zwanym Solian nie tylko tkwiłem po uszy w grzechach seksualnych ale i miałem lewackie poglądy.
Całe szczęście że już nie muszę go zażywać. Choć obecne leki są za słabe.

A bez Solianu napadła Cię mania odwracania znaków i plucia na autorytety - tylko
że w wydaniu "prawilnym". To widać, słychać i czuć..

Data: 2016-08-02 19:12:49
Autor: pinokio
W dniu 02.08.2016 o 17:50, Jakub A. Krzewicki pisze:
A bez Solianu napadła Cię mania odwracania znaków i plucia na autorytety - tylko
że w wydaniu "prawilnym". To widać, słychać i czuć.

Tak, najlepiej się uciszyć. Solian zabrał mi kawał życia, to specyfik zabijający duszę. Teraz też jestem na lekach, nawet dwóch, ale nie są takie jak tamten.

Data: 2016-08-02 16:09:10
Autor: Wiesiaczek
W dniu 02.08.2016 o 15:26, pinokio pisze:
Na pieprzonym leku zwanym Solian nie tylko tkwiłem po uszy w grzechach
seksualnych ale i miałem lewackie poglądy.
Całe szczęście że już nie muszę go zażywać. Choć obecne leki są za słabe.

Czyli co? Już Ci całkowicie nie staje?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2016-08-02 16:52:49
Autor: pinokio
W dniu 02.08.2016 o 16:09, Wiesiaczek pisze:
Całe szczęście że już nie muszę go zażywać. Choć obecne leki są za słabe.

Czyli co? Już Ci całkowicie nie staje?

Nie zależy mi na tym ;-)

Byłem lewakiem - przepraszam