Byłem na paradzie, jakby się kto pytał...

Data: 2010-06-20 00:41:25
Autor: Grzegorz Z.
Byłem na paradzie, jakby się kto pytał...
(...) Wokół idei Akademii Sztuki zjednoczyło się środowisko artystyczne i
naukowe, samorządowcy (Szczecin i sąsiednie gminy, Urząd Marszałkowski),
zachodniopomorscy parlamentarzyści. Pod petycją do marszałka Sejmu w
sprawie powołania AS podpisało się ponad 25 tys. osób. Dziś przyszli
studenci i wykładowcy AS organizują wielki happening przy głównej siedzibie
uczelni. Na pl. Orła Białego zaprezentują się muzycy, malarze, grupy
teatralne, performerzy. Impreza rozpocznie się od Parady Akademii Sztuki
(godz. 14), z udziałem artystów, studentów Wyższej Szkoły Sztuki Użytkowej,
Katedry Edukacji Artystycznej US, filii Akademii Muzycznej, uczniów Liceum
Plastycznego, Stowarzyszenia Orkiestra Jazzowa, Teatru Krzyk, Zespołu
Sambal, tancerzy capoeira. Później wszyscy ustawią się do wspólnego zdjęcia
z "lotu ptaka" (pamiątkowy plakat z tym zdjęciem dołączymy w środę do
"Gazety Wyborczej"). (...)

http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34939,8034877,Akademia_Sztuki_dziekuje_szczecinianom_festynem.html

I zdjątka me:

http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/93/l_90c20eaa0bcf46e48bde926cdfec15c1.jpg
http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/120/l_f44e232a0d7e40fcb4da9f53afaeef64.jpg
http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images02/131/l_6cedbda53264442089a7169cb09e4de2.jpg
http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images02/118/l_901629557b664ce6970d7943f01915e2.jpg

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Byłem na paradzie, jakby się kto pytał...