Byłem nazistą i antysemitą...

Data: 2011-10-15 12:03:17
Autor: sofu
Byłem nazistą i antysemitą...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:b01747b2-de69-4dfe-a45d-91f02700dc6ab41g2000yqd.googlegroups.com...
-- -- -- -- -- -
Obecnie jestem Żydem, już oficjalnie.. Dziś mamy sobotę, a ja używam
komputera, choć wiem, że nie powinienem i gdyby mój rabbi się o tym
dowiedział, to znów zobaczyłbym smutek w jego oczach... Może w
następną sobotę zdołam wykrzesać z siebie więcej samodyscypliny.. A
może znów spotkam na irc mojego przyjaciela z Izraela, ortodoksyjnego
haredi, który ponownie będzie mi wmawiał, że interpretacja Halachy,
której on jest zwolennikiem dopuszcza korzystanie z komputera w
Shabbat....
-- -

Tyle juz wersji przedstawiałeś po kolei, że pewnie sam już nie wiesz kim jestes?!
To pomogę!
Nie jesteś ani żydem ani parchem ani słowianinem.
Jestes po prostu klockiem!

sofu

Byłem nazistą i antysemitą...