Byłem spaliłem.

Data: 2009-06-07 17:04:20
Autor: jendrysz
Byłem spaliłem.
I mój sprzeciw jest już zarejestrowany.

jendrysz

Data: 2009-06-07 12:03:11
Autor: pistacjusz
Byłem spaliłem.
On 7 Cze, 17:04, jendrysz <jendr...@spam.pl> wrote:
I mój sprzeciw jest już zarejestrowany.

jendrysz

Oooo, jaki kozak :)

Data: 2009-06-07 17:58:28
Autor: matador
Byłem spaliłem.
jendrysz pisze:
I mój sprzeciw jest już zarejestrowany.

jendrysz

"Stopczyk, co wy tam palicie? Ja? - Radomskie ale Frantz ma Camele."

;-)

matador.

Data: 2009-06-07 18:03:00
Autor: matador
Byłem spaliłem.
jendrysz pisze:
I mój sprzeciw jest już zarejestrowany.

jendrysz
Nie żartuj - to TY !!!
#
Państwowa Komisja Wyborcza poinformowała o pożarze w przybudówce jednego z lokali wyborczych w Strzekęcinie w woj. zachodniopomorskim. Obwodowa Komisja Wyborcza podjęła decyzję o przedłużeniu głosowania do godziny 22:40. Rejonowa Komisja Wyborcza w Koszalinie może w trybie nadzoru uchylić tę decyzję.
#

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Pozar-w-przybudowce-lokalu-wyborczego-- -cisza-przedluzona-w-calej-Europie,wid,11198274,wiadomosc.html?ticaid=182aa

matador.

Data: 2009-06-07 18:32:31
Autor: jendrysz
Byłem spaliłem.
matador pisze:
jendrysz pisze:
[...]

Nie.
Takie coś to podają, a mój sprzeciw ukrywają.
I nie tylko mój:

http://cia.bzzz.net/blokowanie_lokali_wyboczych_olsztyn

Ale będzie w sprawozdaniach PKW. I jest na policji.

jendrysz

Data: 2009-06-07 18:04:17
Autor: jadrys
Byłem spaliłem.
jendrysz pisze:
I mój sprzeciw jest już zarejestrowany.

jendrysz

A kto niby go zarejestrował?

Data: 2009-06-07 18:27:25
Autor: jendrysz
Byłem spaliłem.
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
I mój sprzeciw jest już zarejestrowany.

jendrysz

A kto niby go zarejestrował?

Policja i jak będzie ci się chciało, znajdziesz
to sprawozdaniach PKW.

jendrysz

Data: 2009-06-07 18:46:50
Autor: jadrys
Byłem spaliłem.
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
[...]

A mógłbyś podać okręg?  Przy moim łączu przewalanie wszystkich  danych PKW zajmie mi tydzień..

Data: 2009-06-07 19:06:34
Autor: jendrysz
Byłem spaliłem.
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
[...]

Znalazłem stare na Google

http://www.money.pl/archiwum/wiadomosci_agencyjne/pap/artykul/wielkopolskie;mezczyzna;spalil;w;lokalu;wyborczym;swoje;karty;do;glosowania,114,0,200306.html

a teraz dobrze ukryta cisza i sam jestem ciekaw, czy ktoś to znajdzie.
Dlatego, nie mogę wszystkich szczegółów podać.

Data: 2009-06-07 12:07:16
Autor: pistacjusz
Byłem spaliłem.
On 7 Cze, 19:06, jendrysz <jendr...@spam.pl> wrote:
jadrys pisze:

> [...]

http://www.money.pl/archiwum/wiadomosci_agencyjne/pap/artykul/wielkop...

a teraz dobrze ukryta cisza i sam jestem ciekaw, czy ktoś to znajdzie.
Dlatego, nie mogę wszystkich szczegółów podać.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Szacuneczek.

Data: 2009-06-07 21:52:03
Autor: jendrysz
Byłem spaliłem.
jadrys pisze:

jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
[...]

Szacuneczek nieważny, ważne zrozumienie, że picerokracji popuścić nie można i walczyć trzeba.

jendrysz

Data: 2009-06-07 21:24:28
Autor: jadrys
Byłem spaliłem.
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
[...]

ZA tamto ukarali Cię?  Naprawdę jestem pod wrażeniem.

Data: 2009-06-07 21:48:28
Autor: jendrysz
Byłem spaliłem.
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
[...]

Chcieli, ale w końcu dali 12 dni wczasów.

jendrysz

Data: 2009-06-08 12:35:27
Autor: jadrys
Byłem spaliłem.
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
[...]

Nie to żebym Ci nie wierzył, ale to co piszesz wydaje się być tak nieprawdopodobne, że chciałbym sie upewnić.. Widzę że jesteś ze Stęszewa, nie jest to duże miasto, więc powinieneś znać osobowość Stęszewa (być może już nieżyjącego) -  Henia  Szafarskiego. Facet ma charakterystyczny wygląd - powiedz mi na czym polega ten wygląd..

Data: 2009-06-08 14:46:41
Autor: jendrysz
Byłem spaliłem.
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
[...]

Chcesz sprawdzić, czy jestem tam tylko zarejestrowany, czy jestem stałym bywalcem, łatwym do odszukania?
Już media napisały skąd, ale oczywiście, nie interesuje ich dlaczego.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,6696909,Spalil_karte_do_glosowania__zaplaci_grzywne.html?utm_source=RSS_aol&utm_medium=RSS&utm_campaign=6478777

Data: 2009-06-08 15:15:23
Autor: jadrys
Byłem spaliłem.
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
[...]

Chodzi mi tylko o to żeby się upewnić czy jesteś tym o którym piszą media , czy się nie podszywasz pod tego co spalił kartę....

Data: 2009-06-08 17:57:12
Autor: jendrysz
Byłem spaliłem.
jadrys pisze:

Chodzi mi tylko o to żeby się upewnić czy jesteś tym o którym piszą media , czy się nie podszywasz pod tego co spalił kartę....

W tym celu wystarczy mi zadzwonić do znajomego i podobnie każdy się dowie.
W ten sposób nie sprawdzisz czy jestem tą samą osobą.
Ale mogę ci powiedzieć że żyje, tylko na stojąco ma kłopot z oglądaniem telewizji.

jendrysz

Data: 2009-06-08 18:14:09
Autor: jadrys
Byłem spaliłem.
jendrysz pisze:
jadrys pisze:

[...]

Moje wątpliwości ostatecznie się rozwiały..

Data: 2009-06-07 22:49:24
Autor: jendrysz
Byłem spaliłem.
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
[...]

W końcu podali:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,6696909,Spalil_karte_do_glosowania__zaplaci_grzywne.html?utm_source=RSS_aol&utm_medium=RSS&utm_campaign=6478777

I myślą że zapłacę. Wolę, za państwowe pieniądze jechać na wczasy.

Data: 2009-06-07 23:13:05
Autor: boukun
Byłem spaliłem.

Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@spam.pl> napisał w wiadomości news:h0h94o$o8n$1inews.gazeta.pl...
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
[...]

Gratuluję, może naprawdę będziesz przykładem.

boukun

Data: 2009-06-08 00:15:44
Autor: jendrysz
Byłem spaliłem.

jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,6696909,Spalil_karte_do_glosowania__zaplaci_grzywne.html?utm_source=RSS_aol&utm_medium=RSS&utm_campaign=6478777 I myślą że zapłacę. Wolę, za państwowe pieniądze jechać na wczasy.

Gratuluję, może naprawdę będziesz przykładem.

boukun

To za mało. Jedna jaskółka wiosny nie czyni.
Ludzie głową ruszają dopiero wtedy, gdy głód przyciśnie.
A do tego czasu, w różne bzdury wierzą i można tłumaczyć, a oni i tak z powrotem swoje. Czym skorupka za młodu nasiąknie...
Jak bumerangi. Czasem jest naprawdę wesoło.

jendrysz

Data: 2009-06-08 08:36:10
Autor: boukun
Byłem spaliłem.

jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
[...]

Nie przebijesz się bez wielkiej kasy, a za twoją kasę reżim z toba walczy...

boukun

Data: 2009-06-08 14:50:38
Autor: jendrysz
Byłem spaliłem.

jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
[...]

Nie jest tak źle.
Już zaczynam się przebijać. Skorupka zaczyna pękać.

Data: 2009-06-08 05:23:32
Autor: cirrus
Byłem spaliłem.
Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@spam.pl> napisał w wiadomości news:h0gktk$k5v$1inews.gazeta.pl...
I mój sprzeciw jest już zarejestrowany.
jendrysz

Kretynów nie brak, na kort Roland Garos też wpadł jakiś kretyn goniła go cała ochrona, on tez został zarejstrowany.

--
stevep

Data: 2009-06-08 13:53:47
Autor: jendrysz
Byłem spaliłem.
cirrus pisze:
[...]

Przynajmniej sobie tam pobiegał, a kaleka chociaż siedział tam na trybunach?

Byłem spaliłem.