Byłem szczęśliwy, jak nie miałem konta

Data: 2010-11-03 18:39:16
Autor: boukun
Byłem szczęśliwy, jak nie miałem konta
Kurwa, na chuj to konto w banku, okradają tylko człowieka. Jakieś potrącenia po 7 zł za prowadzenie konta, 1 zł za składki zdrowotne w ZUS, 2 zł za składki społeczne, 3 zł za jakąś kartę, po 15 zł za przelewy jakieś elixir, a to 5 zł, a to tamto...
Idźta w chuj z tym dziadostwem. Nie ma to jak sobie człowiek zaniósł spacerkiem pieniążki do kasy i zapłacił bez jakiś prowizji za prąd, wodę i gaz...

Banków się narobiło, jak grzybów po deszczu i człowieka tylko inwigilują i tresują...

boukun

Data: 2010-11-03 19:08:37
Autor: u2
W dniu 2010-11-03 18:39, boukun pisze:
[...]

Żyd a taki głupi, dokształć się bekon. Załóż konto n.p. w mbanku. A
złodziejom podziękuj.

Data: 2010-11-03 19:12:49
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cd1a529$0$27031$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A to dopiero żydostwo i to wirtualne, nawet nie podotykasz pieniązków, tylko trenują cię cyferkami... Pooglądaj filmik, zapodany przez Heska http://player.iplex.pl/539/ogladaj_za_darmo.html

Albo przypomnij sobie mój tekst sprzed lat, "RFID ma was zniewolić"https://groups.google.com/groups/search?hl=pl&q=rfid+ma+was+zniewoli%C4%87&qt_s=Przeszukuj+grupy
boukun

Data: 2010-11-03 19:21:36
Autor: u2
W dniu 2010-11-03 19:12, boukun pisze:
to dopiero żydostwo i to wirtualne, nawet nie podotykasz pieniązków,
tylko trenują cię cyferkami

Trening czyni mistrzem.

A mbank ma swoje zalety. Tylko ty dziwnie durny jesteś.

Data: 2010-11-03 19:32:47
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cd1a834$0$27027$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Widzisz, bo my rozmawiamy dwoma innymi językami. To tak jak ten globalista z filmu, on nie widzi nic złego w globalizacji i okradaniu krajów wschodzących...
Mówią dwoma językami, dla masonerii swoje, a motłoch rozumie co chce zrozumieć..., co ma rozumieć, jak mu zaimplementowano program...

Nie daj poszuflkadkować i skatalogować, dąż, do odzyskania wolności...

boukun

Data: 2010-11-03 20:01:51
Autor: u2
W dniu 2010-11-03 19:32, boukun pisze:
Widzisz, bo my rozmawiamy dwoma innymi językami. To tak jak ten
globalista z filmu, on nie widzi nic złego w globalizacji i okradaniu
krajów wschodzących...

A ty miałeś wyrzuty sumienia kiedy mordowałeś niewinne zwierzaki ?

Data: 2010-11-03 21:53:20
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cd1b1a3$0$20992$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kiedy najlepiej mięso smakuje prosto po uboju...

boukun

Data: 2010-11-04 00:24:22
Autor:
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

> A ty miałeś wyrzuty sumienia kiedy mordowałeś niewinne zwierzaki ?

Kiedy najlepiej mięso smakuje prosto po uboju...

Pod warunkiem, ze koszerne jest

Krzysztof Canucki

Data: 2010-11-03 20:29:31
Autor: raff
W dniu 2010-11-03 19:21, u2 pisze:
[...]

Boukun jak der Alte Jude, nie ufa cyferkom.

R.

Data: 2010-11-04 00:29:57
Autor: Canucki
[...]

Slogan dla Pana:  Zdejmij chomąto - wyrzuc konto!

Ciekawe, ze najbardziej inwigilowani i przesladowani na psp sa "antysemici".  Panslawiscie tez zydo-esbeckie krasnoludki do mleka sikaja.

Krzysztof Canucki --

Byłem szczęśliwy, jak nie miałem konta