Byłem szczęśliwy, jak nie miałem konta

Data: 2010-11-04 00:29:57
Autor: Canucki
Byłem szczęśliwy, jak nie miałem konta
Kurwa, na chuj to konto w banku, okradają tylko człowieka. Jakieś
potrącenia po
 7 zł za prowadzenie konta, 1 zł za składki zdrowotne w ZUS, 2 zł za
składki
społeczne, 3 zł za jakąś kartę, po 15 zł za przelewy jakieś elixir, a to 5
zł,
a to tamto...
Idźta w chuj z tym dziadostwem. Nie ma to jak sobie człowiek zaniósł
spacerkiem
 pieniążki do kasy i zapłacił bez jakiś prowizji za prąd, wodę i gaz...

Banków się narobiło, jak grzybów po deszczu i człowieka tylko inwigilują i tresują...

boukun

Slogan dla Pana:  Zdejmij chomąto - wyrzuc konto!

Ciekawe, ze najbardziej inwigilowani i przesladowani na psp sa "antysemici".  Panslawiscie tez zydo-esbeckie krasnoludki do mleka sikaja.

Krzysztof Canucki --

Byłem szczęśliwy, jak nie miałem konta