Byłem w TESCO

Data: 2010-04-10 23:13:15
Autor: boukun
Byłem w TESCO
Jechałem do Media Express i synek mnie namówił, żeby kupić mu słodycze, w poniedziałek ma 10 urodziny...

Przez megafon słyszę zapowiedź, że jutro sklep będzie nieczynny, z powodu katastrofy w Smoleńsku.

Kto rządzi TESCO, w czyich rękach jest ta sieć? KJolory mają biało-czerwone, a wiadomo, co one (kogo) oznaczają...

boukun

Data: 2010-04-10 17:45:40
Autor: Bruner
Byłem w TESCO
Boukun ale ty leniwy jak ja chcialem cukierki to zaraz mama wyciagnela z szafy cynamom, cukier , make i inne rzeczy i zaraz byly dobre ciasteczka i cukiereczki. Babka zawsze mnie uczla abym tego swinstwa ze sklepu nie jadl bo nie wiadomo co tam w srodku.

I miala racje do dzisiaj nie choruje, nie jak dzisiejsze pokolenie w wieku 20 lat musza sobie juz insuline wstrzykiwac.

Data: 2010-04-10 23:50:36
Autor: boukun
Byłem w TESCO

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hpqri8$cll$1news.onet.pl...
[...]

W szkole mają taki zwyczaj, że kto ma urodziny, przynosi cukierki i obdarowuje uczniów w klasie...
Kupiłem paczkę mieszanki wedlowskiej za 18,99, niech dzieci mają...

boukun

Data: 2010-04-11 00:10:27
Autor: Tomy M.
Byłem w TESCO
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpqrv8$nkg$1mx1.internetia.pl...

W szkole mają taki zwyczaj, że kto ma urodziny, przynosi cukierki i obdarowuje uczniów w klasie...
Kupiłem paczkę mieszanki wedlowskiej za 18,99, niech dzieci mają...
.... no niech dzieciaki mają coś takiego od życia nie ty potem wchodze do Starego
Marysiateg, znasz Starego Marysiatego on też ma meline tylko że droższą, ja
patrze a ta kurwa tam z tym Starym Marysiatym siedzi i wódke pije i tak żeby
nie skłamać no pół litra już do połowy odpite to ja mówie to ja ci dałem
pieniądze żebyś dzieciom pomarańcze kupiła a ty tutaj na melinie z pijakami
wódke pijesz no to ci mówie to tak jak stałem to ją jebłem młotkiem a takim
fest półtora kilowym no ze łba to niebyło co zbierać. Wyrwałem chwasta.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-11 00:20:31
Autor: Andrzej
Byłem w TESCO
qźwa Tomy M.Ległem i sie wiję i jest OK

Data: 2010-04-11 10:26:24
Autor: cirrus
Byłem w TESCO
[...]

Eee ty jako wielbiciel:
Chcesz cukierka
idź do Gierka
Gierek ma
to ci da.

--
stevep

Data: 2010-04-10 23:56:32
Autor: boukun
Byłem w TESCO

Użytkownik "Old Speckled Hen" <old@speckled.hen> napisał w wiadomości news:hpqrs3$7rd$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hpqpp6$7h5$1mx1.internetia.pl...
[...]

siedz w domu lysy chu..u ... zaloba naodowa a ty bydle po cukierki latasz

Ja, jak ja, ale zauważyłem, że ludzie dzisiaj jakoś wyjątkowo uśmiechnięci byli i zadowoleni w TESCO, tacy rozradowani i tak tłumnie...

boukun

Data: 2010-04-11 00:06:00
Autor: u2
Byłem w TESCO
W dniu 2010-04-10 23:56, boukun pisze:
Ja, jak ja, ale zauważyłem, że ludzie dzisiaj jakoś wyjątkowo
uśmiechnięci byli i zadowoleni w TESCO, tacy rozradowani i tak tłumnie...

W sklepie Tesco spotykają się wiadomo, że Boukuny :)

Data: 2010-04-11 10:27:17
Autor: cirrus
Byłem w TESCO
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpqsac$r95$1mx1.internetia.pl...
[...]

Debili podobnych do ciebie nie brakuje.

--
stevep

Data: 2010-04-11 13:49:14
Autor: boukun
Byłem w TESCO

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hpru9r$tod$1news.vectranet.pl...
[...]

Akurat tylko ja jestem poważny...

boukun

Data: 2010-04-10 23:59:41
Autor: Grzegorz Z.
Byłem w TESCO
Dnia Sat, 10 Apr 2010 23:13:15 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Heh... a ja sobie właśnie zdałem sprawę z tego, że w domu do żarcia mam
aktualnie tylko ryż, cebulę, ser, olej oraz szafran pokutujący od zeszłego
roku.

No to se zrobię "milanese" ... --

Data: 2010-04-11 00:54:44
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Biedny Grzegorz Z.
> [...]

aktualnie tylko ryż, cebulę, ser, olej oraz szafran pokutujący od zeszłego

No to se zrobię "milanese" ... -- "Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć wściekłe

Biedny Grzegorz Z.
Akurat zaczęła się niedziela, lecz nie ma gdzie zrobić zakupów.
Zanosi się więc na to, że nie będzie mu tak przyjemnie jak zwykle w niedzielę.
Ale nic straconego - może dziś urządzić u siebie wesołą głośną imprezę.
Będzie mu bardzo przyjemnie, kiedy sąsiedzi zaczną pomstować.

Data: 2010-04-11 00:00:28
Autor: awe
Byłem w TESCO

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpqpp6$7h5$1mx1.internetia.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
kogo debilu oznaczaja kolory bialo-czerwone ze sie musisz pytac. wszystkie sieci beda zamniete
awe

Data: 2010-04-11 00:00:46
Autor: Grzegorz Z.
Byłem w TESCO
Dnia Sun, 11 Apr 2010 00:00:28 +0200, awe napisał(a):

[...]

Oj, tylko nie zapomnij jutro przyjąć Najświętszego Sakramentu, bo ten
sprzed tygodnia już kompletnie przestał działać.

Data: 2010-04-11 01:02:17
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nie zapomnij Grzegorzu...

> [...]

Oj, tylko nie zapomnij jutro przyjąć Najświętszego Sakramentu, bo ten
sprzed tygodnia już kompletnie przestał działać.

A ty Grzegorzu nie zapomnij wypić dzisiaj z pół litra wódki, bo zapewne po wczorajszym pijaństwie już kompletnie wytrzeźwiałeś.

Data: 2010-04-11 09:43:01
Autor: awe

napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -
daj znac, postawie ci litra jak jestes na cugu
awe

Data: 2010-04-11 11:37:05
Autor: Grzegorz Z.

napisał(a):

[...]

No cóż, jedni wyprojektowywują tu na mnie swój homoseksualizm, ty uparłeś
się że jestem alkoholikiem. Niech ci więc będzie. --

Data: 2010-04-11 00:53:27
Autor: ColgatesBilly
Byłem w TESCO
[...]

A fabryki, urzedy i szkoly tez beda zamkniete?

Kol

Data: 2010-04-10 14:56:30
Autor: zitixx
Byłem w TESCO
On 10 Kwi, 23:53, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote in message

> Jecha em do Media Express i synek mnie nam wi , eby kupi mu s odycze, w
> poniedzia ek ma 10 urodziny...

> Przez megafon s ysz zapowied , e jutro sklep b dzie nieczynny, z powodu
> katastrofy w Smole sku.

> Kto rz dzi TESCO, w czyich r kach jest ta sie ? KJolory maj bia o-czerwone, a
> wiadomo, co one (kogo) oznaczaj ...

> boukun

A fabryki, urzedy i szkoly tez beda zamkniete?

Kol

Dziś zajęcia odwołała Politechnika Wrocławska.

Data: 2010-04-11 09:46:21
Autor: awe
Bylem w TESCO

Użytkownik "Mariusz" <mariuszd@op.pl> napisał w wiadomości news:4bc157f7.9266593news.aioe.org...
On Sat, 10 Apr 2010 23:13:15 +0200, "boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote:

Jechalem do Media Express i synek mnie namówil, zeby kupic mu slodycze

A nie mogles mu dac polizac....no wiesz co, ten twoj lizak ktory ci sie
w garsci nie miesci, niech sie chlopak uczy.

w poniedzialk ma 10 urodziny...

Moze matka na urodziny podarowalby mu jakiegos niemieckiego menelika
w roli ojca, zamiast zmuszac dziecko do przebywania z debilem.

Przez megafon slysze zapowiedz, ze jutro sklep bedzie nieczynny, z powodu
katastrofy w Smolensku.

Kto rzadzi TESCO, w czyich rekach jest ta siec?

Zydy rzadzom, te same co upozorowaly katastrofe samolotu z Zydami na pokladzie.
Nie ma jak swir z komputerem. A moze ktos mieszkajacy w poblizu, wreszcie przejedzie
sie do tej Swidnicy i zaprowadzi ta czerwona swinie do rzezni ?
od kiedy w PL zamknieto szkoly cyrkowe to bezrobotne klauny wala na psp tabunami
awe

Byłem w TESCO