Byłem w TESCO

Data: 2010-04-10 17:45:40
Autor: Bruner
Byłem w TESCO
Boukun ale ty leniwy jak ja chcialem cukierki to zaraz mama wyciagnela z szafy cynamom, cukier , make i inne rzeczy i zaraz byly dobre ciasteczka i cukiereczki. Babka zawsze mnie uczla abym tego swinstwa ze sklepu nie jadl bo nie wiadomo co tam w srodku.

I miala racje do dzisiaj nie choruje, nie jak dzisiejsze pokolenie w wieku 20 lat musza sobie juz insuline wstrzykiwac.

Data: 2010-04-10 23:50:36
Autor: boukun
Byłem w TESCO

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hpqri8$cll$1news.onet.pl...
[...]

W szkole mają taki zwyczaj, że kto ma urodziny, przynosi cukierki i obdarowuje uczniów w klasie...
Kupiłem paczkę mieszanki wedlowskiej za 18,99, niech dzieci mają...

boukun

Data: 2010-04-11 00:10:27
Autor: Tomy M.
Byłem w TESCO
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpqrv8$nkg$1mx1.internetia.pl...

W szkole mają taki zwyczaj, że kto ma urodziny, przynosi cukierki i obdarowuje uczniów w klasie...
Kupiłem paczkę mieszanki wedlowskiej za 18,99, niech dzieci mają...
.... no niech dzieciaki mają coś takiego od życia nie ty potem wchodze do Starego
Marysiateg, znasz Starego Marysiatego on też ma meline tylko że droższą, ja
patrze a ta kurwa tam z tym Starym Marysiatym siedzi i wódke pije i tak żeby
nie skłamać no pół litra już do połowy odpite to ja mówie to ja ci dałem
pieniądze żebyś dzieciom pomarańcze kupiła a ty tutaj na melinie z pijakami
wódke pijesz no to ci mówie to tak jak stałem to ją jebłem młotkiem a takim
fest półtora kilowym no ze łba to niebyło co zbierać. Wyrwałem chwasta.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-11 00:20:31
Autor: Andrzej

[...]