Byłem w TESCO

Data: 2010-04-11 00:53:27
Autor: ColgatesBilly
Byłem w TESCO
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hpqpp6$7h5$1mx1.internetia.pl...
Jechałem do Media Express i synek mnie namówił, żeby kupić mu słodycze, w poniedziałek ma 10 urodziny...

Przez megafon słyszę zapowiedź, że jutro sklep będzie nieczynny, z powodu katastrofy w Smoleńsku.

Kto rządzi TESCO, w czyich rękach jest ta sieć? KJolory mają biało-czerwone, a wiadomo, co one (kogo) oznaczają...

boukun

A fabryki, urzedy i szkoly tez beda zamkniete?

Kol

Data: 2010-04-10 14:56:30
Autor: zitixx
Byłem w TESCO
On 10 Kwi, 23:53, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote in message

> Jecha em do Media Express i synek mnie nam wi , eby kupi mu s odycze, w
> poniedzia ek ma 10 urodziny...

> Przez megafon s ysz zapowied , e jutro sklep b dzie nieczynny, z powodu
> katastrofy w Smole sku.

> Kto rz dzi TESCO, w czyich r kach jest ta sie ? KJolory maj bia o-czerwone, a
> wiadomo, co one (kogo) oznaczaj ...

> boukun

A fabryki, urzedy i szkoly tez beda zamkniete?

Kol

Dziś zajęcia odwołała Politechnika Wrocławska.

Data: 2010-04-10 23:59:47
Autor: boukun
Byłem w TESCO

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:6s6wn.8462$4c4.1377uutiset.elisa.fi...
[...]