Byłem w TESCO

Data: 2010-04-10 23:56:32
Autor: boukun
Byłem w TESCO

Użytkownik "Old Speckled Hen" <old@speckled.hen> napisał w wiadomości news:hpqrs3$7rd$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hpqpp6$7h5$1mx1.internetia.pl...
Jechałem do Media Express i synek mnie namówił, żeby kupić mu słodycze, w poniedziałek ma 10 urodziny...

Przez megafon słyszę zapowiedź, że jutro sklep będzie nieczynny, z powodu katastrofy w Smoleńsku.

Kto rządzi TESCO, w czyich rękach jest ta sieć? KJolory mają biało-czerwone, a wiadomo, co one (kogo) oznaczają...

boukun

siedz w domu lysy chu..u ... zaloba naodowa a ty bydle po cukierki latasz

Ja, jak ja, ale zauważyłem, że ludzie dzisiaj jakoś wyjątkowo uśmiechnięci byli i zadowoleni w TESCO, tacy rozradowani i tak tłumnie...

boukun

Data: 2010-04-11 00:06:00
Autor: u2
Byłem w TESCO
W dniu 2010-04-10 23:56, boukun pisze:
Ja, jak ja, ale zauważyłem, że ludzie dzisiaj jakoś wyjątkowo
uśmiechnięci byli i zadowoleni w TESCO, tacy rozradowani i tak tłumnie...

W sklepie Tesco spotykają się wiadomo, że Boukuny :)

Data: 2010-04-11 10:27:17
Autor: cirrus
Byłem w TESCO
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpqsac$r95$1mx1.internetia.pl...
[...]

[...]