Byłem w TESCO

Data: 2010-04-11 00:00:28
Autor: awe
Byłem w TESCO

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpqpp6$7h5$1mx1.internetia.pl...
Jechałem do Media Express i synek mnie namówił, żeby kupić mu słodycze, w poniedziałek ma 10 urodziny...

Przez megafon słyszę zapowiedź, że jutro sklep będzie nieczynny, z powodu katastrofy w Smoleńsku.

Kto rządzi TESCO, w czyich rękach jest ta sieć? KJolory mają biało-czerwone, a wiadomo, co one (kogo) oznaczają...

boukun
-- -- -- -- -- -- -- -
kogo debilu oznaczaja kolory bialo-czerwone ze sie musisz pytac. wszystkie sieci beda zamniete
awe

Data: 2010-04-11 00:00:46
Autor: Grzegorz Z.
Byłem w TESCO
Dnia Sun, 11 Apr 2010 00:00:28 +0200, awe napisał(a):

[...]

Oj, tylko nie zapomnij jutro przyjąć Najświętszego Sakramentu, bo ten
sprzed tygodnia już kompletnie przestał działać.

Data: 2010-04-11 01:02:17
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nie zapomnij Grzegorzu...

> [...]

Oj, tylko nie zapomnij jutro przyjąć Najświętszego Sakramentu, bo ten
sprzed tygodnia już kompletnie przestał działać.

A ty Grzegorzu nie zapomnij wypić dzisiaj z pół litra wódki, bo zapewne po wczorajszym pijaństwie już kompletnie wytrzeźwiałeś.

Data: 2010-04-11 09:43:01
Autor: awe

napisał(a):

[...]

daj znac, postawie ci litra jak jestes na cugu
awe

Data: 2010-04-11 11:37:05
Autor: Grzegorz Z.

napisał(a):

[...]

No cóż, jedni wyprojektowywują tu na mnie swój homoseksualizm, ty uparłeś
się że jestem alkoholikiem. Niech ci więc będzie. --

Byłem w TESCO