Byłem w TESCO

Data: 2010-04-10 23:59:41
Autor: Grzegorz Z.
Byłem w TESCO
Dnia Sat, 10 Apr 2010 23:13:15 +0200, boukun napisał(a):

Jechałem do Media Express i synek mnie namówił, żeby kupić mu słodycze, w poniedziałek ma 10 urodziny...

Przez megafon słyszę zapowiedź, że jutro sklep będzie nieczynny, z powodu katastrofy w Smoleńsku.

Kto rządzi TESCO, w czyich rękach jest ta sieć? KJolory mają biało-czerwone, a wiadomo, co one (kogo) oznaczają...

Heh... a ja sobie właśnie zdałem sprawę z tego, że w domu do żarcia mam
aktualnie tylko ryż, cebulę, ser, olej oraz szafran pokutujący od zeszłego
roku.

No to se zrobię "milanese" ... --

Data: 2010-04-11 00:54:44
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Biedny Grzegorz Z.
> [...]

aktualnie tylko ryż, cebulę, ser, olej oraz szafran pokutujący od zeszłego

No to se zrobię "milanese" ... -- "Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć wściekłe

Biedny Grzegorz Z.
Akurat zaczęła się niedziela, lecz nie ma gdzie zrobić zakupów.
Zanosi się więc na to, że nie będzie mu tak przyjemnie jak zwykle w niedzielę.
Ale nic straconego - może dziś urządzić u siebie wesołą głośną imprezę.
Będzie mu bardzo przyjemnie, kiedy sąsiedzi zaczną pomstować.

--

Byłem w TESCO