Byłem w blaszanym łagrze pracy

Data: 2013-01-03 17:51:29
Autor: t-1
Byłem w blaszanym łagrze pracy

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kc4ahk$g7b$1mx1.internetia.pl...
Wróciłem właśnie z Biedronki, boże, jak mi jest żal tych spracowanych kobiet przy kasach, one chyba nawet nie myślą o tym, że człowiek może zarabiać lepiej...

Pogodziły się chyba z tym co muszą robić i za ile..., czy taka kobieta, może po pracy mieć ochotę na seks?

boukun

Masz rację, kobiety nie powinny pracować będąc mężatkami. (panny mogą, aby łatwiej znaleźć męża)
Powinno to być honorem mężczyzn. Niestety nie ma już ich wielu.
A jest wprost przeciwnie, wysyła taki żonę do pracy  i narzeka, że mało przynosi pieniędzy, sam siedząc w domu.

Data: 2013-01-03 21:19:52
Autor: boukun
Użytkownik "t-1" <no@nospam.pl> napisał w wiadomości news:kc4cun$ifi$1pippin.nask.net.pl...

[...]

Małżeństwo, to jest jedno ciało, rodzina to jest silna, jak się trzyma razem, w zdrowym małżeństwie każdy myśli o tym, żeby rodzina była silna i  przetrwała wszelkie kryzysy..., w małżeństwie nie można się licytować kto i ile na rodzinę robi inaczej rodzina ginie, a reżim cię pogrzebie...

Tak to niestety w tym kurewskim reżimie jest, że ludzie nie mają godnej pracy i zaciskają zęby... jak są przez reżim zmuszeni... i zniewoleni...

boukun

Byłem w blaszanym łagrze pracy