By³em w blaszanym ³agrze pracy

Data: 2013-01-04 08:39:49
Autor: Przemys³aw M.
By³em w blaszanym ³agrze pracy
Dnia Thu, 3 Jan 2013 17:03:43 +0100, boukun napisał(a):

Wróciłem właśnie z Biedronki, boże, jak mi jest żal tych spracowanych kobiet przy kasach, one chyba nawet nie myślą o tym, że człowiek może zarabiać lepiej...

Pogodziły się chyba z tym co muszą robić i za ile..., czy taka kobieta, może po pracy mieć ochotę na seks?

boukun

Z toba na pewno nie. Ty jestes smierdzący leń.

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

By³em w blaszanym ³agrze pracy