Byłem w kościele

Data: 2013-08-18 22:47:10
Autor: Jacek Biały
Byłem w kościele
Prawie w ogóle nie chodzę do kościoła.  Prawie, bo dzisiaj jest rocznica śmierci mojego ojca, więc poszedłem. W swoje dosyć zawiłe kazanie ksiądz wplótł w bardzo niekorzystnym kontekście temat Instytutu Pamięci Narodowej ("martwy za życia" człowiek, który zobaczywszy akta IPN nie pozwolił się koło swego brata pogrzebać i tak dalej).
Zastanawiam się nad naukową uczciwością pracowników IPN, którzy zajmują się tematem księży katolickich. Dlaczego stosują taryfę ulgową do ludzi, którzy dzisiaj najchętniej spaliliby ich na stosie (razem z książkami ks. Isakiewicza oraz niektórych historyków). Jeśli to zwykły strach, to cóż... W historii naszej rzecz nie nowa.
jb

Data: 2013-08-18 22:58:01
Autor: u2
Byłem w kościele
W dniu 2013-08-18 22:47, Jacek Biały pisze:
Prawie w ogóle nie chodzę do kościoła.  Prawie, bo dzisiaj jest rocznica śmierci
mojego ojca

tego starego ubeka ? ...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=Lva9kHMheQg

Data: 2013-08-19 19:01:48
Autor: Mark Woydak
Byłem w kościele

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52113557$0$1250$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-08-18 22:47, Jacek Biały pisze:
Prawie w ogóle nie chodzę do kościoła.  Prawie, bo dzisiaj jest rocznica śmierci
mojego ojca

tego starego ubeka ? ...-;)

Ty głupi popaprańcu! Jakim prawem bydlaku obrażasz pamięć nieznanej ci osoby! Jak trzeba nisko upaśc by zachowywać się w ten sposób! Jesteś podłą kreaturą nie wartą splunięcia! Gardze takimi gnojami jak ty bydlaku. Pfuuu!

MW

Data: 2013-08-20 14:07:45
Autor: Towarzysz Gnój
Byłem w kościele

| tego starego ubeka ? ...-;)

Ciebie ojciec, czy matka wysrała?

Data: 2013-08-20 19:21:49
Autor: Trybun
Byłem w kościele
W dniu 2013-08-20 14:07, Towarzysz Gnój pisze:
?

Daj spokój, Jacek - facet ma odchyły, i nie warto równać do jego poziomu.

Data: 2013-08-20 19:26:49
Autor: u2
Byłem w kościele
W dniu 2013-08-20 19:21, Trybun pisze:
W dniu 2013-08-20 14:07, Towarzysz Gnój pisze:
?

Daj spokój, Jacek - facet ma odchyły, i nie warto równać do jego poziomu.

hi hi hi tow. gnoj to jacek, syn ubeka ...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=hZAV4hsP5WU

Data: 2013-08-22 05:23:23
Autor: Jacek Biały
Byłem w kościele

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kv08iq$98c$2node1.news.atman.pl...

| Daj spokój, Jacek

 Niech on da spokój memu Kochanemu Ojcu.
jb

Data: 2013-08-22 09:38:38
Autor: Trybun
Byłem w kościele
W dniu 2013-08-22 05:23, Jacek Biały pisze:
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Daj spokój, Jacek

  Niech on da spokój memu Kochanemu Ojcu.
jb

Ale on nie potrafi, po prostu chyba takie wychowanie, bądź choroba psychiczna..

Data: 2013-08-20 19:21:21
Autor: Trybun
Byłem w kościele
[...]

Wyrazy współczucia z powodu śmierci ojca.

A ja się zastanawiam jakie IPN miał prawo położyć łapę na archiwach tajnych służb PRLu i prowadzić jakiś swój interes na ich podstawie? Ten ksiądz się mylił - to nie są akta IPNu, te akta podobnie jak i majątek narodowy zostały zawłaszczone przez grupkę wybrańców. Masz swój wymarzony kapitalizm..

Data: 2013-08-20 20:18:19
Autor: Jacek Biały
Byłem w kościele

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kv08ip$98c$1node1.news.atman.pl...

| Wyrazy współczucia z powodu śmierci ojca.

Dziękuję,  twój jeszcze żyje?
jb

Data: 2013-08-22 09:38:30
Autor: Trybun
Byłem w kościele
W dniu 2013-08-20 20:18, Jacek Biały pisze:

| Wyrazy współczucia z powodu śmierci ojca.

Dziękuję,  twój jeszcze żyje?
jb

Nie, nie żyje od dość dawna, nawet nie zdążył doczekać "wolności" wywalczonej Polsce przez Wałęsę, Papieża i Reagana.

Data: 2013-08-22 15:26:58
Autor: Jacek Biały
Byłem w kościele

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kv4f5s$up2$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-08-20 20:18, Jacek Biały pisze:

| > |
| > |

| Nie, nie żyje od dość dawna

Mój również od dawna.