Byłem wczoraj u rAzora

Data: 2010-10-29 21:51:08
Autor: boukun
Byłem wczoraj u rAzora
Pojechałem wczoraj z rodzinką do Wałbrzycha, do nowo otwartej Galerii "Viktoria", kupić córce nową kurtkę. Moja nowa nawigacja mnie pięknie wyprowadziła, cały czas prosto przez Modliszów, nie przez Witoszów i Świebodzice...

W Galerii jak na razie były pustki i nie ma się co dziwić, ludziom kopalnie "Viktoria" zamknęli, "Totes" zresztą też, pracy nie ma, a u Japończyka, czy Koreańczyka czy innego Żyda w TESCO nie zarobią. Zakłady pracy zaorali i zrobili z Polski tylko plac handlowy. Już coraz mniej małych polskich sklepików funkcjonuje, plkan jest taki, żeby Polaków wykończyć z drobnym handlem... i tak zresztą jest na całym świecie, bo jak mawia Geremak, kto ma dzisiaj pieniądze, ja w tym interesie Polaków nie widzę..

Na koniec zjedliśmi w KFC jakieś zestawy specjalne z kurczaka i opiłem się do oporu miryndy i 7 up, wykupując tekturowy kubek za 4 złote i tyle mojego z tej wczorajszej rozrywki...

boukun

Data: 2010-10-29 21:55:48
Autor: rAzor
Byłem wczoraj u rAzora
Darz bór! Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:
Pojechałem wczoraj z rodzinką do Wałbrzycha, do nowo otwartej Galerii
"Viktoria",

"Victoria"

[...]

"Victoria", ośle.

zamknęli, "Totes" zresztą też, pracy nie ma, a u

Ze co? Jaki "totes"? "Torrez", matole.

[...]

Przyznaj się boukun, ze zamiast kurtki dla dzieciaka, nakupiłeś gorzały.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-29 22:06:58
Autor: boukun
Byłem wczoraj u rAzora

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:iaf8s1$4oc$3news.onet.pl...
[...]

Niech będzie "Torrez" i "Victoria", drobne literówki... Fakt jest, że kopalni i pracy nie ma, stąd wychodzisz od czasu do czasu na powierzchnię z biedaszybów...

Kurtkę kupiła żona, za 600 złociszy, ale córka sobie wybierała...

boukun

Data: 2010-10-29 22:50:57
Autor: rAzor
Byłem wczoraj u rAzora
[...]

No? I jeszcze jedna kopalnia była.. No jaka? "Ławbzyk"? he he he
To są literówki typowe dla cieciów od pługa.

--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-29 23:00:53
Autor: boukun
Byłem wczoraj u rAzora

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:iafc3e$i10$1news.onet.pl...
[...]

Baranie, litera "r" jest z lewej strony litery "t" na klawiaturze. Tam jest w pierwszym tekście jeszcze jeden błąd, "plkan", uchwyciłem w pośpiechu dwa klawisze, może zgadniesz, czego jest za dużo?

boukun

Data: 2010-10-29 23:27:49
Autor: rAzor
Byłem wczoraj u rAzora
Darz bór! Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w
wiadomości news:iafc3e$i10$1news.onet.pl...
..
"Viktoria",

"Victoria"

[...]

No i? Łapy ci się trzęsą? Co innego klawiaturowa literówka, a co innego wieśniackie przekręcanie nazw, czy ich niewłaściwa pisownia, matole.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-30 14:59:48
Autor: boukun
Byłem wczoraj u rAzora

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:iafe8h$or1$1news.onet.pl...
Darz bór! Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w
wiadomości news:iafc3e$i10$1news.onet.pl...
.
"Viktoria",

"Victoria"

[...]

Kundel, czego wylewasz swoje kompleksy na tej politycznej grupie?

boukun

Data: 2010-10-30 16:56:26
Autor: rAzor
Byłem wczoraj u rAzora
[...]

Nie wylewam kompleksów, tylko opierdzielam idiotów, którym na nieszczeście należą sie prawa wyborcze.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-30 16:58:55
Autor: u2
Byłem wczoraj u rAzora
W dniu 2010-10-30 16:56, rAzor pisze:
Nie wylewam kompleksów, tylko opierdzielam idiotów, którym na
nieszczeście należą sie prawa wyborcze.

Bekon nie jest taki głupi, ale lata pracy jako rzeźnik odcisnęły na nim
niezatarte piętno :)

Data: 2010-10-30 17:06:21
Autor: boukun
Byłem wczoraj u rAzora

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:iahbmm$uh$1news.onet.pl...
[...]

Idiota to korzysta z tego "prawa". Idź w chuj z twoimi wyborami bez prawa wyboru...
Masz głąbie kapuściany swój POPiS i wiesz co masz robić, wytrenowany piesku...

boukun

Data: 2010-10-30 00:20:01
Autor: Jaksa
Byłem wczoraj u rAzora

> [...]
>
> Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w
> wiadomości news:iaf8s1$4oc$3news.onet.pl...

KFC :)))))))

Oto rozrywki wykształciuchów.
Zenek, a jak ty się rozrywasz chłopie?
KFC czy może McDonald?

Jaksa

Data: 2010-10-29 22:11:08
Autor: raff
Byłem wczoraj u rAzora
kupić córce nową kurtkę. Moja nowa nawigacja mnie pięknie
wyprowadziła, cały czas prosto przez Modliszów, nie przez Witoszów i
Świebodzice...

Niech zgadne. Kradziona ?

R.

Data: 2010-10-29 22:25:03
Autor: boukun
Byłem wczoraj u rAzora

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iaf9p4$9i3$1news.onet.pl...
[...]

Nie, kupiona z dotacji z pośredniaka (19.400 zł), na otwarcie firmy, za ponad 1000 zł, TomTom Go 950, pisałem o tym...

boukun

Data: 2010-10-30 00:18:27
Autor: Jaksa
Byłem wczoraj u rAzora

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iaf9p4$9i3$1news.onet.pl...
> kupić córce nową kurtkę. Moja nowa nawigacja mnie pięknie

Niech zgadne. Kradziona ?

R.

Tak jakby, bokun kupil osprzet z pieniedzy UE
na rozwoj przedsiebiorczosci.

W ramach aktywizacji dlugotwale bezrobotnych,
jak sadze. Tak byl szczytny cel programu.

Bokun kupil tez sobie z tych funduszy laptopa, jak
sam pisal i pewno nowe gumiaki.

Mam nadzieje, ze ten pasozyd bedzie musial
zwrocic cala wycyganiona kase z powrotem
do urzedu. Z odsetkami ma sie rozumiec.

Jaksa

Data: 2010-10-30 14:45:05
Autor: boukun
Byłem wczoraj u rAzora

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:iafim6$ovo$1news.eternal-september.org...

> [...]

sam pisal i pewno nowe gumiaki.

Mam nadzieje, ze ten pasozyd bedzie musial
zwrocic cala wycyganiona kase z powrotem

Mogę im oddać gumiaki...

boukun

Byłem wczoraj u rAzora