Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować

Data: 2009-06-15 21:02:31
Autor: Marek Dyjor
Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
J23 wrote:
Świadectwa energetyczne mogę przeboleć, ale od żarówek wara.
Jaki jest sens stosować  świetlówkę np. na klatce schodowej gdzie
tylko przechodzę
i światło tam się świeci góra 30 sek. Przez ten czas świeci słabszym
światłem, a na rozruch
zużywa dużo więcej enegi niż w trakcie normalnej pracy. Do tego
problemy przy wyłącznikach
schodowych z żarnikiem. A może o to chodzi żeby na korytarzach i na
klatkach sch.
światło się ciągle paliło? Nie wiem, co wtedy z tą emisją CO2 czy nie
wyjdzie większa.

to zamontuj oprawy halogenowe...

Poza tym .....
Jak patrzę jak zamykają nasze zakłady pracy m.in. stocznie i robią z
Polski skansen.
To zaczynam żałować że tu pobudowałem dom. Jak tak dalej pójdzie to
Polska będzie
krajem emerytów i rencistów bo reszta spierniczy na zachód.  No ale
wtedy to juz chyba
tych rent i emerytur nie będzie

tja na pewno od tych stoczni to będziesz w pizdu emerytury, neirentowne zakłady przejadają włąsnei twoje pieniądze. Dziekuj uni że wymusza to czego nasi władcy przez 20 lat bali sie uczynić.

patrz wszytskie huty sa sprywatyzowane i nie ma z nimi problemu. Porblemy są tylko z tym syfem co został w gestii państwa.

Data: 2009-06-16 07:31:44
Autor: Misiek

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h165sp$9l5$1news.onet.pl...
J23 wrote:
[...]

Jasne... i zaklady ktore od zawsze byly rentowne tez?
Na przyklad taki Bumar Labedy...
Pada, a zawsze rentowny byl... Ciekawe co sie stalo...

Data: 2009-06-16 10:55:06
Autor: Marek Dyjor
J23 wrote:
[...]

ktoś go kazał zmykać? Widać kiedyś był rentowny a teraz już nie jest.

Monari też zbankrutowało i wiele innych firm, co roku w każdym kapitalistycznym kraju bankrutują firmy, to naturalny proces tak samo jak umieranie ludzi czy zwierząt.

Nienaturalne jest gdy państwo pompuje milony w bankrutującą firmę przez lata przedłużając jej agonię.

Data: 2009-06-16 22:27:43
Autor: Mustafa
Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
Nienaturalne jest gdy państwo pompuje milony w bankrutującą firmę przez lata przedłużając jej agonię.

Naprawdę to nienaturalne ??
To czemu faszyści pompowali miliardy w nierentowną (chwilowo tak jak nasze) stocznię w Hamburgu i wszystko było OK, a unijna komisarz stwierdziła że dotowanie naszych stoczni jest nielegalne i kazała KonDonkowi je zamknąć a on grzecznie z podwiniętym ogonem zamknął ??
Dlatego, że za rok albo półtora, zgodnie z cyklem, stocznie będą rentowne i stocznia w Hamburgu nie będzie już miała tak silnej konkurencji jaką od kilku dziesiątków lat stanowiła dla niej stocznia w Szczecinie.
No i czemu francuzi, włosi, niemcy dotują przemysł skoro to nie ma sensu, a nam nie wolno bo unia zabrania ??

Ale żaden tresowany na wybiórczej i tvn "wykrztaócióh" tego nie zrozumie.

Data: 2009-06-16 22:32:23
Autor: Marek Dyjor
Mustafa wrote:
[...]

a to co sie działo podczas II Wojny Światowej mnie mało obchodzi.

[...]

może sprawdź jednak jak to jest z tymi innymi stoczniami i jak z nimi bywało a potem powtarzaj głodne kawałki od tow Wrzodaka. nawet ostanio zamknięto jakies stocznie w niemczech.

Data: 2009-06-16 22:47:26
Autor: Mustafa
Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
a to co sie działo podczas II Wojny Światowej mnie mało obchodzi.

A mnie obchodzi bardzo bo ci nieszczęśni niemieccy "wypędzeni" spalili mojej rodzinie dom, a sąsiednią wieś całą wymordowali łącznie z kilkumiesięcznymi dziećmi.
Tylko kretyni nie szanują swojej historii i nie potrafią wyciągnąć z niej wniosków (naród bez historii nie ma przyszłości - słyszałeś to kiedyś ?? )

A historia przekada się na kasę - przyznaj rację "wypędzonym" faszystom to im będziesz "oddawał" ICH ziemie

może sprawdź jednak jak to jest z tymi innymi stoczniami

sprawdziłem i wiem
ale w TVN pewnie nie powiedzieli

a wiesz że KonDonek "uratował" stocznię w Gdańsku ??
tylko szkoda że nie powiedzieli że UNIA dała zgodę tylko na jedną z trzech pochylni a to oznacza dla stoczni totalną marginalizację i w efekcie zamknięcie za parę lat

Data: 2009-06-16 22:56:42
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 16 Jun 2009 22:47:26 +0200, Mustafa napisał(a):

[...]

Mieszkasz w pobliżu Michniowa może?
Witam krajana.

Tylko kretyni nie szanują swojej historii i nie potrafią wyciągnąć z niej wniosków (naród bez historii nie ma przyszłości - słyszałeś to kiedyś ?? )

Nie słyszał. Dopiero kiedy się na własnej skórze przekona, to uwierzy...
Ten typ tak ma.

A historia przekada się na kasę - przyznaj rację "wypędzonym" faszystom to im będziesz "oddawał" ICH ziemie

Howgh.

Data: 2009-06-16 22:59:49
Autor: Marek Dyjor
Ikselka wrote:
[...]

na razie to my wykupujemy ich niemieckie ziemie i mieszkania.

Data: 2009-06-16 05:54:21
Autor: Panslavista

Ikselka wrote:

> [...]
> uwierzy... Ten typ tak ma.

na razie to my wykupujemy ich niemieckie ziemie i mieszkania.

Juz raz wysiedlono z Niemiec parchów i wepchnięto do Polski...

Data: 2009-06-16 23:07:03
Autor: Mustafa
Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
na razie to my wykupujemy ich niemieckie ziemie i mieszkania.

zdecydowanie - głupich nie sieją......

Data: 2009-06-17 09:59:34
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 16 Jun 2009 22:59:49 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

na razie to my wykupujemy ich niemieckie ziemie i mieszkania.

Taaaaak?

Data: 2009-06-16 23:05:42
Autor: Mustafa
Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
Mieszkasz w pobliżu Michniowa może?
Witam krajana.

słyszałem i tam byłem za harcerskich czasów - rodem jestem z niedaleka - ale nie o Michniowie piszę
takich miejsc jest w Polsce mnóstwo

Nie słyszał. Dopiero kiedy się na własnej skórze przekona, to uwierzy...
Ten typ tak ma.

Wątpię żeby się przekonał nawet jak mu dokopią - w telewizji mu wytłumaczą jak ma myśleć

Howgh.

howgh

Data: 2009-06-16 23:09:17
Autor: Marek Dyjor
Mustafa wrote:
[...]

kto ma mi dokopywać? żydzi i niemcy? Jak ktos mnei kopnie to polak katolik najszybciej.

Data: 2009-06-16 23:18:43
Autor: Mustafa
Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
kto ma mi dokopywać? żydzi i niemcy?

Ty masz tak wyprany mózg, że nawet nie widzisz jak już cię kopią
Taki mały przykład:
Kiedyś byliśmy ŚWIATOWYM eksporterem cukru.
Potem za "tuskoliberałów" cukrownie wykupili niemcy a jak Janowski ich bronił to zrobili z niego "głupa" podając jakieś prochy.
Minęło 10 lat i zgadnij skąd IMPORTUJEMY cukier - tak tak - właśnie od niemców.

Data: 2009-06-17 09:57:14
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 16 Jun 2009 23:09:17 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

kto ma mi dokopywać? żydzi i niemcy? Jak ktos mnei kopnie to polak katolik najszybciej.

Głaszczę Cię po tej niemądrej główeńce. Polka katoliczka

Data: 2009-06-17 09:59:15
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 16 Jun 2009 23:05:42 +0200, Mustafa napisał(a):

Mieszkasz w pobliżu Michniowa może?
Witam krajana.

słyszałem i tam byłem za harcerskich czasów - rodem jestem z niedaleka - ale nie o Michniowie piszę
takich miejsc jest w Polsce mnóstwo

Wiem, wiem.

Nie słyszał. Dopiero kiedy się na własnej skórze przekona, to uwierzy...
Ten typ tak ma.

Wątpię żeby się przekonał nawet jak mu dokopią - w telewizji mu wytłumaczą jak ma myśleć

Ciekawe, co ten typ zrobi, jak nie będzie działać TV i nie będzie miał kto dyktować...
Czyżby groziło mu wtedy samodzielne myślenie?
:-D

Data: 2009-06-17 10:05:24
Autor: Marek Dyjor
Ikselka wrote:
[...]

wy też macie swoje Faszystowsko narodowe TVP nie płaczcie a i zawsze wam mogą łysi kumple w glanach przynieść jakieś gazetki odbite na powielaczu.

Bo gu dzięki sam myślę i widzę.

Data: 2009-06-17 11:29:43
Autor: eMil
Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
wy też macie swoje Faszystowsko narodowe TVP nie płaczcie a i zawsze wam mogą łysi kumple w glanach przynieść jakieś gazetki odbite na powielaczu.

Jednak powinieneś się leczyć.

Bo gu dzięki sam myślę i widzę.

Myślisz..... że myślisz :)
Jesteś idealnym przykładem wypranego z mózgu "liberała", który nawet jak widzi
biedę na własne oczy to w telewizji dowie się że tej biedy wcale nie ma i tak
zaczyna myśleć.

Data: 2009-06-17 20:21:36
Autor: Tomasz Nowicki
Dnia Wed, 17 Jun 2009 11:29:43 +0000 (UTC), eMil napisał(a):

Myślisz..... że myślisz :)
Jesteś idealnym przykładem wypranego z mózgu "liberała", który nawet jak widzi

Wykształciucha - to bardziej precyzyjny termin, bo "liberał" to określenia
nader wieloznaczne (no chyba, że z wymową "leberał" ;) )

T.

Data: 2009-06-17 21:16:00
Autor: Marek Dyjor
Tomasz Nowicki wrote:
[...]

widze że zrobił nam sie zlot prawicowych mądrali co wszytsko co wiedzą wysłuchali w radio co ma ryja za forsę z moskwy.

Data: 2009-06-17 22:05:19
Autor: Tomasz Nowicki
Dnia Wed, 17 Jun 2009 21:16:00 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

widze że zrobił nam sie zlot prawicowych mądrali co wszytsko co wiedzą wysłuchali w radio co ma ryja za forsę z moskwy.

A wiesz... ja tego radia akurat nie słucham i też mam wątpliwości co do
Rydzyka. Tak więc przyjmij, że świat nie jest czarno-biały

T.

Data: 2009-06-17 13:22:59
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 17 Jun 2009 10:05:24 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

Bo gu dzięki sam myślę i widzę.

Kiedyś jedna taka napisała: "Dzięki ci Boże, że w ciebie nie wierzę!"
:-DDD

Data: 2009-06-17 11:47:23
Autor: J23
J23 wrote:
[...]

Halogenowe czeka podobny los
http://www.budujemydom.pl/component/option,com_remository/Itemid,0/func,download/id,3603/chk,0938be64c52cdd1f8cda294d4efc50eb/
Pzdr
J23

Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować