Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować

Data: 2009-06-16 12:01:28
Autor: kogutek
Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
Świadectwa energetyczne mogę przeboleć, ale od żarówek wara.
Jaki jest sens stosować  świetlówkę np. na klatce schodowej gdzie tylko przechodzę
i światło tam się świeci góra 30 sek. Przez ten czas świeci słabszym światłem, a na rozruch
zużywa dużo więcej enegi niż w trakcie normalnej pracy. Do tego problemy przy wyłącznikach
schodowych z żarnikiem. A może o to chodzi żeby na korytarzach i na klatkach sch.
światło się ciągle paliło? Nie wiem, co wtedy z tą emisją CO2 czy nie wyjdzie większa.

Poza tym .....
Jak patrzę jak zamykają nasze zakłady pracy m.in. stocznie i robią z Polski skansen.
To zaczynam żałować że tu pobudowałem dom. Jak tak dalej pójdzie to Polska będzie
krajem emerytów i rencistów bo reszta spierniczy na zachód.  No ale wtedy to juz chyba
tych rent i emerytur nie będzie

Sorry, tak mnie jakoś zebrało na narzekanie
Pozdr
J23
Sam się załatwiłeś a nie jakaś UE. Zbudowałeś dom, zrobiłeś się nie mobilny. jak
byś  go chciał sprzedać, pod warunkiem że kupca znajdziesz, to stracisz. Domem
skróciłeś sobie również smycze. Musisz być posłuszny bo jak nie to znajdą sposób
żeby ci go odebrać zgodnie z prawem. Rządzący przepieprzyli przez 20 lat całą
Polskę. Od jakiegoś czasu zaczyna im brakować pieniędzy na wszystko. Dlatego
nowe fotoradary, nowe mandaty, większa akcyza. Tylko patrzeć jak sobie przypomną
o podatku katastralnym. Muszą coś zrobić bo zostaje im albo pożyczyć gdzieś
pieniądze, tylko że chyba nikt im już nic nie chce pożyczyć. Albo dodrukować
pieniędzy, na to UE się nie zgodzi. Było budować dom? Ktoś niedawno wynajął 100
metrowe mieszkanie w przedwojennej kamienicy. 8 zł z metra czynszu płaci.
Właściciel zadowolony bo pustych mieszkań w Łodzi stoi bardzo dużo. On też bo
mieszkanie bardzo ładne. Wszystko co w nim zrobił to pomalował. Sam się
uziemiłeś a teraz jęczysz.  --

Data: 2009-06-16 12:25:56
Autor: Marek Dyjor
kogutek wrote:
[...]

przejedli rolnicy stoczniowcy górnicy, gazownicy i inne parszywe uprzywilejowane grupy próżniacze żerujące na tych co uczciwie pracują.

Data: 2009-06-16 14:17:27
Autor: Panslavista

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

przejedli rolnicy stoczniowcy górnicy, gazownicy i inne parszywe
uprzywilejowane grupy próżniacze żerujące na tych co uczciwie pracują.

GWno prawda - praca w/w została przegrandzona przez żydokomuchów skupionych
w systemach wykonawczych międzynarodówek masońskich.

Data: 2009-06-16 16:44:27
Autor: Marek Dyjor
Panslavista wrote:
[...]

to sie da leczyć, może jeszcze masz szansę.

Data: 2009-06-16 17:20:45
Autor: Panslavista

Panslavista wrote:
> [...]
> skupionych w systemach wykonawczych międzynarodówek masońskich.

to sie da leczyć, może jeszcze masz szansę.

Dokształt wskazany - kup sobie Poradnik Małego Agitatora.

Data: 2009-06-16 22:40:32
Autor: Mustafa
Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
to sie da leczyć, może jeszcze masz szansę.

Głupi jesteś czy udajesz głupiego ?
Polacy są jedną z najciężej pracujących nacji - i co z tego ?
Co dwie kadencje przychodzą ci sami żydowcy złodzieje, tworzą nowe partie bo stare się kompromitują i sprzedają co się da.
A że mają TV, gazety i  i radio to robiom ludziom wode z mózgu.
Buzek - kończył z 3% poparcia jak doprowadził kraj do riuny - teraz ulubiony polityk niektórych TV.
Kwaśniewski (ciekawe czemu nosi inne nazwisko niż ojciec ubek) - biedny aż piszczy wg zeznać ze skarbówki a żona inwestuje miliony i wszystko jest ok.
Piskorski - uczciwie zarabiał 10 tys miesięcznie - skąd go było stać na 3 mln wydane na lasy w zachodniopomorskiem ?
Michnik - aż w sądzie walczył o przywrócenie dobrego imienia swojego ubeckiego ojca - Arona Szechtera (a czemu masowo zmieniali nazwiska po śmierci stalina ???)
Geremek - bandyta co omal nie zabił człowieka jest w mediach robiony na bohatera i nawet udawali że pogrzeb jest katolicki a rabin to tylko od picu.

BTW - jak to się stało że stocznię kupuje firma z izraela ?? oczywiście przypadkiem......

Data: 2009-06-16 22:49:34
Autor: Marek Dyjor
Mustafa wrote:
to sie da leczyć, może jeszcze masz szansę.

Głupi jesteś czy udajesz głupiego ?
Polacy są jedną z najciężej pracujących nacji - i co z tego ?

no i jako jedyni jesteśmy na plusie gdy gospodarki innych sie walą. Popatrz na ulice na samochody popatrz an domy. Popatrz do centrów handlowych, w piątek po BC nie było miejsc na parkingu w GK.

[...]

pewnei tylko oni byli tacy szaleni aby w to gówno inwestować.

idź sie leczyć.

Data: 2009-06-16 22:58:28
Autor: Mustafa
Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
no i jako jedyni jesteśmy na plusie gdy gospodarki innych sie walą.

tak tak - głupich nie sieją
skoro jesteśmy na plusie a inni leżą, to czemu złotówka poleciała w stosunku do wszystkich europejskich walut skoro powinna być mocna jak nigdy dotąd ????????

gaz droższy 300% niż 2 lata temu (dziś oglądałem rachunki), jedzenie 200%, prąd ponad 100% ale za to lokomotywy i dźwigi staniały - znaczy jesteśmy na plus

Popatrz do centrów handlowych, w

Wyjedź poza Warszawę i zobacz jak wygląda ten kraj
Centra handlowe to wyznacznik dobrobytu ??
A kto tam bywa ??
Zapytaj ludzi z małych miasteczek i wsi czy ich stać na chińskie ubranie z bazarów czy na centra handlowe.
Ostatnio byłem na dolnym sląsku i tam nastolatki się cieszą że noszą niezbyt zniszczone ubranie z drugiej ręki a ty pieprzysz o kilku centrach handlowych w 40 milionowym kraju

pewnei tylko oni byli tacy szaleni aby w to gówno inwestować.

gdyby to było gówno tak jak piszesz to żaden żyd nie włożyłby w to ani dolara
myślisz że oni to "kupili" ot tak charytatywnie ???

idź sie leczyć.

twój wyprany móżdżek chyba jest już nie do uleczenia

Data: 2009-06-16 23:06:01
Autor: Marek Dyjor
Mustafa wrote:
[...]

A może byłą przewartościowana bo jest płytka waluta którą można łatwo spekulować?

Może je wartość byłą sztucznie nadmuchana, jak cały ten wielki bombel powszechnego dobrobytu kóry pęcną ostatnio z wielkim hukiem?

gaz droższy 300% niż 2 lata temu (dziś oglądałem rachunki), jedzenie
200%, prąd ponad 100% ale za to lokomotywy i dźwigi staniały - znaczy
jesteśmy na plus

a zarobki sprawdzałeś?

Popatrz do centrów handlowych, w

Wyjedź poza Warszawę i zobacz jak wygląda ten kraj
Centra handlowe to wyznacznik dobrobytu ??
A kto tam bywa ??

Mieszkam w Krakowie i widzę ludzi którym sie dobrze powodzi.

[...]

takei centra są w każdym większym mieście. Jesteśmy co raz bogatszym narodem. Kiedyś ludzi nie było stać nawet na pasztetową.

[...]

Toć piszę widać wiedzą że da sie z tego coś wycisnąć. Bogactwo buduje sie poprzez ryzykowne inwestycje a nie skłądanie pieniędzy na lokacie w PKO.

idź sie leczyć.

twój wyprany móżdżek chyba jest już nie do uleczenia

Przynjmniej myślę  a nie powtrzam hasełka z gazetek

Data: 2009-06-16 23:11:54
Autor: Mustafa
Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
Nie będę komentował twoich bredni.
Weź parę dni urlopu i jedź zwiedzić ten kraj nie od strony centrów handlowych tylko od tej gdzie żyje zdecydowana większość tego społeczeństwa.
Sprawdź jak żyją, na co ich stać i jakie są ich problemy.
Wyleczysz się z patrzenia na sytuację kraju przez pryzmat 5% społeczeństwa z kilku dużych miast.

Data: 2009-06-16 23:41:27
Autor: Marek Dyjor
Mustafa wrote:
[...]

jakbyś zobaczył miasteczka francuskie tak z 40 lat temu to też byś sie schwycił za głowę.

W każdym kraju sa ludzie żyjący w dostatku i ludzie żyjący skromnie, popatrz na mapę PKB zobaczysz sobie gdzie jesteśmy i już wszystko ci się upożadkuje albo jesteś taki sam mundry jak doradcy Kaczorów a wtedy nic ci nie pomoże.

Data: 2009-06-17 11:25:17
Autor: eMil
Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
jakbyś zobaczył miasteczka francuskie tak z 40 lat temu to też byś sie schwycił za głowę.

Może 40 lat temu bieda we Francji była normą, ale ona jest też normą we
współczesnej Polsce i dotyczy nie tylko dalekiej prowincji.

W każdym kraju sa ludzie żyjący w dostatku i ludzie żyjący skromnie

Owszem - pytanie tylko o proporcje.
A na dodatek w Polsce jest dużo ludzi żyjących nie tylko skromnie ale wręcz
biednie.
Ty swoje przekonanie o bogactwie Polaków czerpiesz z tego, że po dniu wolny
nie było miejsca na parkingu pod centrum handlowym w Krakowie.
No to zastanów się.... w prawie milionowym mieście (pewnie ponad milion z
okolicami) ludzie przyjechali do centrów i zajęli kilka tysięcy miejsc
parkingowych.... no to ile tych ludzi przyjechało ?? Jeden procent ?? Rzeczywiście świetny wyznacznik zamożności społeczeństwa...

Data: 2009-06-17 15:04:27
Autor: Marek Dyjor
eMil wrote:
[...]

ale Polska jest dalej biednym krajem, na dorobku. Nasza klasa średnia zarabia tak jak proletariat w bogatszych krajach. Za 15 lat będzie inaczej. Jeśli uważasz że w Polsce się zle dzieje to sobei przypomnij jak wyglądaliśmy 20 lat emu.

Bardzo dobry

Data: 2009-06-17 20:25:49
Autor: Tomasz Nowicki
Dnia Tue, 16 Jun 2009 22:49:34 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

no i jako jedyni jesteśmy na plusie gdy gospodarki innych sie walą. Popatrz

Chwilowo

na ulice na samochody popatrz an domy. Popatrz do centrów handlowych, w piątek po BC nie było miejsc na parkingu w GK.

To prawda - ale jak ktoś startuje od zera, to bardzo widać, kiedy osiągnie
jakiś elementarnie przyzwoity poziom. Jednak nasi unijni przyjaciele robią
wszystko, bysmy bezkarnie nie mogli dobić do ich poziomu ekonomicznego.

pewnei tylko oni byli tacy szaleni aby w to gówno inwestować.

Weź pod uwagę, że stocznie miały zamówienia na całe 10 lat. A sprzedano je
za kwotę niższą, niż wynosi rynkowa wartość gruntów, na których stoją. O
urządzeniach i innych aktywach nawet nie wspominam. Nadal nie wierzysz, czy
może jesteś z tych "funkcjonariuszy medialnych", którzy mają urabiać opinię
publiczną?

T.

Data: 2009-06-17 20:32:40
Autor: kogutek
> [...]

Co dwie kadencje przychodzą ci sami żydowcy złodzieje, tworzą nowe partie bo stare się kompromitują i sprzedają co się da.
Zacznij samodzielnie myśleć, proszę. Polacy przez kilkaset lat ciężko pracowali
i nigdy nic z tego nie mięli. Wiesz dlaczego. Bo Polacy przez kilkaset lat byli
niewolnikami. Taka dola niewolnika. Tyrać i nic nie mieć. A czyimi byli
niewolnikami. Czy podbił ktoś kraj polaków i zrobił z nich niewolników. Nie.
Byli z urodzenia niewolnikami. A ich panami byli inni bardzo nieliczni Polacy.
Historia Świata zna pojęcie niewolnictwa. Niewolnikiem można było zostać na
przykład za długi. Czas jaki należało przepracować określał sędzia. Można było
zostać niewolnikiem w wyniku przegrania wojny. Można było również być złapanym w
Afryce i przewiezionym do innego kraju na innym kontynencie. Z niewolnictwem
wiązało się zawsze pojęcie wyzwolenia. Niewolnik miał szansę na wyzwolenie.
Zdobyty lub kupiony niewolnik miał wartość. Dbano o niego, tak jak dba się o
maszynę przynoszącą zysk lub służącą do rozrywki. W Polsce niewolnik nie miał
wartości bo pozyskiwało się go z urodzenia i sam produkował następne pokolenie
niewolników. Nie miał szansy na wyzwolenie. Podejrzewam ze dawne majątki
przypominały obozy koncentracyjne. Praca od świtu do nocy za marne jedzenie i
ubranie. A jak któryś był cwańszy to mu się  wszystko zabierało i publicznie
zabijało. Dla przykładu. Polski niewolnik nie miał świadomości że jest jakieś
państwo. Cały jego świat to był majątek w którym pracował. Dopiero przy okazji
rozbioru Polski zaaranżowanego przez właścicieli niewolników, polski niewolnik
został wyzwolony. Nie przez jego pana ale przez zaborców. Co więcej odbyła się
wtedy reforma rolna. Dawny niewolnik dostał od cara nie tylko nazwisko ale i
możliwość kupienia na bardzo dogodnych warunkach, prawie darmo z bardzo długim
okresem spłaty, ziemi. Dlatego tak bardzo go kochali. W całym procederze
związanym z niewolnictwem w Polsce nie mieli związku Żydzi. Oni tu się
osiedlili, mieli pieniądze, umiejętności i co najważniejsze nazwiska. Od razu
zostali klasą średnią. Z perspektywy kilkuset lat można by się pokusić o
stwierdzenie że to nie polski pan i jego niewolnicy zbudowali ten kraj. A że
zrobili to Żydzi. Taka śliska teza ma potwierdzenie w kulturze. Jak ktoś nie zna
hymnu państwa Izrael to niech go znajdzie i posłucha. Nikt mi nie jest w stanie
wcisnąć że powstał on pod wpływem polskiej muzyki ludowej. Sztuka kulinarna. W
polskim systemie niewolniczym praktycznie nie istniała. Ogromna ilość potraw
uważanych za polskie ma swoje żydowskie korzenie. To nie Żydzi niszą ten kawałek
ziemi. Oni go budowali kilkaset lat nie po to żeby go niszczyć. Niszczą go mendy
z polskim rodowodem. --

Data: 2009-06-17 20:37:40
Autor: Panslavista
Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować

Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości

Pomijając wielość bzdetów odpowiem na jeden - kuchnia parchów była parchata.
Parchy jadali koszerne i po za pieczywem niewiele weszło do polskiej kuchni
i odwrotnie.

Data: 2009-06-17 22:26:48
Autor: kogutek
[...]

Twój komentarz się nie liczy. Jako potomek niewolnika nie jesteś w stanie nic
pojąć. W genach masz niewiedzę. --

Data: 2009-06-17 23:25:00
Autor: Panslavista

> [...]
> i odwrotnie.

Twój komentarz się nie liczy. Jako potomek niewolnika nie jesteś w stanie

He..he, pajacu...

Data: 2009-06-19 00:50:24
Autor: kogutek
> [...]

Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości

> Twój komentarz się nie liczy. Jako potomek niewolnika nie jesteś w stanie

Jak na potomka niewolnika całkiem nieźle potrafisz się wypowiedzieć. Jeszcze ze
trzy pokolenia i całe zdanie jakiś panslavista będzie potrafił coś napisać. --

Data: 2009-06-17 11:54:54
Autor: J23
Użytkownik "kogutek" <kogutek44@vp.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000e88.4a376d78newsgate.onet.pl...
[...]

Trochę przesadziłeś.
Stracić to na 100% nie strace na moim domku.
A za granica byłem jeszcze przed uniowstąpieniem i generalnie to wolę Polskę.
No może i przepierdzielili troche tej Polski - no ale po diabła nam jeszcze
dodatkowi unijni złodzieje skoro mamy swoich - całkiem niezłych.
Niech się raczej złodziejstwa i łapownictwa czepią zamiast wymyślać
durne przepisy. Jak tak dalej pójdzie to ludziom do alkowy będą zaglądać.

Pzdr
J23

Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować