Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować

Data: 2009-06-17 11:36:29
Autor: eMil
Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
To zaczynam żałować że tu pobudowałem dom.

Nie ma co żałować i składać broni.
Trzeba otwierać ludziom oczy, chodzić na wybory i przegonić z kraju
darmozjadów którzy już pod czwartym szyldem (KLD, UW, AWS, PO) odradzają się
jako nowa ekipa i rozkradają majątek państwowy.
Żałuję, że w Polsce był okrągły stół gdzie jeden element dogadał się z  drugim
elementem i wszystko zostało po staremu tylko w nowej szacie.
Trzeba było zaczerpnąć wzorce z Rumunii - komuchów rozstrzelać i wtedy by nie
wracali jako "zbawcy narodu" by dalej kraść i nie dać ludziom żyć.

Data: 2009-06-17 16:06:48
Autor: Marek Dyjor
eMil wrote:
[...]

następny internetowy wojownik.

i jakie korzyści Rumunia osiągnęła gospodarczo dzięki temu mordowi?

Data: 2009-06-17 17:23:12
Autor: Panslavista
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

i jakie korzyści Rumunia osiągnęła gospodarczo dzięki temu mordowi?

Ostrzeżenie dla następców Causescu...

Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować