Byłem zapalić świeczkę

Data: 2010-04-11 19:54:50
Autor: boukun
Byłem zapalić świeczkę
Dzisiaj minęła czwarta rocznica śmierci mojego najlepszego przyjaciela Darka. P.
Zapaliłem mu z tej okazji świeczkę na cmentarzu.
Zapił się biedak cztery lata temu na śmierć. Był moim najlepszym kompanem, jak przyjeżdżałem z Niemiec, to stale robiliśmy wypady na dupy i pijackie eskapady do lokali.
Daerk mieszkał po jednej, a ja na końcu drugiej strony osiedla Słowiańskiego w Świdnicy. Zawsze po przepitym dniu, jak wstawałem rano na kacu i szedłem do sklepu po środku osiedla, to akurat z daleka widziałem zbliżającego się do sklepu Darka, który wołał do mnie, "góra z górą się nie zejdzie, ale człowiek z człowiekiem zawsze"...
Pewnego razu, po kilkudniowej popijawie i eskapadach mówi do mnie wskazując na przyosiedlowy cmentarz. "jestem ciekaw, który z nas znajdzie się pierwszy na tym cmentarzu"... Ja się wzdrygnąłem i powiedziałem do niego, "Darek, przestań...".
I wykrakał, ścigał się ze mną i dotarł pierwszy do celu...
Darek był straszny jajcarz, kiedyś, pamiętam, po pijaku poszedł do kościoła i potem chwalił mi się, że umył sobie twarz wodą "święconą" z kropielnicy przy wejściu i potem głośno gadał podczas kazania, aż ludziska zbulwersowani zwracali na niego uwagę. Brak mi bardzo tego kompana, odszedł 11 kwietnia 2006 r., mając zaledwie 42 lata, o wiele za wcześnie...
System go wykończył... i za takimi ludźmi mozna płakać...

boukun

Data: 2010-04-11 11:40:31
Autor: J-23
Byłem zapalić świeczkę
On 11 Kwi, 19:54, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

czy ten twoj zmarly kumpel zrobil cos pozytecznego w swoim podlym
zyciu, czy tylko chlal na umor, i "walil" dziwki?

J-23 itede...

Data: 2010-04-11 21:01:52
Autor: boukun
Byłem zapalić świeczkę

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d5bef85e-f47b-49c2-bce9-f2e06d78962fw17g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
A pewnie, w dobrych czasach PRlu sie dorobił, był złotnikiem, potem wybudował dom, miał transport samochodowy, a potem juz było wszysko do dupy. Sprzedał dom ojca we Wrocławiu i poszedł na przelew...

boukun

Data: 2010-04-11 12:09:06
Autor: J-23
Byłem zapalić świeczkę
On 11 Kwi, 21:01, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:d5bef85e-f47b-49c2-bce9-f2e06d78962fw17g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

> potem chwali mi si , e umy sobie twarz wod " wi con " z kropielnicy przy
> wej ciu i potem g o no gada podczas kazania, a ludziska zbulwersowani
> zwracali
> na niego uwag . Brak mi bardzo tego kompana, odszed 11 kwietnia 2006 r.,
> maj c
> zaledwie 42 lata, o wiele za wcze nie...
> System go wyko czy ... i za takimi lud mi mozna p aka ...

> boukun

czy ten twoj zmarly kumpel zrobil cos pozytecznego w swoim podlym
zyciu, czy tylko chlal na umor, i "walil" dziwki?

A pewnie, w dobrych czasach PRlu sie dorobi , by z otnikiem, potem wybudowa
dom, mia transport samochodowy, a potem juz by o wszysko do dupy. Sprzeda dom
ojca we Wroc awiu i poszed na przelew...

boukun

no tak, alkoholizm potrafi doprowadzic do tego ze sprzeda sie ojca
swego i matke, i wszystko na wode

J-23 itede...

Data: 2010-04-11 21:14:53
Autor: awe
Bylem zapalic swieczke

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:fce3e947-f688-4197-ac37-07b6ede0401ac36g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

ojca we Wroc awiu i poszed na przelew...

boukun

no tak, alkoholizm potrafi doprowadzic do tego ze sprzeda sie ojca

-- -- -- -- -
boukun ostatnio nawet przehandlowal krzyzyk na scianie
awe

Data: 2010-04-11 21:18:59
Autor: boukun
Bylem zapalic swieczke

> [...]

ojca we Wroc awiu i poszed na przelew...

boukun

no tak, alkoholizm potrafi doprowadzic do tego ze sprzeda sie ojca

Bywa, ale do alkoholizmu doprowadza najczesciej system...

boukun

Data: 2010-04-11 21:21:01
Autor: jadrys
Byłem zapalić świeczkę
W dniu 2010-04-11 21:09, J-23 pisze:

no tak, alkoholizm potrafi doprowadzic do tego ze sprzeda sie ojca
swego i matke, i wszystko na wode

J-23 itede...

A pazerność kapitalistycznych świń potrafi doprowadzić do tego że ludzie umierają z głodu.

Data: 2010-04-11 12:41:29
Autor: J-23
Byłem zapalić świeczkę
On 11 Kwi, 21:21, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> swego i matke, i wszystko na wode

> J-23 itede...

A pazerność kapitalistycznych świń potrafi doprowadzić do tego że ludzie

zycie to nie jebajka, trza walczyc

Data: 2010-04-11 22:09:40
Autor: jadrys
Byłem zapalić świeczkę
W dniu 2010-04-11 21:41, J-23 pisze:

A pazerność kapitalistycznych świń potrafi doprowadzić do tego że ludzie
umierają z głodu.

zycie to nie jebajka, trza walczyc

No a jak w 1917 ludzie zaczęli walczyć, to się teraz piętnuje..

Data: 2010-04-11 13:23:11
Autor: J-23
Byłem zapalić świeczkę
On 11 Kwi, 22:09, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> zycie to nie jebajka, trza walczyc

No a jak w 1917 ludzie zaczęli walczyć, to się teraz piętnuje..

W ramach tej walki Rosjanie wymordowali circa 20-30 mln. Rosjan.
Niektore zrodla podaja ze ponad 50mln. Ile odzeszlo z glodu, wskutek
"sukcesow" polityki agrarnej, kolektywizacji, w ZSRR. Po 2 WS, kiedy
zaraza rozlala sie po Europie wschodniej, zamordowano jeszcze
kilkadzisiat mln. Ze o ameryce poln. nie wspomne. Do tej pory sukcesy
mysli przywodcow rewolucji sowieckiej widoczne sa w tak "rozwinietych"
gospodarczo krajach jak: Kuba, Korea poln. Jak widac reszta swiata
cigle pozostaje w bledzie, iprodukuje rozne nipotrzebne rzeczy,bedace
zdobyczami cywilizacji wspolczesnej.

J-23 itede...

Data: 2010-04-11 23:50:37
Autor: Wiesiaczek
Byłem zapalić świeczkę

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:eaa478aa-aa80-4c24-b166-cead4e6f9c4211g2000yqr.googlegroups.com...

> zycie to nie jebajka, trza walczyc

No a jak w 1917 ludzie zaczęli walczyć, to się teraz piętnuje..

W ramach tej walki Rosjanie wymordowali circa 20-30 mln. [...]

Bez kozery powiem pińcet!

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-04-11 22:07:13
Autor: J-23
Byłem zapalić świeczkę
On 11 Kwi, 23:50, "Wiesiaczek" <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:eaa478aa-aa80-4c24-b166-cead4e6f9c4211g2000yqr.googlegroups.com...

> [...]

> kierunku..

W ramach tej walki Rosjanie wymordowali circa 20-30 mln. [...]

Ze 500mln? Chyba nie. Na poczatku XXw. liczba ludnosci owczesnego
swiata wynosila circa 1,5mld, to by to znaczylo ze 1/3 mieszkancow
ziemi miala by na sumieniu rewolucja sowiecka???

J-23 itede...

Data: 2010-04-14 22:49:05
Autor: jadrys
Byłem zapalić świeczkę
W dniu 2010-04-11 22:23, J-23 pisze:
[...]

Już przestań szafować tymi propagandowymi milionami zabitych na skutek rewolucji.
Byłeś osobiście na Kubie albo w Korei Płn?

Data: 2010-04-15 08:12:32
Autor: cirrus
Byłem zapalić świeczkę
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq59pp$o9k$2news.onet.pl...
[...]

A ty byłeś? A na księżycu też byłeś, żeby coś o nim wiedzieć?

--
stevep

Data: 2010-04-11 22:13:19
Autor: u2
Byłem zapalić świeczkę
W dniu 2010-04-11 22:09, jadrys pisze:
No a jak w 1917 ludzie zaczęli walczyć, to się teraz piętnuje..

Z poduszczenie niemieckich agentów znudziła się im wojna światowa a
spodobała rewolucja. Zastąpiono jeden koszmar drugim, jeszcze większym.

Data: 2010-04-14 22:45:59
Autor: jadrys
Byłem zapalić świeczkę
W dniu 2010-04-11 22:13, u2 pisze:
[...]

To tak wygląda twoja wersja. i nie odpowiada ona prawdzie.. Ludzie już mieli dosyć zginania karków przed jaśnie panami.

Data: 2010-04-14 22:55:00
Autor: u2
Byłem zapalić świeczkę
W dniu 2010-04-14 22:45, jadrys pisze:
[...]

Dlatego musieli wyriezać miliony pod przewodnictwem niemieckich agentów
Lenina i Trockiego. Dopomógł im w tym dziele zniszczenia POlak Dzierżyński.

Data: 2010-04-15 08:11:30
Autor: cirrus
Byłem zapalić świeczkę
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq59pm$o9k$1news.onet.pl...
[...]

A przed kim ty zginasz kark?

--
stevep

Data: 2010-04-11 20:01:08
Autor: Piotr
Byłem zapalić świeczkę
Dnia Sun, 11 Apr 2010 19:54:50 +0200, boukun napisał(a):

System go wykończył... i za takimi ludźmi mozna płakać...

Ten "system" picia po kilka dni z rzedu ma swoją nazwę, to alkoholizm,
zasrańcu.
No, a teraz zawyj po pedalsku...    I sp...
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-11 20:11:47
Autor: boukun
Byłem zapalić świeczkę

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1bqml8waxdodx.euycglczy3kz.dlg40tude.net...
[...]

Oooo, głupi Piotruś się spermy nałykał i przyszedł po jeszcze...
No i ssij, ssij głupi Piotrusiu...

boukun

Data: 2010-04-11 20:37:31
Autor: awe
Byłem zapalić świeczkę

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpt3hc$1i5$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
boukun nie badz bardziej prymitywny niz reszta biegajacych tu gowienek. to nie olimpiada...
awe

Data: 2010-04-11 20:59:29
Autor: boukun
Byłem zapalić świeczkę

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpt4s1$oj6$1news.onet.pl...

[...]

Na głupków i prymitywów nie ma rady...

boukun

Data: 2010-04-11 21:13:48
Autor: awe
Byłem zapalić świeczkę

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpt6aq$t7a$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
czyli ze co? jestes niereformowalny?
awe

Data: 2010-04-11 21:17:39
Autor: boukun
Byłem zapalić świeczkę

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpt6vp$jf$1news.onet.pl...

[...]

Czyli głupi Piotruś i ty jesteście niereformowalni...

boukun

Data: 2010-04-11 21:36:29
Autor: awe
Byłem zapalić świeczkę

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpt7ct$slt$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
nie badz infantylny - nie ma nic gorszego niz zdziecinnialy gwalciciel pluszowych misiow....a tak przy okazji myslales kiedys zeby zrobic kariere w TV? Moze w TVN by cie z tym misiem pokazali? Pewnie pieniadze z tego tez by jakies byly. Mogliby puscic te video jak zdejmujesz obrazek. Na koniec moglbys sie pochlastac...
awe

Data: 2010-04-11 21:39:34
Autor: boukun
Byłem zapalić świeczkę

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpt89v$5ic$1news.onet.pl...

[...]

"Misiu" sam się gwałci... on to lubi...

boukun

Data: 2010-04-11 22:24:17
Autor: awe
Byłem zapalić świeczkę

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpt8m0$na5$1mx1.internetia.pl...

[...]

masz tego misia na bateryjke?
awe

Data: 2010-04-11 22:29:16
Autor: boukun
Byłem zapalić świeczkę

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hptb55$ff3$1news.onet.pl...

[...]

A jakże, nawet wiem, kiedy chce mi laskę zrobić, to psychol, jak ty...

boukun

Data: 2010-04-11 22:47:29
Autor: awe
Byłem zapalić świeczkę

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hptbj6$5mh$1mx1.internetia.pl...

[...]

musi cos w tym byc - kto jak kto ale ty na pewno sie na tym musisz znac. w koncu codziennie patrzysz na siebie w lustro:-)
awe

Data: 2010-04-11 20:22:01
Autor: Wiesiaczek
Byłem zapalić świeczkę

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpt2hj$k4h$1mx1.internetia.pl...
[...]

No dobra, ale w jakiej on był partii? Co takiego robił w polityce?
Z tą wodą to mam rozumieć była afirmacja komunisty?