Byłeś i jesteś wyborem negatywnym czy PIS nie zapozno zrobil porzadki z sprzedawczykami lewicowymi

Data: 2010-11-09 02:37:10
Autor: muto2100
Byłeś i jesteś wyborem negatywnym czy PIS nie zapozno zrobil porzadki z sprzedawczykami lewicowymi
Data: 2010-11-09 11:47:29
Autor: Dobrodziej
Byłeś i jesteś wyborem negatywnym czy PIS nie zapozno zrobil porzadki z sprzedawczykami lewicowymi

Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c31fdb7b-a891-45b8-98a0-5fb6af9cd3cfz19g2000yqb.googlegroups.com...
http://boanerges.salon24.pl/247497,byles-i-jestes-wyborem-negatywnym

Inni użytkownicy forum zwrócili mi uwagę by "nie wyciągać debila z kill file". Mają rację, ty nie masz nic do powiedzenia!

d.

Data: 2010-11-09 03:30:13
Autor: muto2100
On 9 Lis, 11:47, "Dobrodziej" <em...@domena.biz> wrote:
U ytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:c31fdb7b-a891-45b8-98a0-5fb6af9cd3cfz19g2000yqb.googlegroups.com...

>http://boanerges.salon24.pl/247497,byles-i-jestes-wyborem-negatywnym

Inni u ytkownicy forum zwr cili mi uwag by "nie wyci ga debila z kill
file". Maj racj , ty nie masz nic do powiedzenia!

d.

hehehe     morda   ci  sie   wykreca   co    ucikinierze  z
Tworek       smierdzi    w    spodniach?    no   to    moje
wpisy    spelniaja     swoje  cele
i    wykanczaja       takich      koziojebcow!Zamiary      sie
spelniaja!

Data: 2010-11-09 12:34:54
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9ec53c25-3971-4075-9372-306adb0582dbs4g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

wpisy    spelniaja     swoje  cele
i    wykanczaja       takich      koziojebcow!Zamiary      sie

Jesteś psychiczny! Pa.

d.

Data: 2010-11-09 04:10:33
Autor: muto2100
> [...]

Inni u ytkownicy forum zwr cili mi uwag by "nie wyci ga debila z kill
file". Maj racj , ty nie masz nic do powiedzenia!

no  i  gdzie   kropelki    a   ostrzegalem   ze   wrocisz   do
Tworek!    lepiej     nieotwieraj   moich   wpisow     bo  chlopie
dostaniesz    zawalu
i     rozwolnienia  dostaniesz    jakiego  niemiales!

Data: 2010-11-09 15:28:57
Autor: trybun
muto2100 wrote:

> [...]

dostaniesz    zawalu
i     rozwolnienia  dostaniesz    jakiego  niemiales!

I czego bełkoczesz debilisto?

Data: 2010-11-09 16:11:14
Autor: cirrus
Byles i jestes wyborem negatywnym czy PIS nie zapozno zrobil porzadki z sprzedawczykami lewicowymi
Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:db884813-744c-437e-9b53-ff456a976cefj25g2000yqa.googlegroups.com...
On 9 Lis, 11:47, "Dobrodziej" <em...@domena.biz> wrote:
U ytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisa w wiadomo
cinews:c31fdb7b-a891-45b8-98a0-5fb6af9cd3cfz19g2000yqb.googlegroups.com.
..
[...]

A ktos wogóle otwiera kretynskie linki, które przytaczasz?

--
stevep

Byłeś i jesteś wyborem negatywnym czy PIS nie zapozno zrobil porzadki z sprzedawczykami lewicowymi