Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy

Data: 2010-04-15 15:05:55
Autor: Charlie delta
Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
Data: 2010-04-16 00:33:58
Autor: SlawcioD
Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
Charlie delta pisze:
http://www.rp.pl/artykul/9157,461351_Krasnodebski__Juz_nie_przeszkadza.html

Lech Kaczynski jakim byl prywatnie nie wiem, Prezydentem w mojej opini
nie najlepszym, ale tak z coraz wiekszej perspektywy patrzac moglo byc
duzo gorzej - to Lech mogl byc bratem Prezydenta...

Niestety jak pokazuja ostatnie wydarzenia najwiekszym problemem nie byli
dla Prezydenta Lecha Kaczynskiego Ci co go opluwali, a tylko Ci co byli
w jego otoczeniu. Te dluga liste otwiera Jego brat Jaroslaw...

Boz.e! Chron' mnie od przyjació? - z wrogami dam sobie rade sam...

pozdrawiam
SlawcioD

ps. Co jak co ale Wawel Lechowi sie nie nalezy - Powa;zki jak
najbardziej. Krypta Prezydencka - oczywiste, ale nie Wawel.

Data: 2010-04-16 01:26:51
Autor: viper
Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
http://www.rp.pl/artykul/9157,461351_Krasnodebski__Juz_nie_przeszkadza.html

pisanie takich jadowitych artykulików w czasie żałoby tuż przed pogrzebem świadczy o dużej klasie Krasnodębskiego i w ogóle Rzeczpospolitej...

Data: 2010-04-16 08:07:52
Autor: DJ\(Dominik\)
[...]

A co złego napisał?
To jest według Ciebie jad, przypomnij sobie co smarowały psy z wyborczej i tvn.
Weź się zastanów. Gdzie ten jad? Podaj cytat z zalinkowanego wyżej artykułu.

Może na spokojnie określ swoją wizję Polski, prezydentury, patriotyzmu i obywatelstwa na zasadzie poparcia dla, a nie sprzeciwu wobec.
Chyba, że marzy Ci się prezydent, który płaszczy się przed byle pierdnięciem ze wschodu lub UE; łże do kamer żeby tylko sondaże dobrze wypadły; uznaje, że dwójka penetrujących sobie kiszkę stolcową facetów to rodzina z pełnymi prawami do adopcji, spadków, świadczeń socjalnych itp; a skurwysynów spod znaku kiszczaka nazywa ludźmi honoru. O to Ci chodzi? Taka Polska Ci się śni?

DJ

Data: 2010-04-16 09:04:32
Autor: LEPEK
DJ(Dominik) pisze:

Weź się zastanów. Gdzie ten jad? Podaj cytat z zalinkowanego wyżej artykułu.

"
Czołowi politycy przekraczali granicę przyzwoitości, krzycząc: „Były prezydent Kaczyński”, popisując się piskliwymi tyradami o dyplomatołkach i małpce Fiki Miki. Bo ani studia na najlepszej uczelni, ani dobra przeszłość, choćby opowiedziana tysiąc razy, nie ochronią przed obsunięciem się do poziomu motłochu.
"

"promowanego w partii rządzącej przedstawiciela polskiego motłochu."

"
Elity III RP nienawiść do Niego siały świadomie i z premedytacją. Niedawno u czołowego dziennikarza, przedstawiciela ulizanego i zarazem agresywnego konformizmu, dominującego w polskich mediach elektronicznych, wyczytałem[...]
"

To tak "na szybko".
Zaiste - kraina łagodności...
--
L E P E K

Data: 2010-04-16 09:27:38
Autor: DJ \(Dominik\)
Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
Chyba nie zrozumialeś mojego posta

DJ

Data: 2010-04-16 07:44:20
Autor: kc
DJ \(Dominik\) <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał(a):
Chyba nie zrozumialeś mojego posta

DJ

Zrozumiał, nadal będzie szukał jadu, tam gdzie go nie ma

kc

Data: 2010-04-16 10:07:11
Autor: flower
Użytkownik "DJ (Dominik)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości
Chyba nie zrozumialeś mojego posta

A ty nie rozumiesz, że jeżeli przez tyle lat ktoś tępo powtarzał bzdety za
swoimi Żakowskimi, a teraz nagle zostali na lodzie ze swoimi wierzeniami, bo
ich guru zmienili front, to teraz opór wybuchnie ze zdwojoną siłą? Niestety.
Przyzwyczaj się do tego, że nadal będziesz sk....nem, bo im żałobę
przerywasz.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-04-16 11:43:39
Autor: LEPEK
DJ (Dominik) pisze:
Chyba nie zrozumialeś mojego posta

Chyba zrozumiałem.
Twierdzisz, że ten tekst nie jest jadowity i prosisz o podanie cytatów, jeśli jest odwrotnie. Podałem.
A że druga strona przyjmuje (właściwie - nadała) podobny "ton dyskusji"? Oczywiście, jest sporo prawdy w tym, co napisał Krasnodębski - były "durnie", "kurduple" i "kartofle" - oczywiście. Ale czy z tego powodu tekst Krasnodębskiego staje się niejadowity?

Pozdr,
--
L E P E K

Data: 2010-04-16 11:28:48
Autor: viper
> [...]

Może na spokojnie określ swoją wizję Polski, prezydentury, patriotyzmu i obywatelstwa na zasadzie poparcia dla, a nie sprzeciwu wobec.
Chyba, że marzy Ci się prezydent, który płaszczy się przed byle pierdnięciem ze wschodu lub UE; łże do kamer żeby tylko sondaże dobrze wypadły; uznaje, że dwójka penetrujących sobie kiszkę stolcową facetów to rodzina z pełnymi prawami do adopcji, spadków, świadczeń socjalnych itp; a  ysynów spod znaku kiszczaka nazywa ludźmi honoru. O to Ci chodzi? Taka Polska Ci się śni?

DJ

 najpierw o artykule... Krasnodębski tuż przed pogrzebem wykorzystuje wizerunek Prezydenta by przywalic swoim politycznym przeciwnikom... żałosne na maksa... a artykuł kończy słowami "gardzę wami" i nazywa ich motłochem... bardzo właściwe słowa na ten czas... nie mówiąc już o tym, że artykuł jest pisowsko płomienny, ale ma mało wspólnego z prawdą... Prezydent podlegał krytyce, jak każdy poltyk, ale poza dewiantami w stylu Palikota nikt Go nie lżył ani nie opluwał... Kasnodębski nie wspomniał o tym, że w organie Rzeczpospolita i polskiej telewizorni dla równowagi regularnie pojawiały się ociekające wazeliną panegiryki...
A co do wizji Polski to będziemy mieli problem... ponieważ jesteś delikatnie mówiąc gorliwym sympatykiem pisu to masz troszkę tendencje odwracania kota ogonem i ciężko nam będzie się porozumiec... i bardzo bym nie chciał byśmy w tej chwili się poprztykali... najpierw mała uwaga...kiedyś byłem młody i piękny... (teraz niestety zostało mi już tylko to "i" :(( ...) i jako ładny lokaty chłopaczek wpadłem w oko sąsiadowi... miałem z tym problem... ponieaż ja nie lubię chodzic na skargę i donosic takie sparwy załatwiam sam... tych swoich zalotów pan nie wspominał chyba dobrze, raz nawet próbował dopaśc mnie w windzie, co nie było najlepszym pomysłem... ale uraz psychiczny do pedalstwa mi został... dlatego argument o dwóch panach jest lekko chybiony... Pytasz jaki prezydent mi się śni?.. po pierwsze taki który nie będzie prezydentem tylko sympatyków jednej partii... nie wiem czy to jest możliwe... pytasz o patriotyzm... tu to nie chciałbym jednego... nie chcę żeby patriotyzmu uczył mnie ktoś taki jak Jarosław Kaczyński... gdy był czas walki, to Michnik czy Niesiołowski mówili ubekom żeby spier$d# alali, a Jarosław prowadził z nimi przymilne, wielogodzinne dyskusje... do tego stopnia że nie przesiedział w pierdlu nawet jednego dnia, a gdy przyszedł czas internowania to ubecja stwierdziła że jest tak nieszkodliwy, że szkoda na niego puszek w internie... a teraz gdy odwaga bardzo staniała i trzeba pracowac, to chłop chce walczyc... tak z bliska wyglądają wasze sztandary... w młodości na pewno więcej razy dostałem zomowską pałą niż ty, więc kolesiów typu Kiszczak jakoś szczególnie nie poważam... bohaterami mojej młodości byli Papież i Wałęsa... i nie chcę by aparat państwowy był zaangażowany w to, by wyszperac jakieś pomyje którymi można obrzucic Wałęsę... ja nie mam takiego podejścia jak Endriu i poczytałem trochę na ten temat... dodatkowym argumentem dla mnie jest to że Papież darzył Wałęsę niemal ojcowską miłością... a JPII był najlepiej poinformowanym człowiekiem w Polsce... wiedział wszystko... nie chcaiłbym żeby przyszły prezydent powierzał kluczowe stanowiska w państwie osobom kompletnie niekompetentnym, tylko dlatego że są lojalni... odnośnie Polski solidarnej też mam swój pogląd... ja nie mam jakiegoś wielkiego zamiłowania do pieniędzy, mogę miec mniej, mogę miec więcej, wsio ryba... jestem tez wyczulony na biedę... ale wiem jedno... ludziom nie należy dawac rybek, ludziom trzeba dac wędki... a tego nie da się zrobic głosząc populistyczne hasełka... robiąc dobrze tłustemu geszefciarzowi zabawiającemu się z panienkami na swoim jachcie robi się też dobrze jego pracownikom... a co do miejsca Polski w Europie, to cóż... stawianie się i generowanie konfliktów jest polityką bardzo krótkowzroczną... zresztą i tak uważam, że UE wkrótce stanie się atrapą i wydmuszką... a ja wierzę w Polskę... widzę dynamikę zmian w naszym kraju... już niedługo ta tak zwana stara Europa będzie się nam nisko kłaniac...

Data: 2010-04-16 11:59:09
Autor: DJ \(Dominik\)
[...]

I tu jest pies pogrzebany - zakładasz że pewne wartości i przekonania są powiązane jedynie z sympatią do partii politycznej, a nie przypuszczasz, że mogą tkwić w znacznie głębszym Źródle.
Argumentacja typu >On jest z pisu, nie warto z nim gadać< trochę jest krzywdząca, ale nie będę się droczył.

Cholerna polityka...

Peace

DJ

Data: 2010-04-16 03:22:29
Autor: macieks
Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
Dobrze mówisz viper.

Odnośnie pogrzebu.
Jak tylko usłyszałem hasło Wawel, wiedziałem, że będą kontrowersje.
Dziś czytam:
http://wiadomosci.onet.pl/2156176,12,item.html
http://wiadomosci.onet.pl/2156123,11,autorem_pomyslu_pochowku_na_wawelu_na_pewno_nie_jest_jaroslaw_kaczynski,item.html

Ktoś tu mija się z prawdą.

Dobrze mówisz DJ

Cholerna polityka...

Peace

Data: 2010-04-16 14:00:21
Autor: totus
macieks wrote:

[...]

Dla mnie jest śmieszne, że zwolennicy pochówku na wawelu zachwalają tego pomysłu zalety, to że to zwolennicy jednej partii to pewnie przypadkowa koincydencja, ale nikt nie chce się przyznać do autorstwa tak znakomitego pomysłu.

Data: 2010-04-16 14:06:43
Autor: flower
Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
macieks wrote:

> [...]

pomysłu zalety, to że to zwolennicy jednej partii to pewnie przypadkowa
koincydencja, ale nikt nie chce się przyznać do autorstwa tak znakomitego

A dla mnie jest śmieszniejsze, że do protestów przyłączyli się ci, dla
których Kaczyński to zdrajca, bo traktat lizboński podpisał. Nie wiadomo
którzy głupsi. Chyba żadni.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-04-16 14:51:10
Autor: totus

macieks wrote:

> [...]

A dla mnie jest śmieszniejsze, że do protestów przyłączyli się ci, dla
których Kaczyński to zdrajca, bo traktat lizboński podpisał. Nie wiadomo

Chyba chodzi o to żeby się kłócić po to żeby się kłócić. Mam wrażenie, że bracia Kaczyńscy przejawiali wyjątkowy talent do wzbudzania waśni swoimi decyzjami.

Data: 2010-04-16 14:54:19
Autor: skippy
Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy

Użytkownik "flower"

A dla mnie jest śmieszniejsze, że do protestów przyłączyli się ci, dla
których Kaczyński to zdrajca, bo traktat lizboński podpisał.

bo istota rzeczy nie leży w tym, co kto podpisał, kogo ma wswojej partii itp duperele - tylko kto walczy o koryto i z kim

Data: 2010-04-16 12:11:51
Autor: marfi
Użytkownik "DJ (Dominik)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:hq9cdd$u36$1news.onet.pl...
> [...]

Argumentacja typu >On jest z pisu, nie warto z nim gadać< trochę jest krzywdząca, ale nie będę się droczył.

   Też mam podobne wrażenie - zależnie od tego co się powie/napisze zostaje się zaliczonym do grona zwolenników jednej bądź drugiej partii mimo, że czuje się awersje do dowolnej formy "partyjniactwa".

--
marfi

Data: 2010-04-17 03:22:36
Autor: Barbara

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4bc837eb$0$17620$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| się zaliczonym do grona zwolenników jednej bądź drugiej partii mimo, że
| czuje się awersje do dowolnej formy "partyjniactwa".

prawdę zaiste rzekłeś :)
Barbara

Data: 2010-04-16 12:24:19
Autor: viper
> [...]

Argumentacja typu >On jest z pisu, nie warto z nim gadać< trochę jest krzywdząca, ale nie będę się droczył.

Dominik, to nie jest tak... chodzi o to, że sympatycy pis z racji podziałów z reguły cierpią na coś co się nazywa syndromem oblężonej twierdzy... i uważają że najlepszą obroną jest atak... dlatego tak źle się dyskutuje... a wiesz co mnie się marzy?... chciałbym kiedyś w telewizorni, nie pltformerskiej, nie pisowskiej, ale polskiej usłyszec taką zapowiedź... Pod nieobecnośc premiera Tuska wicepremier Jarosław Kaczyński przyjął delegację... albo oczywiście odwrotnie... brzmi mało realnie, ale ja mocno wierzę, że takie mogą byc owoce śmierci Prezydenta... a ta tragedia sprwiła że będę jak kiedyś omijał dużym łukiem politykę... na pohybel polityce i politykom...

Data: 2010-04-16 12:32:21
Autor: marfi
Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001977.4bc83ad3newsgate.onet.pl...
[...]

  "Na pohybel" ?

--
marfi

Data: 2010-04-16 12:46:05
Autor: viper
Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości > dużym
> łukiem politykę... na pohybel polityce i politykom...

  "Na pohybel" ?

-- marfi

"Pohybel to wyraz pochodzenia ukraińskiego oznaczający &#8216;zgubę, zatracenie; szubienicę&#8217; (Słownik języka polskiego pod red. M. Szymczaka). Współcześnie wyraz ten występuje tylko w rzadkim (bo dawnym) wyrażeniu na pohybel &#8216;na zgubę, na zatracenie, na nieszczęście. Pohybel wywodzony jest od prasłowiańskiego czasownika, poświadczonego w języku staro-cerkiewno-słowiańskim jako *gybnąti &#8216;ginąć&#8217; (por. A. Brückner: Słownik etymologiczny języka polskiego)."

Data: 2010-04-16 16:01:30
Autor: kc
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
sympatycy pis z racji podziałów z reguły cierpią na coś co się nazywa syndromem oblężonej twierdzy... i
uważają
że najlepszą obroną jest atak...

Już to czytałem, tyle, że w książce Wiktora Suworowa "Cień zwycięstwa". To była doktryna obronna Armi Czerwonej - w przypadku wojny prowadzimy działania obronne na terytorium przeciwnika. Myślisz, że PiS przejął tę doktrynę?

kc

Data: 2010-04-16 21:01:48
Autor: SlawcioD
 kc pisze:
[...]

amerykanie okreslaja takie dzialania atakiem wyprzedzajacym...

pozdraiwam
SlawcioD

Data: 2010-04-17 01:01:42
Autor: Endriu
Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
i nie chcę by aparat państwowy był zaangażowany w to, by wyszperac jakieś pomyje którymi
można obrzucic Wałęsę...

Eeee tam, po co dochodzić prawdy....

ja nie mam takiego podejścia jak Endriu i poczytałem
trochę na ten temat...

Ale wszystkich filmów to jednak chyba nie obejrzałeś ....

Z bolszewicką szczerością
http://www.youtube.com/watch?v=yIKCeLuKsWA

a JPII był najlepiej poinformowanym człowiekiem w Polsce...

Chyba jednak nie był tak dobrze poinformowany skoro nie udało mu się
uniknąć zamachu na swoje własne życie. Jakoś ojciec "konfidencjał"
Hejmo do końca dni papieża siedział w Watykanie w najbliższym
otoczeniu papieskim ( i swego czasu odprawił z kwitkiem profesora
Przystawę - który chciał zanieść papiery Falzmanna odnośnie ofery
FOZZ).
I Dziwnym trafem nasz  rodzima SB maczała palce w tym aby siać ferment
po zamachu na JPII.

Wołoszański szuka Guza
http://prawica.net/opinie/21431

"[...] Zapewne nie wracałbym dzisiaj do sprawy skompromitowanego Guza
gdyby nie ostatni, piątkowy program Konrada Piaseckiego "Piaskiem po
oczach", w którym to wystąpił Bogusław Wołoszański, a tematem był
oczywiście zamach na papieża. Przecierałem oczy i uszy ze zdumienia,
gdy bohater programu w TVN 24, bez zająknięcia "jechał na całego
Guzem" a jego teorie i pseudo-naukowe wywody nie były niczym innym jak
krótkim streszczeniem wieloletniej "pracy" agenta Gustka vel Jana
Zdrowego. [...]".

Viper kurwa, weźżesz jakoś się ogarnij. Przecież kuźwa każdy kto choć
odrobinę interesuję się polityką musi dojść do tych samych wniosków.
Najpierw był marzec 1968 gdzie partyjne żydowsto pokłóciło się z
rodzimym betonem partyjnym. Później (w  wilelkim skrócie) okrągły stół
który będący konsekwencją bankructwa ZSRR na skutek zimnej wojny .
Najwięksi PZPR-owscy dygnitarze (z korzeniami z WSI) dostali prikaz z
Moskwy aby urządzić okrągły stół. Urządzili go po swojemu, ale nie
wszystkjo poszło poszło po ich myśli - 1992 rok Nocna Zmiana - afera
Skubiszewskiego szantażowanego przez Niemców, w której TW Bolek
pierwszy raz upierdolił lustrację. Później zwycięstwo lewicy - afera
Rywina - dojście do władzy PO - która zostałą stworzona i promowana
przez razwiedkę:

Kto zakladał PO?
http://korwin-mikke.pl/wideo/pokaz/kto_zakladal_po_/733

To się wszystko układa w jedną całość. Przecież prości ludzie dzisiaj
nie wierzą łzom, tych wszystkich Tusków, Olejników, Lisów, Palikotów,
Niesiołowskich którzy opłakują Kaczyńskiego, a jeszcz tydzień temu
pluli na nich jadem. Ludzie widzą fałsz mediów, widzą że są oszukiwani
i że byli oszukiwani - a poczatek oszustwa to OKRĄGŁY
STÓŁ !!!!!!!!!!!!!

Ludzie piszą wiersze:

http://wirtualnapolonia.com/2010/04/13/apel/

"[...]
Nie pokazujcie nam dzisiaj Niesiołowskiego, Palikota.
Nie łączcie się z Wałęsą.
Nie mówcie mi o łzach Sikorskiego i Tuska.
Nie wierzę im!
[...]".

Viper nie graj w chuja, nie ośmieszaj się. Przecież wszyscy to widzą i
czytają..... Ufasz konfidentowi TW Bolkowi, który był Ubekiem, i nim w
dalszym ciągu jest tylko w jakieś współczesnej odmianie WSI czy
UOP....
Człowieku komu to służy ?. Polsce tobie ?. Płacą ci za pisanie takich
postów tutaj, czy rzeczywiście jesteś taki naiwny ?.
Jaki koń jest każdy widzi, a Wałęsa udowadnia to dzień po dniu (nawet
w obliczu tragedii):

Wałęsa: Wybaczam im i nie mam pretensji
http://news.money.pl/artykul/walesa;wybaczam;im;i;nie;mam;pretensji,223,0,608479.html

Co ten chłop o sobie myśli że jest jakimś Jezusem Chrystusem żeby
wybaczać .... ?. Nie dziwie się ze za nim krok w krok musiał chodzić
oficer prowadzący (Wachowski) i go pilnować, bo to na pierwszy rzut
okawidać że jest to jakiś zwerbowany do SB chłopek wiejski, który co
10 minut musiał pierdolnąć jakąś gafę ......

Tyle lat po nocnej zmiane a ty dalej brniesz w ślepą uliczkę......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-17 10:30:11
Autor: totus
Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
Endriu wrote:

Jaki koń jest każdy widzi

Jakiego konia widzi większość to okaże się za dwa miesiące. Myślę, że wynik Cię rozczaruje, bo to nie ten koń, którego Ty widzisz.

Data: 2010-04-17 02:18:59
Autor: Endriu
Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
Jakiego konia widzi większość to okaże się za dwa miesiące. Myślę, że wynik
Cię rozczaruje, bo to nie ten koń, którego Ty widzisz.

Totusie drogi. Od 1992 przegrywam każde wybory i przegram pewnie
następne (co wcale mnie nie zmartwi). Wszystko mi jedno kto rządzi
byleby wspierał wolny rynek, likwidował koncesje pozwlenia "na
wszystko", i obniżał podatki, i nie zadłużał przyszłych pokoleń.
Pewnie znowu wygra jakiś karierowicz któremu drogę do sukcesu utorują
Olejniki, Lisy i cała ta hałastra WSI, i który będzie musiał za to TVN-
owsko Polsatowskie poparcie zapłacić. Polska w czasie tej prezydentury
zapewnie znowu zadłuży się na jakieś 400 mld PLN albo i więcej u
międzynarodowych lichwiarzy.

Pytanie tylko - kiedy to wszytsko pierdolnie ? - bo musi wcześniej czy
później braknąc kasy - starzejące się społeczeństwo - emigracja
młodych -  i jakie będą scenariusze na wypadek katastrofy
ekonomicznej  np. takiej jaka miała miejsce u schyłku lat 80 na
ziemiach Polski - powstałek na skutek realnego socjalizmu i
permamentnego zadłużania kraju. Trzeba się do tego przygotować,
nakupić złota (ja wolę pakować kasę w maszyny produkcyjne - na razie
nie mam tego za wiele -maszyny na siebie zarabiają), być prężnym
pracowitym (najważniejsze zdrowym) a wszystko będzie dobrze. Pytanie
tylko, czy jak już przyjdzie poważny kryzys, mi tych maszyn
"socjaldemokratycznie" nie "upaństwowią"....

Jakoś to będzie ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-17 10:43:30
Autor: viper
[...]

Endriu, powtórzę ci jeszcze raz... jesteś niedouczonym nierobem, który poza bełkotami paru sfrustrowanych kolesi niczego w życiu nie przeczytał... i nie masz żadnego prawa by wycierac sobie buzie Wałęsą... zresztą nawiasem mówiąc Wałęsa ma takich kolesi jak Michałkiewicz w głębokim poważaniu... Lechu za godzinę wykłądu dostaje 10 tysięcy baksów, a Kazio musi żebrac o datki od takich gostków jak ty, z wiadomym efektem zresztą... dobrze że go fatso trochę podratował... i takie poroporcje są jak najbardziej słuszne... los bywa sprawiedliwy...

Data: 2010-04-17 11:45:48
Autor: skippy
Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy

Użytkownik "Endriu"
"[...]
Nie pokazujcie nam dzisiaj Niesiołowskiego, Palikota.
Nie łączcie się z Wałęsą.
Nie mówcie mi o łzach Sikorskiego i Tuska.
Nie wierzę im!
[...]".

Rozumiem, że gdyby Tuska spotkało nieszczęście, to ta osoba, Kurski czy inni dalej by mówili o rudym bolku z wehrmahtu, słońcu Peru. No właśnie to jest takie pojebane pojmowanie świata, od którego sie robi niedobrze.

Data: 2010-04-17 03:02:53
Autor: Endriu
[...]

Skippy, z całym szacunkiem ale łzy Niesiołowskiego w zestawieniu z
poniższym wpisem z bloga Palikota odnośnie Kaczyńskich:

Ty-kanie
http://palikot.blog.onet.pl/2,ID372445480,RS1,index.html

"[...]Zawsze, gdy Jarosław Kaczyński wchodzi na mównicę, Stefan
Niesiołowski  zwraca się do niego po imieniu: "Zejdź z mównicy",
"Jakim prawem tam stoisz?", "Nieuk!" itp. I zawsze Jarosław Kaczyński
traci wówczas pewność siebie, i jedyne, co może powiedzieć to "Nie
jesteśmy po imieniu", ale już bez tchu. Po swoim wystąpieniu za każdym
razem wychodzi z sali sejmowej - tak jest zdenerwowany, blady i
nieprzytomny z nerwów. [...]".

mogą budzić i budzą moją ( i nie tylko moją) wyjątkową
wątpliwość .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-17 21:08:34
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:172e4fba-fbae-4064-83ec-3df70278b7f8x3g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Żeś teraz przywalił, za przeproszeniem.

Po pierwsze Jarosław żyje więc nie widzę żadnego sensownego odniesienia.
Po drugie te obelgi które tu cytujesz, są tak straszne że wszystkie 3-latki uciekły z piaskownicy.
Po trzecie Niesiołowski zawsze był taki, tylko kiedys walił w ten sposób w potomków LSD i wtedy był OK; pewnie zresztą jest z Jarosławem na "ty" no i dodam, ze go nie lubią tak samo jak drugiego.

A po czwarte, skoro już Jarosław, to ten nazwał bardzo dużą część Polaków "stojącymi nie z nim w stoczni, tylko obok ZOMO", no a część tej części leciała tydzień temu do Smoleńska.

Darowałby by sobie więc może siedzenie dziś obok Loży Szyderców jak to zauważył tu ktoś wcześniej.
Mógł iśc tylko na uroczystości nie dotyczące nikogo którego obrażał nawet pośrednio.

Podzrawiam

Data: 2010-04-16 12:16:42
Autor: Druch
Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
"DJ(Dominik)" <djantyspam@stopazwrotu.pl> wrote in message news:hq8usp$o51$1news.onet.pl...

Bo to co niewygodne trzeba nazwac "jadem".
Zeby wywrocic kota do gory ogonem.

Druch

Data: 2010-04-16 18:15:00
Autor: Fidelio
Użytkownik "DJ(Dominik)" <djantyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:hq8usp$o51$1news.onet.pl...
[...]

Prezydent nie ma realnej władzy, poza wetem którym może nieco przeszkadzać rządzacym.

Także najważniejsze żeby znał języki, miał klasę etc. jednym słowem godnie reprezentował kraj bo taka jest rola prezydenta w naszym systemie konstytucyjnym.

Takiego prezydenta bym chciał.

Data: 2010-04-17 01:55:39
Autor: Endriu
Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy

Także najważniejsze żeby znał języki, miał klasę etc. jednym słowem godnie
reprezentował kraj bo taka jest rola prezydenta w naszym systemie
konstytucyjnym.

I nie posługiwał się językiem Vipera....:

Data: 2010-04-17 11:55:20
Autor: viper
> [...]

nierobem, który poza
bełkotami paru sfrustrowanych kolesi niczego w życiu nie przeczytał...

to jeszcze nic... zapytaj mnie jeszcze raz kto mi płaci za pisanie na grupę to poznasz moje inne oblicze... a jak sam nie potrafisz się domyślic kto mi płaci to zapytaj Michałkiewicza...

Data: 2010-04-17 03:26:37
Autor: Endriu
[...]

Ty Viper, a to nie ty czasami występujesz tutaj w roli głównej?.

Cios Prezesa - Ludzie z otoczenia Wałęsy nietykalni? Zobacz, co TV
bała się
wyemitować.
http://www.youtube.com/watch?v=CCOFbXvhOjU

Wiesz co Viper, może ogłosiłbyś jakieś oficjalną prezentację programu
partii Wałęsy, którego hasło przewodnie miałoby brzmieć:

KTO NIE JEST Z NAMI TEN MA WPIERDOL.........

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-17 10:46:05
Autor: kc
Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a):
Ty Viper, a to nie ty czasami wyst=EApujesz tutaj w roli g=B3=F3wnej?.

Tak, ja rozpoznaję i potwierdzam :)

kc

Data: 2010-04-16 18:42:43
Autor: Fidelio
[...]

Mam nadzieję, że nie śni Ci się Polska w której poseł Karski składa zawiadomienie do prokuratury o przestępstwie na pilota, który nie chciał lądować w Tibilisi bo było to zbyt niebezpieczne, a poseł Bielan potem nazywa tego pilota tchórzem?

Z podobnych kręgów zapewne wyszła idiotyczna inicjatywa z pogrzebem na Wawelu.

Data: 2010-04-16 19:05:54
Autor: skippy
Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy

Użytkownik "Fidelio"

[...]

Sprawa jest banalnie prosta.

Wystarczy sie zastanowić, dla której partii klęską by w tej chwili było cokolwiek w rodzaju jakiejś głupkowatej "zgody narodowej", spokoju itp.

Wybrali więc niesprowokowany atak - vide teksty np. takie jak tu na grupie co do Wałęsy ze strony nicka [kc],  cała manpulacja mp-trójkami siana po sieci itp.

A wrzuta z Wawelem była IMO zrobiona z pełną świadomoscią konsekwencji w postaci ostrego spolaryzowania opinii. Nie żeby przekonać innych wyborców, ale żeby maksymalnie zmobilizowac swoich.

Innego wyjścia widocznie PiS nie miał.

Data: 2010-04-16 17:36:40
Autor: kc
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):
Wybrali więc niesprowokowany atak - vide teksty np. takie jak tu na grupie co do Wałęsy ze strony nicka [kc],

Zapodaj linka do tej mojej wypowiedzi na temat Wałęsy, bo sobie nie przypominam. Opiłem się chyba, czy co?

Coś pisałem o zdrajcach i konfidentach, czyżby to dla ciebie był synonim?

kc

Data: 2010-04-16 18:03:09
Autor: kc
Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
 kc <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):

A może następnym razem tak  :

vide teksty np. takie jak tu na grupie ze strony nicka [kc],

Ha,ha,ha,ha

pozdrawiam
kc

Data: 2010-04-16 22:47:51
Autor: skippy

Użytkownik " kc" <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hqa778$7ss$1inews.gazeta.pl...
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):

[...]

Dla mnie nie jest synonim, ale jest jasne o co tobie chodziło.

Data: 2010-04-16 10:22:22
Autor: Druch
"viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:3461.00001934.4bc7a0bbnewsgate.onet.pl...

pisanie takich jadowitych artykulików w czasie żałoby tuż przed pogrzebem
świadczy o dużej klasie Krasnodębskiego i w ogóle Rzeczpospolitej...

"Jadowitych", zalamales mnie stary.

Druch

Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy