Bylismy lepsi... w ataku pozycyjnym.

Data: 2012-06-16 13:46:46
Autor: Marek
Bylismy lepsi... w ataku pozycyjnym.
Ciekawy jestem, czy okreslenie "atak pozycyjny" wystepuje tez w innych
jezykach ( poza polskim) ?

Data: 2012-06-16 23:08:40
Autor: u2
W dniu 2012-06-16 22:46, Marek pisze:
Ciekawy jestem, czy okreslenie "atak pozycyjny" wystepuje tez w innych
jezykach ( poza polskim) ?

W drugiej polowie byli nasi zdecydowanie gorsi w ataku pozycyjnym, co
odbilo sie na wyniku.

Oczywiscie niewykorzystane sytuacje z pierwszej polowy sie zemscily. Ale
kazdy z nas zalowal Petra Cecha wystepujacego w helmofonie. Niemcy nie
beda tak wyrozumiali :-)

Data: 2012-06-16 14:15:26
Autor: Marek
On Jun 16, 11:08 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Oczywiscie niewykorzystane sytuacje z pierwszej polowy sie zemscily. Ale
kazdy z nas zalowal Petra Cecha wystepujacego w helmofonie. Niemcy nie

Czesi byli lepsi w ataku bieganym.

Data: 2012-06-16 23:18:21
Autor: u2
W dniu 2012-06-16 23:15, Marek pisze:
[...]

Nie bieganym, ale strzelanym. Brakowalo u nas takiego Jiracka, ktory by
im w koncu strzelil, a mieli okazji mnostwo :-)

Data: 2012-06-16 14:51:56
Autor: Marek
On Jun 16, 11:18 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Czesi byli lepsi w ataku bieganym.

Nie bieganym, ale strzelanym. Brakowalo u nas takiego Jiracka, ktory by
im w koncu strzelil, a mieli okazji mnostwo :-)

Na zadnym innym meczu, nie widzialem, zeby pilkarze tak czesto
spogladali na gorny ekran, jak nasi.
Widac bylo, ze lubia sie ogladac w zblizeniach.

Data: 2012-06-16 23:55:53
Autor: u2
W dniu 2012-06-16 23:51, Marek pisze:
[...]

Nie mam najmniejszych zludzen, Czesi odpadna w cwiercfinalach. Sam Petr
Cech w helmofonie nie wystarczy :-)

Data: 2012-06-16 23:11:54
Autor: matusm
Bylismy lepsi... w ataku pozycyjnym.

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:41b0e3ef-2067-4d8b-b1f3-68417f702bfbcu1g2000vbb.googlegroups.com...
Ciekawy jestem, czy okreslenie "atak pozycyjny" wystepuje tez w innych
jezykach ( poza polskim) ?

Wielka farsa tuskobanda sukcesu sie  zkonczyla

i tez dobrze,bo jak sluchalem co mówia fachowcy od szcesciu bolesci a tym co widzialem to az w oczy szczypalo,ze nadal,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-06-16 23:12:47
Autor: Marek Czaplicki
Marek pisze na pl.soc.polityka w sobota 16 czerwiec 2012 22:46:

Ciekawy jestem, czy okreslenie "atak pozycyjny" wystepuje tez w innych
jezykach ( poza polskim) ?

Powiem po prostu tak: "Polska, biało czerwoni". I to wszystko. :-)

Data: 2012-06-16 23:48:38
Autor: pluton
Bylismy lepsi... w ataku pozycyjnym.
Powiem po prostu tak: "Polska, biało czerwoni". I to wszystko. :-)

No cooz, w harataniu galy nie jestesmy mistrzami.

Ale to nic - wazne ze placimy podatki, ktore potem panstwo rozdaje
kosciolowi.

Nullification

Bylismy lepsi... w ataku pozycyjnym.