Bylo: Dziwny problem z aku

Data: 2009-06-26 15:20:43
Autor: Kuczu
Bylo: Dziwny problem z aku
No to ja sie podlacze:

Pacjent : R1 RN19 rocznik 2007
przebieg : ok 2200 km
aku: nowka sztuka
ladowanie: 14.4 - 14.6 V

objaw: po nagrzaniu silnika czyli powyzej 85 St. C. i zgaszeniu przestaje krecic rozrusznik. Nacisniecie przycisku rozrusznika powoduje spadek napiecia na aku do 4-5 V. Po ostygnieciu wszystko wraca do normy.
Przekaznik sprawdzony, wszystkie wtyczki/pstryczki sprawdzone.

Jakis pomysl ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-06-26 15:39:54
Autor: Kefir
Dziwny problem z aku
Elou!
"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:h22hvm$nem$1news.onet.pl...
[...]

Przypomniec sobie nie moge w jakiej padace, byla to kwestia rozrusznika ktory, po nagrzaniu,  "prezyl" sie w mocowaniu. Wystarczylo go wymontowac i zamontowac ponownie - problem znikal, przynajmniej na jakis czas. Nie chce tworzyc urban legends lecz obijalo mi sie tez pare razy ze Jamachisci ze sprzegielkami przkombinowuje, lecz to oznaczaloby raczej nie zasprzeglanie a tu ewidentnie cos "trzyma" rozrusznik.
Da sie tam poluzowac sruby mocujace by sprawdzic te wersje? Swoja sciezka, byc moze organoleptyczne badanie tulejek wirnika wystarczy.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660

Bylo: Dziwny problem z aku