Data: 2009-06-26 15:20:43 | |
Autor: Kuczu | |
Bylo: Dziwny problem z aku | |
No to ja sie podlacze:
Pacjent : R1 RN19 rocznik 2007 przebieg : ok 2200 km aku: nowka sztuka ladowanie: 14.4 - 14.6 V objaw: po nagrzaniu silnika czyli powyzej 85 St. C. i zgaszeniu przestaje krecic rozrusznik. Nacisniecie przycisku rozrusznika powoduje spadek napiecia na aku do 4-5 V. Po ostygnieciu wszystko wraca do normy. Przekaznik sprawdzony, wszystkie wtyczki/pstryczki sprawdzone. Jakis pomysl ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-06-26 15:39:54 | |
Autor: Kefir | |
Dziwny problem z aku | |
Elou!
"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:h22hvm$nem$1news.onet.pl... No to ja sie podlacze: Przypomniec sobie nie moge w jakiej padace, byla to kwestia rozrusznika ktory, po nagrzaniu, "prezyl" sie w mocowaniu. Wystarczylo go wymontowac i zamontowac ponownie - problem znikal, przynajmniej na jakis czas. Nie chce tworzyc urban legends lecz obijalo mi sie tez pare razy ze Jamachisci ze sprzegielkami przkombinowuje, lecz to oznaczaloby raczej nie zasprzeglanie a tu ewidentnie cos "trzyma" rozrusznik. Da sie tam poluzowac sruby mocujace by sprawdzic te wersje? Swoja sciezka, byc moze organoleptyczne badanie tulejek wirnika wystarczy. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660 Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|