Bylo do przewidzenia :)

Data: 2012-04-06 07:38:25
Autor: MarcinJM
Bylo do przewidzenia :)
Data: 2012-04-06 08:09:20
Autor: Myjk
Bylo do przewidzenia :)
Fri, 06 Apr 2012 07:38:25 +0200, MarcinJM
ViaTool dla osobowek

Jakieś słowo komentarza z Twojej strony?

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-04-06 09:58:52
Autor: MarcinJM
Bylo do przewidzenia :)
W dniu 2012-04-06 08:09, Myjk pisze:
Fri, 06 Apr 2012 07:38:25 +0200, MarcinJM

ViaTool dla osobowek

Jakieś słowo komentarza z Twojej strony?

Prosze:
Niektorzy pisza, ze to dla wygody kierowcow. Jakos wierzyc mi sie nie chce w troske rzadzacych o wygode kierowcow i system ten bedzie rozwojowy.

MarcinJM

Data: 2012-04-06 19:30:22
Autor: Marek P.
Bylo do przewidzenia :)
Prosze:
Niektorzy pisza, ze to dla wygody kierowcow. Jakos wierzyc mi sie nie chce w troske rzadzacych o wygode kierowcow i system ten bedzie rozwojowy.

To rzeby Cię zmarwić ja się cieszę, że co¶ takiego będzie. Często ganiam autostradami i stanie na bramkach A4 ¶rednio mnie uszczesliwia. Zreszto ostatnio na A2 też jest podobnie.
Póżniej rozliczanie tych niesczęsnych kwitków które maj± 20 cyfrowe numery identyfikacyjne też do moich ulubionych chwil nie należy.

Pozdr

Marek P.

Data: 2012-04-06 20:32:41
Autor: J.F.
Bylo do przewidzenia :)
Dnia Fri, 6 Apr 2012 19:30:22 +0200, Marek P. napisał(a):
[...]

I z czego sie glupi cieszysz ? Nadal bedzie rozliczal te glupie kwitki, bo "prywatne" autostrady nie
podlegaja :-P

Teraz ci dojdzie do rozliczen kolejny kwit, jak wpadniesz na pomysl
pojechac do Wroclawia. I jeszcze ciekaw jestem co ksiegowa na to - da rade
rozliczyc zbiorczo, kaze przyporzadkowac do delegacji, czy powie zeby te
pudelka wyp* i przywozic jej kwitki :-)

J.

Data: 2012-04-06 21:02:12
Autor: AZ
Bylo do przewidzenia :)
On 04/06/2012 07:30 PM, Marek P. wrote:

[...]

A4 nie jest GDDKiA więc nie skorzystasz. GDDKiA ma OIDP kawałek A2 od Konina
do Strykowa, niedługo do Warszawy i bodajże A1?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-06 22:28:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
Bylo do przewidzenia :)
Hello AZ,

[...]

A4 nie zaczyna się w Krakowie i nie kończy w Katowicach.

GDDKiA ma OIDP kawałek A2 od Konina do Strykowa, niedługo do
Warszawy i bodajże A1?

--
Best regards,

Data: 2012-04-07 11:46:42
Autor: Cavallino
Bylo do przewidzenia :)

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jlnejm$qgk$1@node2.news.atman.pl...
[...]

A4 nie jest GDDKiA

Większo¶ć jest.
Nie jest tylko malutki kawałeczek od Katowic do Krakowa.

Data: 2012-04-07 01:09:42
Autor: Krzysiek Kielczewski
Bylo do przewidzenia :)
Dnia 06.04.2012 Marek P. <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl> napisał/a:
Prosze:
Niektorzy pisza, ze to dla wygody kierowcow. Jakos wierzyc mi sie nie chce w troske rzadzacych o wygode kierowcow i system ten bedzie rozwojowy.

To rzeby Ciê zmarwiæ ja siê cieszê, ¿e co¶ takiego bêdzie. Czêsto ganiam autostradami i stanie na bramkach A4 ¶rednio mnie uszczesliwia. Zreszto ostatnio na A2 te¿ jest podobnie.

A doczytałeś do końca?

"TÄ™ sympatycznÄ… zapowiedĹş "DGP" studzi jednak informacjÄ…, ĹĽe kierowcÄ™
może czekać ostre hamowanie, gdy zbliży się do odcinka autostrady,
naleĹĽÄ…cego do koncesjonariuszy.

ViaAuto będzie na razie działać tylko na drogach zarządzanych przez
GeneralnÄ… DyrekcjÄ™ DrĂłg Krajowych i Autostrad. Obecne przepisy nie
przewidują współpracy między systemem państwowym a prywatnymi
koncesjonariuszami."

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-04-06 19:25:01
Autor: Marek P.
Bylo do przewidzenia :)

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:xmgqy46xdkhk.dlgmyjk.org...
Fri, 06 Apr 2012 07:38:25 +0200, MarcinJM

ViaTool dla osobowek

Jakie¶ słowo komentarza z Twojej strony?

Jakby przeczytał to by skomentował.

Data: 2012-04-06 08:40:41
Autor: mz
Bylo do przewidzenia :)
Jak chcesz stać w kolejkach na bramce przy autostradznie to kupujesz to urządzenie. Chcesz stać to nie płacisz.
Wielki sensacyjny tytuł a potem nic ciekawego.

Data: 2012-04-06 14:12:36
Autor: neoniusz
Bylo do przewidzenia :)
W dniu 06.04.2012 08:40, mz pisze:
Jak chcesz stać w kolejkach na bramce przy autostradznie to kupujesz to
urządzenie. Chcesz stać to nie płacisz.

Yyy?

Data: 2012-04-06 08:53:03
Autor: Kuba \(aka cita\)
Bylo do przewidzenia :)

Użytkownik "MarcinJM" <marcinjm70@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jllvh6$33v$1inews.gazeta.pl...
ViaTool dla osobowek
http://moto.onet.pl/1658873,1,elektroniczne-oplaty-za-drogi-dla-osobowek,artykul.html?node=2

Po pierwsze jak wrzucasz jakiś link, to dobrze napisać do niego coś od siebie.. bo chuj wie o co CI chodzi
Po drugie, jak dobrze sie domyslam Twoje intencje to od razu mówie - nie panikuj. System ViaAuto jest dobrowolny i ma służyć narazie na dwóch odcinkach auostrad w PL, gdzie zamiast stać na bramkach, będziesz mógł zapłacić za pomocą ViaAuto bez zatrzymywania sie.

End od sensacja.

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N

Data: 2012-04-06 09:28:08
Autor: J.F
Bylo do przewidzenia :)
UĹĽytkownik "Kuba (aka cita)"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Jestescie pewni ?

Bo cos sluchy chodza ze nadal bedzie szlaban, tylko ze elektronika moze go obsluzyc znacznie szybciej ..

J.

Data: 2012-04-06 09:48:17
Autor: AZ
Bylo do przewidzenia :)
On 04/06/2012 09:28 AM, J.F wrote:
Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomości
Po drugie, jak dobrze sie domyslam Twoje intencje to od razu mĂłwie -
[...]

No chyba nikt tu nie myślał, że przeleci sobie przez bramkę 140 km/h i
pogna dalej?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-06 09:52:09
Autor: Cavallino
Bylo do przewidzenia :)

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Bo cos sluchy chodza ze nadal bedzie szlaban, tylko ze elektronika moze
go obsluzyc znacznie szybciej ..

No chyba nikt tu nie myślał, że przeleci sobie przez bramkę 140 km/h i
pogna dalej?

A niby dlaczego nie?
We Włoszech tak to działa, a i viatoll tak działa na wszystkich drogach.....

Data: 2012-04-06 12:05:53
Autor: Wmak
Bylo do przewidzenia :)
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> No chyba nikt tu nie my›lał‚, że przeleci sobie przez bramkę 140 km/h i
> pogna dalej?

A niby dlaczego nie?
We Wł‚oszech tak to dział‚a,
Tak działa.
Szlabany s± ale w ci±głym ruchu nie zd±ż± się zamkn±ć.
Na Roma Nord przeleciałem za innymi lewym pasem ok 70/h a potem pod Wenecj± udało się uprosić Pana w Budce by przy braku kwitka z Rzymu nie policzył od samego czubka włoskiego buta.
Dla usprawiedliwienia swojej nieuwagi dodam, że wszystkie wcze¶niej widziane bramki TelePass były po prawej stronie.

Data: 2012-04-06 10:08:30
Autor: R
Bylo do przewidzenia :)
AZ wrote:

No chyba nikt tu nie myślał, że przeleci sobie przez bramkę 140 km/h i
pogna dalej?

Niby dlaczego nie? Byłem niedawno w Dublinie, tam tak to działa i miejscowi bardzo sobie chwalą. Pzd.

Data: 2012-04-06 10:14:10
Autor: J.F
Bylo do przewidzenia :)
UĹĽytkownik "R"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
No chyba nikt tu nie myślał, że przeleci sobie przez bramkę 140 km/h i
pogna dalej?
Niby dlaczego nie? Byłem niedawno w Dublinie, tam tak to działa i
miejscowi bardzo sobie chwalÄ….

Ale po co szukac w Dublinie, toz przeciez w Polsce, ten sam viatoll, na tych samych autostradach (oraz innych drogach) rozlicza obecnie ciezarowki nie kazac im nawet zwalniac.

J.

Data: 2012-04-06 19:22:55
Autor: Marek P.
Bylo do przewidzenia :)
Ale po co szukac w Dublinie, toz przeciez w Polsce, ten sam viatoll, na tych samych autostradach (oraz innych drogach) rozlicza obecnie ciezarowki nie kazac im nawet zwalniac.

A ograniczenie do 40 km/h przed bramkami?

Data: 2012-04-06 19:46:33
Autor: J.F.
Bylo do przewidzenia :)
Dnia Fri, 6 Apr 2012 19:22:55 +0200, Marek P. napisał(a):
Ale po co szukac w Dublinie, toz przeciez w Polsce, ten sam viatoll, na tych samych autostradach (oraz innych drogach) rozlicza obecnie ciezarowki nie kazac im nawet zwalniac.

A ograniczenie do 40 km/h przed bramkami?

To tymi nowymi w budowie - do tej pory viatoll sie montowal na
konstrukcjach nad droga i zadnego zwalniania nie bylo.

J.

Data: 2012-04-06 22:49:32
Autor: jerzu
Bylo do przewidzenia :)
On Fri, 6 Apr 2012 19:46:33 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

To tymi nowymi w budowie - do tej pory viatoll sie montowal na
konstrukcjach nad droga i zadnego zwalniania nie bylo.

Zaraz, zaraz. Na A2 w Strykowie i w okolicach Konina bramki budowano
zdecydowanie po oddaniu autostrady do użytku.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-06 22:59:06
Autor: AZ
Bylo do przewidzenia :)
On 04/06/2012 10:49 PM, jerzu wrote:
[...]

Bo na odcinku Stryków - Konin, nie było ani jednej stacji benzynowej (na wjeĽdzie w Strykowie był znak, że najbliższa stacja za 115 km) a za tak± autostradę opłat chyba pobierać nie można. Pobudowali stacje i makdonalny to i bramki od razu wstawili.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-07 11:18:04
Autor: J.F.
Bylo do przewidzenia :)
Dnia Fri, 06 Apr 2012 22:59:06 +0200, AZ napisał(a):
[...]

Raczej nie o to chodzi - A4 Wroclaw-Gliwice tez nie mialo zadnej stacji, bo
ja zamierzali oddac w dzierzawe jak Katowice-Krakow, i nowy koncesjonariusz
mial zainwestowac tudziez na stacjach zarabiac.

Ale lata mijaly, chyba sie czegos nauczyli, bo w koncu sami zbudowali i
MOPy i bramki i na stacjach zarabiaja.

J.

Data: 2012-04-07 11:20:44
Autor: J.F.
Bylo do przewidzenia :)
Dnia Fri, 06 Apr 2012 22:49:32 +0200, jerzu napisał(a):

[...]

Ale to masz na mysli klasyczne bramki z poborem oplat.

Tymczasem od roku Viatoll postawil "bramownice" czy jak sie te konstrukcje
nazywaja, zamonowal na nich transpondery, i zadnego ograniczenia predkosci
nie ma.

J.

Data: 2012-04-07 11:25:32
Autor: jerzu
Bylo do przewidzenia :)
On Sat, 7 Apr 2012 11:20:44 +0200, "J.F."

Na autostradzie? Której?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-12 23:48:31
Autor: J.F.
Bylo do przewidzenia :)
Dnia Sat, 07 Apr 2012 11:25:32 +0200, jerzu napisał(a):
[...]

Na kazdej "panstwowej" ?

http://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-ciezkie/lista-odcinkow-platnych

J.

Data: 2012-04-06 12:29:31
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Bylo do przewidzenia :)
On 2012-04-06 09:48, AZ wrote:
On 04/06/2012 09:28 AM, J.F wrote:
Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomo¶ci
Po drugie, jak dobrze sie domyslam Twoje intencje to od razu mówie -
nie panikuj. System ViaAuto jest dobrowolny i ma służyć narazie na
dwóch odcinkach auostrad w PL, gdzie zamiast stać na bramkach,
będziesz mógł zapłacić za pomoc± ViaAuto bez zatrzymywania sie.

[...]

A tak w sumie, to dlaczego nie dażyć w tym celu ?

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-06 12:41:34
Autor: AZ
Bylo do przewidzenia :)
On 04/06/2012 12:29 PM, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

A tak w sumie, to dlaczego nie dażyć w tym celu ?

Bo żyjemy w Polsce i mało co jest robione racjonalnie?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-06 14:16:59
Autor: ojciec
Bylo do przewidzenia :)
W dniu 2012-04-06 12:41, AZ pisze:
On 04/06/2012 12:29 PM, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

A tak w sumie, to dlaczego nie dażyć w tym celu ?

Bo żyjemy w Polsce i mało co jest robione racjonalnie?

Dolina Konga czeka. Całuj ziemie i urzędników pomimo ich działań nie do końca z oczekiwaniami że na ulicach nie ma regularnej wojny!

Data: 2012-04-06 09:51:01
Autor: MarcinJM
Bylo do przewidzenia :)

[...]

Po drugie, jak dobrze sie domyslam Twoje intencje to od razu mĂłwie - nie
panikuj. System ViaAuto jest dobrowolny i ma służyć narazie na dwóch
odcinkach auostrad w PL, gdzie zamiast stać na bramkach, będziesz mógł
zapłacić za pomocą ViaAuto bez zatrzymywania sie.

NA RAZIE. Malymi, drobnymi kroczkami bedzie sie rozszerzac zasieg.
Moge sie zalozyc.

MarcinJM

Data: 2012-04-06 09:53:29
Autor: Myjk
Bylo do przewidzenia :)
Fri, 06 Apr 2012 09:51:01 +0200, MarcinJM
Moge sie zalozyc.

O swoją głowę?

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-04-06 13:46:28
Autor: Mirek Ptak
Bylo do przewidzenia :)
Dnia 2012-04-06 09:53, *Myjk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Moge sie zalozyc.

O swoją głowę?

Jak taka stawka to ja stawiam do zakładu piwo - jedno ;)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-04-06 08:56:09
Autor: Cavallino
Bylo do przewidzenia :)

Użytkownik "MarcinJM" <marcinjm70@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jllvh6$33v$1@inews.gazeta.pl...
ViaTool dla osobowek
http://moto.onet.pl/1658873,1,elektroniczne-oplaty-za-drogi-dla-osobowek,artykul.html?node=2

Ale o co Ci chodzi?
Przecież to akurat jest ułatwienie, przynajmniej dopóki dotyczy dróg i tak płatnych.

Data: 2012-04-06 09:09:01
Autor: AZ
Bylo do przewidzenia :)
On 04/06/2012 07:38 AM, MarcinJM wrote:
ViaTool dla osobowek
http://moto.onet.pl/1658873,1,elektroniczne-oplaty-za-drogi-dla-osobowek,artykul.html?node=2

Kurde, tyle już to jest a 80% nie umie poprawnie napisać nazwy ViaToLL a nie żaden ViaTool!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-06 09:26:09
Autor: J.F
Bylo do przewidzenia :)
UĹĽytkownik "MarcinJM"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
ViaTool dla osobowek
http://moto.onet.pl/1658873,1,elektroniczne-oplaty-za-drogi-dla-osobowek,artykul.html?node=2

Spoko spoko - na razie nie "do przewidzenia" tylko realizacja starych obietnic.
Ze autostrady maja byc dla osobowych platne to zapisane w ustawie od kilkunastu lat.
To teraz tylko wprowadza "wygodna forme platnosci" i "szybkie bramki".

A jak juz troche tych autostrad przybedzie i wiekszosc sobie transponder kupi, to sie okaze ze narod chce takze inne drogi opodatkowac :-)

J.

Data: 2012-04-06 09:52:24
Autor: MarcinJM
Bylo do przewidzenia :)
W dniu 2012-04-06 09:26, J.F pisze:
Użytkownik "MarcinJM" napisał w wiadomości
[...]

Oto wlasnie chodzi.
A wszystko to dla naszego dobra :)

MarcinJM

Data: 2012-04-06 10:15:19
Autor: Iksinski
Bylo do przewidzenia :)

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jlm5qj$t5t$1inews.gazeta.pl...

A jak juz troche tych autostrad przybedzie i wiekszosc sobie transponder kupi, to sie okaze ze narod chce takze inne drogi opodatkowac :-)

Żeby tylko drogi... Już kiedyś był pomysł z płaceniem za przejazdy na mostach, coraz częściej słychać o płaceniu za wjazd do centrum większych miast: http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,11478593,Oplaty_za_wjazd_do_centrum__Tylko_dla_niezameldowanych_.html

A pomysłów na zdzieranie kasy z kierowców jest na świecie jeszcze więcej.

Jesteśmy pewnie jednym z ostatnich pokoleń, które stać na posiadanie i korzystanie z własnego samochodu. ;-)

Data: 2012-04-06 14:18:35
Autor: ojciec
Bylo do przewidzenia :)

A pomysłów na zdzieranie kasy z kierowców jest na świecie jeszcze więcej.

Jesteśmy pewnie jednym z ostatnich pokoleń, które stać na posiadanie i
korzystanie z własnego samochodu. ;-)

Ja jestem pewien że zamiast działać będziesz pitolił, to pokolenie z twojej gałęzi na pewno.

Data: 2012-04-06 14:48:53
Autor: Iksinski
Bylo do przewidzenia :)

Użytkownik "ojciec" <enriko@piko.pl> napisał w wiadomości news:4f7edf1b$0$1212$65785112news.neostrada.pl...

Ja jestem pewien że zamiast działać będziesz pitolił, to pokolenie z twojej gałęzi na pewno.

Proszę bardzo, powiedział co wiedział.

Jak Ty siÄ™ bronisz przed kolejnymi obciÄ…ĹĽeniami kierowcĂłw?

Na autostradach taranujesz szlabany? Na stacjach benzynowych tankujesz na kradzione tablice?
Fotoradary malujesz czarnym sprajem? W strefach płatnego parkowania bijesz strażników miejskich, żeby nie wystawili mandatu?
OC z roku na rok drożeje, więc zapewne go nie wykupujesz?

Zdradź nam swoje sposoby na "działanie" stosowane na Twojej gałęzi.

Data: 2012-04-06 13:01:11
Autor: to
Bylo do przewidzenia :)
begin Iksinski
Zdradź nam swoje sposoby na "działanie" stosowane na Twojej gałęzi.

Nie rozjuszaj go, tylko daj banana, to siÄ™ moĹĽe uspokoi.

Data: 2012-04-06 18:29:12
Autor: ojciec
Bylo do przewidzenia :)
W dniu 2012-04-06 15:01, to pisze:
begin Iksinski

Zdradź nam swoje sposoby na "działanie" stosowane na Twojej gałęzi.

Nie rozjuszaj go, tylko daj banana, to siÄ™ moĹĽe uspokoi.

;]

Data: 2012-04-06 18:32:56
Autor: ojciec
Bylo do przewidzenia :)

Jak Ty siÄ™ bronisz przed kolejnymi obciÄ…ĹĽeniami kierowcĂłw?

Na autostradach taranujesz szlabany? Na stacjach benzynowych tankujesz
na kradzione tablice?

Jak mam pieniądze tankuje. Jak nie mam pieniędzy na paliwo i celu podróży w którym mogę zarobić to jeżdżę rowerem:)
Fotoradary malujesz czarnym sprajem?
Nie

  W strefach pĹ‚atnego parkowania
bijesz straĹĽnikĂłw miejskich, ĹĽeby nie wystawili mandatu?

Jak mnie nie stać to parkuje z dala od centrum, w darmowych miejscach. We Wrocławiu na szczęście jest sporo takich miejsc. Luksus niestety kosztuje.

OC z roku na rok drożeje, więc zapewne go nie wykupujesz?

Wykupuje. Zmniejszyłem pojemność silnika w pojeździe i staram się unikać stłuczek.

Zdradź nam swoje sposoby na "działanie" stosowane na Twojej gałęzi.

Rowerem dużo podróżuje.

Data: 2012-04-06 20:47:00
Autor: Iksinski
Bylo do przewidzenia :)

Użytkownik "ojciec" <enriko@piko.pl> napisał w wiadomości news:4f7f1ab8$0$1211$65785112news.neostrada.pl...

Rowerem dużo podróżuje.

Zaimponowałeś mi. Szacun. Twoje "działanie" polega na ograniczeniu jazdy samochodem. Super. Miałeś rację, Twoja "gałąź" jest jedyna słuszna.

Data: 2012-04-07 16:10:57
Autor: ojciec
Bylo do przewidzenia :)
W dniu 2012-04-06 20:47, Iksinski pisze:

[...]

Nie powiedziałem że jest słuszna. Przepraszam że się doczepiłem do twojej gałęzi! Nienawidzę jednak marudzenia, bo to ściąga w dół zamiast prowadzić na szczyt;/

Data: 2012-04-06 19:57:10
Autor: Uncle Pete
Bylo do przewidzenia :)
OC z roku na rok drożeje, więc zapewne go nie wykupujesz?

To jest ciekawe, bo u mnie za ten sam samochód jest coraz tańsze.

Piotr

Data: 2012-04-06 20:27:46
Autor: J.F.
Bylo do przewidzenia :)
Dnia Fri, 06 Apr 2012 19:57:10 +0200, Uncle Pete napisał(a):
OC z roku na rok drożeje, więc zapewne go nie wykupujesz?
To jest ciekawe, bo u mnie za ten sam samochód jest coraz tańsze.

Mlody jestes, znizki ci rosna ;-)

Drozeje.

J.

Data: 2012-04-07 00:43:58
Autor: Uncle Pete
Bylo do przewidzenia :)
On 2012-04-06 20:27, J.F. wrote:
[...]

Dzięki, czuję się faktycznie młodo. Pozdrawia Cię rocznik 1960 :))

Piotr

Data: 2012-04-07 11:06:52
Autor: J.F.
Bylo do przewidzenia :)
Dnia Sat, 07 Apr 2012 00:43:58 +0200, Uncle Pete napisał(a):
On 2012-04-06 20:27, J.F. wrote:
[...]

I znizka ciagle ta sama ? bo niestety na przykladzie wlasnym musze przyznac ze skladka OC rosnie w
ostatnich latach.

J.

Data: 2012-04-07 11:48:29
Autor: Cavallino
Bylo do przewidzenia :)

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:gzrscvavyuim.tv9qvgnldbfz$.dlg@40tude.net...
On 2012-04-06 20:27, J.F. wrote:
[...]

A mi też maleje.
Ale to wymaga zmiany ubezpieczyciela co rok, a nie siedzenia na dupsku z nadziej±, że jeden ubezpieczyciel będzie robił dobrze swoim klientom, a nie sobie.

Data: 2012-04-07 13:32:07
Autor: Uncle Pete
Bylo do przewidzenia :)
A mi też maleje.
Ale to wymaga zmiany ubezpieczyciela co rok, a nie siedzenia na dupsku z
nadziej±, że jeden ubezpieczyciel będzie robił dobrze swoim klientom, a
nie sobie.

Czasami i temu samemu ubezpieczycielowi mog± pu¶cić nerwy - przedłużałem OC w marcu i mi Allianz Direct w końcu zaproponował tak± cenę, że nie było sensu go zmieniać.

Piotr

Data: 2012-04-07 13:29:40
Autor: Uncle Pete
Bylo do przewidzenia :)
I znizka ciagle ta sama ?

bo niestety na przykladzie wlasnym musze przyznac ze skladka OC rosnie w
ostatnich latach.

Nie, zniżka się zwiększa, z tym, że ostatnio realna zniżka była mniejsza, niż te nominalne 10%, czyli pełna składka nieco wzrosła. Ale dla mnie to jest OK, ponieważ i tak płacę mniej. Zapłaciłem nawet mniej, niż wynosiła pierwotna kalkulacja, ponieważ do ostatniej chwili zwlekałem z przedłużeniem OC (Allianz Direct), więc pu¶ciły im nerwy, zadzwonili do mnie i zaproponowali jeszcze lepsz± składkę.

Piotr

Data: 2012-04-06 19:24:39
Autor: Marek P.
Bylo do przewidzenia :)

Użytkownik "MarcinJM" <marcinjm70@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jllvh6$33v$1inews.gazeta.pl...
ViaTool dla osobowek
http://moto.onet.pl/1658873,1,elektroniczne-oplaty-za-drogi-dla-osobowek,artykul.html?node=2

Już dawnao przestałem czytać gazety tego pokroju..
Tytuł "Czekaj± nas nowe wydatki" ma chyba tylko zachęcić do przeczytania bo ni ema nic wspolnego z tre¶ci±.

Bylo do przewidzenia :)