Bylo juz o weglu ?

Data: 2012-01-21 12:55:45
Autor: raff
Bylo juz o weglu ?
Nawet jesli bylo, to warte przypomnienia.

Sluszna linie ma nasza wladza, hehe.

-- -- -- -- -- -- -- --

 Dowód osobisty okazuje się niezbędny by kupić... węgiel. W marketach
budowlanych i w składach klient tłumaczy się po co mu węgiel i co z
nim zrobi.

Wypełnienie dokumentów trwa ponad 15 min.
??Kupujący śmieją się z nowych przepisów, a handlowcy załamują ręce,
bo sprzedaż węgla wymaga wypisywania szeregu dokumentów, co trwa
średnio 15 minut.?
- Chciałem kupić węgiel w markecie, ale okazało się, że sam nie mogę
włożyć worka do koszyka... Musi to zrobić sprzedawca, który idzie po
węgiel na zaplecze - opowiada pan Piotr, klient marketu przy ul.
Wydawniczej. - Jeszcze większe schody są przy kasach. Kasjerka wydaje
paragon i wzywa "panią od węgla".? Ta z kompletem dokumentów w ręce
zaczyna wywiad: Po co panu ten węgiel? Gdzie pan będzie nim palił? Ile
worków pan kupił? Co pan będzie ogrzewał? ?Potem trzeba podać imię i
nazwisko oraz adres. Na koniec podpisać się trzeba pod czterema
egzemplarzami umowy dostawy węgla.

Sprzedawca co miesiąc musi złożyć raport
?- Wszystko za sprawą wprowadzenia akcyzy na węgiel - mówi Jerzy Kot,
właściciel skupu przy ul. Cmentarnej, który na wszelki wypadek spisuje
nawet numer dowodu swoich klientów. - Część podmiotów, między innym
gospodarstwa domowe, ośrodki szkolne i wychowawcze, czy niektóre firmy
są zwolnione z akcyzy. Inne za tonę muszą zapłacić dodatkowo 40 zł
więcej podatku.?
Sprzedawca węgla musi co miesiąc złożyć raport do urzędu celnego,
gdzie przedstawia dokumenty potwierdzające ile węgla sprzedał z
akcyzą, a ile bez. Podatkiem objęty jest węgiel kamienny, brunatny i
koks.
?- Klienci nie są z tego zadowoleni, a i dla nas to dodatkowa praca,
bo przy każdej sprzedaży musimy wypełniać dokumenty dostawy węgla w
czterech egzemplarzach (jeden dla klienta) - mówi Grzegorz Juszczak z
marketu budowlanego przy ul. Karskiego. - Klient przez to traci czas.
Ponadto w myśl przepisów, węgiel nie może być dostępny dla klienta "na
półce". W naszym sklepie kupujący najpierw wypełnia dokumenty, a potem
zgłasza się do punktu odbioru, gdzie wydawany jest mu towar.

http://www.wykop.pl/ramka/997953/z-dowodem-osobistym-po-wegiel/

R.

Data: 2012-01-21 13:01:02
Autor: Leprechaun
Bylo juz o weglu ?

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8q9lh75keisc8nuik0nej9ho4hqeb3rcfp4ax.com...
[...]

Siedzi sobie gosc na rybach, w pewnym momencie ma branie. Wyciaga, a tam taka niewielka zlota rybka. Przyjrzal sie jej i stwierdzil, ze taka malizna to on sobie glowy nie bedzie zawracal i juz chce ja wrzucic o wody, gdy nagle rybka sie odzywa:
- Czekaj! Ja jestem zlota rybka i spelnie Twoje zyczenie.
- Wiesz co, ale ja juz mam wszystko o czym mozna tylko marzyc, wiec dzieki, ale Cie wrzuce do wody.
- Nie, tak nie moze byc, tradycji musi stac sie zadosc. Sluchaj postawie Ci taka chate, ze ludzie w promieniu 100 km beda Ci zazdroscic.
- Kiedy ja juz mam taka chate !
- No to dam Ci bryke jakiej nikt w Polsce nie ma.
- Tez juz mam taka !
Rybka chwile sie zastanawia i pyta:
- A jak z Twoim zyciem seksualnym, tzn. jak czesto to robisz ?
- Ze dwa razy w tygodniu.
- To ja Ci zalatwie, ze bedziesz mial dwa razy dziennie !
- Eee tam, ksiedzu nie wypada...

BomBel

Bylo juz o weglu ?