By³o setki razy

Data: 2012-01-23 10:17:12
Autor: kamil
By³o setki razy
On 21/01/2012 19:55, megrims wrote:
Jakie opony letnie wybraæ?

Jak przegl±dam ¶redni± ocen marek opon na ró¿nych
portalach oponiarskich, to nie za bardzo wiem o co lata.

Na http://opony.mojeauto.pl oceny s± dziwne.

Pirelli ma 3.88 http://opony.mojeauto.pl/opony-pirelli/
Goodyear ma 3,29 http://opony.mojeauto.pl/opony-goodyear/
Nankang ma 4.00 http://opony.mojeauto.pl/opony-nankang/
Continental ma 4,56 http://opony.mojeauto.pl/opony-continental/

To jak. Jaka¶ chiñszczyzna Nankang jest lepsza od Pirelli??
Z czego to wynika?

Z tego wynika, ¿e kupuj±cy tani± chiñszczyznê zazwyczaj na niczym innym w ¿yciu nie je¼dzili, a w astrze 1.6 i tak ró¿nicy nie zauwa¿±.

Jak kto¶ zajada siê kawiorem, to szybko zacznie wybrzydzaæ, drugi je ca³e ¿ycie chleb ze smalcem, to potem 5.0 smalcom wystawia.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-01-23 11:55:59
Autor: Axel
By³o setki razy
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message
[...]

Przede wszystkim,  to nie wykorzystuja nawet 50% wlasnosci opony - chyba, ze w sytuacji awaryjnej.
A najwazniejsze jest, ze sie powoli sciera...

Jak kto¶ zajada siê kawiorem, to szybko zacznie wybrzydzaæ, drugi je ca³e ¿ycie chleb ze smalcem, to potem 5.0 smalcom wystawia.

ROTFL! Co za durne porownanie. A jak ktos lubi kawior i smalec?

--
Axel

Data: 2012-01-23 08:00:43
Autor: kkk
By³o setki razy
On 23 Sty, 11:55, "Axel" <al...@polbox.BEZSPAMU.com> wrote:

Przede wszystkim,  to nie wykorzystuja nawet 50% wlasnosci opony - chyba, ze
w sytuacji awaryjnej.

W sytuacji awaryjnej wykorzystaj± 100% i i tak trzeba bêdzie zbieraæ
na nowe auto...wariant optymistyczny.

> Jak kto¶ zajada siê kawiorem, to szybko zacznie wybrzydzaæ, drugi je ca³e
> ¿ycie chleb ze smalcem, to potem 5.0 smalcom wystawia.

ROTFL! Co za durne porownanie. A jak ktos lubi kawior i smalec?

A jednak co¶ jest w tym porównaniu je¶li go nie braæ dos³ownie.

Data: 2012-01-23 11:11:07
Autor: kamil
By³o setki razy
On 23/01/2012 10:55, Axel wrote:
[...]

No dobra, to niech bêdzie kawior i kupa.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net