Bylo smiesznie w Krakowie

Data: 2012-11-19 11:33:27
Autor: leszek niewiadomski
Bylo smiesznie w Krakowie
>W niedzielny wiecz贸r ksi膮dz Piotr Natanek wraz z grup膮 kilkudziesi臋ciu os贸b odprawia艂 modlitwy pod pomnikiem Adama Mickiewicza na Rynku G艂贸wnym w Krakowie. - 艁atwiej nam b臋dzie nawr贸ci膰 Turk贸w ni偶 Polak贸w - krzycza艂 ks. Natanek do przechodni贸w. Sk膮d to por贸wnanie? Ca艂a grupa by艂a wcze艣niej w kinie na "Bitwie pod Wiedniem".<

http://tinyurl.com/ccpfnh5

Przypomina mi sie moj rodak K.Grzeskowiak: >Mo偶e to przez te nawozy sztuczne, mo偶e by艂 w szkole zbyt pilnym uczniem, mo偶e to wszystko przez te atomy...<
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Bylo smiesznie w Krakowie