Były durne hasła,czy nie?

Data: 2011-04-29 14:54:41
Autor: cirrus
Były durne hasła,czy nie?
# Lichocka wszędzie widzi kłamstwo; pisobusy jadą w Polskę; Kurski i Lisicki podpisują wspólny apel - przegląd prasy w piątek
 Joanna Lichocka zamieściła w "Rzepie" kolejny manifest. Poprzednio apelowała do "Gazety" i TVN, żeby uszanowały 10 kwietnia i nie wyśmiewały ludzi z Krakowskiego Przedmieścia. Oczywiście "przemysł pogardy" pozostał głuchy na ten apel. I nadal szczuje na prostego człowieka. "Kłamstwo jest oczywiste i totalne, dobiega niemal z każdego tytułu, każdego kanału informacyjnego" - pisze Lichocka.
 Joasiu, błagam - pisz, że WEDŁUG CIEBIE kłamstwo jest oczywiste. Bo ja tych kłamstw w relacjach z waszych marszów po Krakowskim Przedmieściu nie widziałem. Były durne hasła, czy nie było? Krzyczeliście pod ruską ambasadą "Weźcie sobie Bronka" i "Komorowski zdrajca Polski", czy nie krzyczeliście? A jak my to relacjonujemy i komentujemy, że nam się nie podoba - to zaraz kłamstwo i przemysł pogardy. To co się działo na Krakowskim Przedmieściu ty nazywasz "pełnym zadumy porankiem", a ja - polityczną demonstracją zorganizowaną przez PiS i "Gazetę Polską". To nie żadne kłamstwo, Joasiu, tylko moja opinia. Po prostu. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hdz6t

--
stevep

[...]

[...]