Były kiedyś karty graficzne...

Data: 2011-12-30 04:59:30
Autor: trimowWP
Były kiedyś karty graficzne...
Były kiedyś karty graficzne pozwalające na
wyświetlanie ekranu telewizora na monitorze.
Znajdę taką??

Pozdrowienia
         Zbych

Data: 2011-12-30 08:57:21
Autor: Marx
On 30.12.2011 04:59, trimowWP wrote:
Były kiedyś karty graficzne pozwalające na
wyświetlanie ekranu telewizora na monitorze.
Znajdę taką??

jakiego telewizora? sprecyzuj jakiego wejścia/wyjścia chcesz użyć
Marx

Data: 2011-12-30 15:20:29
Autor: trimowWP
Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w wiadomości
[...]

LCD 32 HDMI ;VGA ; czincz

Data: 2011-12-30 15:39:08
Autor: trimowWP
[...]

Mam dekoder nTV a na nim wyjścia HDMI; YPBPR; SCART
i telewizor LCD z tymi wejsciami i jeszcze jakieś czincze

Data: 2011-12-30 16:24:52
Autor: Marx
On 30.12.2011 15:39, trimowWP wrote:
[...]

telewizor nie ma żadnych wyjść więc telewizora nie podłączysz do monitora. Możesz monitor podłączyć wprost do dekodera ale efekt w zasadzie będzie ten sam jak z TV. Do dekodera możesz też podpiąć grabber z chinchami, ale wtedy obraz nie będzie pełnej jakości. Zresztą takie podpięcie nie ma sensu, bo i tak przy dekoderze N (o ile nie jest to wersja z podwójnym tunerem) jednocześnie można oglądać tylko jeden kanał.
Tak więc N-ka i komputer to się nie bardzo da pożenić.

Alternatywnie możesz kupić tuner DVB-T i włożyć do komputera - będziesz miał w nim tylko kanały z telewizji naziemnej. Albo tuner DVB-S(2) i TNK (TNK-HD).
Marx

Data: 2011-12-30 17:14:14
Autor: Rafal Jankowski
On Fri, 30 Dec 2011, Marx wrote:

[...]

Zdaje się, że istnieją jakieś karty z wejściem HDMI, może coś w ten deseń:
http://www.beiks.pl/katalog/wpis/167/pl
Ale po pierwsze raczej to jest masakrycznie drogie, po drugie sam nie wiem
jak to działa w kontekscie tego, że HDMI zdaje się miało być bezpieczne,
więc byłoby ciekawe jakby aplikacja mogła sobie robić z tym sygnałem co
chce.

Data: 2011-12-30 17:31:16
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-12-30 16:24, Użytkownik Marx napisał:

Mam dekoder nTV a na nim wyjścia HDMI; YPBPR; SCART
i telewizor LCD z tymi wejsciami i jeszcze jakieś czincze

telewizor nie ma żadnych wyjść więc telewizora nie podłączysz do monitora.

Bzdura.
TV z pełnym eurozłączem ma wyjście video.
Używałem tego wieki temu to zgrywania fragmentów przy pomocy
PM7500/100 który miał odpowiednią do tego kartę na płycie.
Podgląd w okienku na ekranie tego kompa też był.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2012-01-02 08:08:34
Autor: Marx
On 30.12.2011 17:31, RadoslawF wrote:
[...]

ale zdajesz sobie sprawę że na eurozłączu masz tylko analogowy sygnał SD?
Marx

Data: 2012-01-02 12:24:48
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-01-02 08:08, Użytkownik Marx napisał:

[...]

A było gdzieś napisane że musi być inny sygnał ?

Pozdrawiam

Data: 2011-12-30 09:38:40
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2011-12-30 04:59, trimowWP pisze:
Były kiedyś karty graficzne pozwalające na
wyświetlanie ekranu telewizora na monitorze.
Znajdę taką??

Pozdrowienia
Zbych

zapewne chodzi o ATI All-in-wonder

http://en.wikipedia.org/wiki/All-in-Wonder

stare karty, na alledrogo pewnie do znalezienia

Data: 2011-12-30 10:40:13
Autor: Rafal Jankowski
On Fri, 30 Dec 2011, Kamil 'Model' wrote:

[...]

Taka karta to zwyczajne 2w1 tzn. grafa + tunerTV i żadnego ekranu TV raczej ona nie wyświetli.
Kiedyś byłem na jakimś tam szkoleniu państwowym w WSI dot informacji niejawnych i tam mówili, przy okazji emisji ujawnionej, że są urządzenia pozwalające odbierać bezprzewodowo obraz z urządzeń typu telewizor/monitor. Nie wiem tylko z jakiej odległości, jaka antena do tego jest potrzebna, jaka jest tego jakość ani gdzie to można kupić.

Data: 2011-12-30 10:45:07
Autor: Mariusz Kruk
Były kiedyś karty graficzne...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rafal Jankowski"
[...]

E, z CRT wystarczyło zwykłe radio.
http://www.erikyyy.de/tempest/

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   |

Data: 2011-12-30 13:50:14
Autor: Rafal Jankowski
On Fri, 30 Dec 2011, Mariusz Kruk wrote:

E, z CRT wystarczyło zwykłe radio.
http://www.erikyyy.de/tempest/

Może i tak ja się tam nie znam. Z tego co pamiętam to oficer na kursie utrzymywał, że LCD generalnie mocniej sieją w eter niż CRT. Ale to było jakieś 7 lat temu.
Zresztą fajniejszy rodzaj emisji ujawnionej jakim się chwalił to przechwytywanie wydruku z drukarki igłowej przy pomocy magnetofonu kasetowego nagrywającemu stukot tej drukarki i odpowiadającego erze magnetofonów komputerowi (pewnie jeszcze 8-bit). Ale ponoć gość napisał soft tylko na 9-pinowe drukarki, na 24 pinowych coś poległ.

Data: 2011-12-30 14:10:23
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Możliwe. Tylko pewnie w innym paśmie i inaczej.

[...]

:-)

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   |

Data: 2011-12-30 11:44:57
Autor: Marcin N
W dniu 2011-12-30 10:40, Rafal Jankowski pisze:

[...]

To tajemnicze urządzenie to lornetka.

;)

Data: 2011-12-30 13:15:46
Autor: Kamil 'Model'
[...]

A ekran TV to o to ma niby być?? Według mnie ekran TV to nic innego jak obraz telewizyjny czy tam to co widzimy w TV. A chyba raczej o to chodzi wątkotwórcy, co by tv na kompie sobie oglądał

Data: 2011-12-30 13:42:29
Autor: Rafal Jankowski
[...]

No ale chodzi o oglądanie TV na kompie kiedy ten telewizor jest włączony czy jak jest wyłączony? Bo jak jest wyłączony to raczej potrzebny mu zwykły tuner TV do PC(zintegrowana grafika już chyba nie, bo jakąś kartę graficzną już pewnie ma) i to pewnie z DVB-T/mpeg4, a nie tylko analogowy. A jeżeli telewizor jest włączony to chyba tylko taka do emisji ujawnionej.

Data: 2011-12-30 14:10:58
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2011-12-30 13:42, Rafal Jankowski pisze:
[...]

W sumie to niech wątkotwórca sprecyzuje co chce uzyskać.

Data: 2011-12-30 15:24:07
Autor: trimowWP
Były kiedyś karty graficzne...
Użytkownik "Kamil 'Model'" <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jdkd92$b1v$1inews.gazeta.pl... W dniu 2011-12-30 13:42,

obraz TV na monitorze kompa

Data: 2011-12-30 18:14:15
Autor: ToMasz
Były kiedyś karty graficzne...
W sumie to niech wątkotwórca sprecyzuje co chce uzyskać.

obraz TV na monitorze kompa
żaden problem. To się nazywa karta TV. Podłączasz do niej antene, uruchamiasz program i masz okienko z TV na ekranie monitora.
ToMasz

Data: 2011-12-30 22:19:50
Autor: trimowWP
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

mam dekoder nTV i chcę jednocześ nie obejrzeć to samo na monitorze(ewentualnie nagrać)

Data: 2011-12-30 22:58:26
Autor: gadacz
W dniu 2011-12-30 22:19, trimowWP pisze:
[...]

to rozbij sygnał na 2, czyli drut przed tv,
jeden wtedy do telewizorni, a drugi do komputera,
a w komputerze pod tuner i po temacie.

pozdrawiam
gadacz

Data: 2012-01-02 08:11:11
Autor: Marx
On 30.12.2011 22:58, gadacz wrote:
[...]

jasne, szczególnie w "N". W "N" się nie da i tyle w temacie.

Chyba że analogowy sygnał wyciągnąć, mając dualny tuner od "N". Ale trzeba być świadomym żeby konwerter wymienić na Twin, pociągnąć drugi kabel z anteny no i wymienić tuner na podwójny, oraz pewnie zapłacić wyższy abonament za multiroom

Marx

Data: 2012-01-02 18:02:44
Autor: ToMasz
W dniu 30.12.2011 22:19, trimowWP pisze:
[...]

kup rozdzielacz jednego euro na 2 TV. jeden koneic do TV drugi do wejścia karty TV ( jeszcze przelotka z euro na chinch mozę być potrzebna)
ToMasz

PS w Nce nie da się jednocześnie wyprowadzić sygnału na euro i hdmi

Data: 2012-01-02 09:50:58
Autor: I.Tichy
Były kiedyś karty graficzne...
"trimowWP" <trimow@wp.pl> napisał(a):

obraz TV na monitorze kompa

Teraz piszesz zupelnie cos innego niz w poscie zaczynajacym
watek...

Chcesz obraz TV na monitorze czy obraz z TV na monitorze.
To sa 2 rozne rzeczy, wiec moze sie zdecyduj.

Data: 2011-12-30 17:19:18
Autor: Radosław Sokół
W dniu 30.12.2011 04:59, trimowWP pisze:
Były kiedyś karty graficzne pozwalające na
wyświetlanie ekranu telewizora na monitorze.
Znajdę taką??

Po co? Wystarczy normalną kartę TV. Albo wewnętrzną PCI lub
PCIe, albo zewnętrzną USB. Są nawet karty do dekodowania na-
ziemnej telewizji cyfrowej lub satelitarnej telewizji analo-
gowej lub cyfrowej.

Te karty były po prostu połączeniem karty graficznej i karty
telewizyjnej. Może i wygodne, ale mało uniwersalne i obecnie
prawie nikt takich nie robi.

Były kiedyś karty graficzne...