Były kiedy¶ takie piękne czasy

Data: 2011-10-08 17:54:25
Autor: boukun
Były kiedy¶ takie piękne czasy
Były kiedy¶ takie piękne czasy, gdzie ludziom żyło się dobrze i szczę¶liwie. Nie straszono nas kryzysem, nie zadłużali się ludzie kredytami, nie musieli ludzie spłacać banki, państwo nie utrzymywało banków.

Dawno, dawno temu, w latach 1960-1970-1980 żyły sobie państwa socjalistyczne, gdzie nie było pasożytniczych i złodziejskich banków. W każdym kraju był tylko jeden bank dla wszystkich, w Polsce PKO i nikt się w nim nie zadłużał. Ludzie żyli długo i szczę¶liwie..., do 1981-1989 roku...

Ach..., to były piękne czasy, nikt nie straszył nas reżimowym kryzysem i nie udawał, że będzie nas z niego ratował...

boukun

Data: 2011-10-08 18:20:35
Autor: jadrys
Były kiedyś takie piękne czasy
W dniu 2011-10-08 17:54, boukun pisze:
Były kiedyś takie piękne czasy, gdzie ludziom żyło się dobrze i szczęśliwie. Nie straszono nas kryzysem, nie zadłużali się ludzie kredytami, nie musieli ludzie spłacać banki, państwo nie utrzymywało banków.

Dawno, dawno temu, w latach 1960-1970-1980 żyły sobie państwa socjalistyczne, gdzie nie było pasożytniczych i złodziejskich banków. W każdym kraju był tylko jeden bank dla wszystkich, w Polsce PKO i nikt się w nim nie zadłużał. Ludzie żyli długo i szczęśliwie..., do 1981-1989 roku...

Ach..., to były piękne czasy, nikt nie straszył nas reżimowym kryzysem i nie udawał, że będzie nas z niego ratował...

boukun

Co ty mówisz, - jeden bank? A gdzie miałeś konto dewizowe? A banki spółdzielcze?
Z jednym tylko się zgadzam - tak, to były piękne czasy.

Data: 2011-10-08 19:47:59
Autor: pluton
Były kiedy¶ takie piękne czasy
Z jednym tylko się zgadzam - tak, to były piękne czasy.

Piurdolisz. Ja mieszkalem wtedy nad sklepem miesnym i niczego podobnego nie
widzialem.

Nullification

Data: 2011-10-08 19:58:06
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-08 19:47, pluton pisze:
Z jednym tylko się zgadzam - tak, to były piękne czasy.

Piurdolisz. Ja mieszkalem wtedy nad sklepem miesnym i niczego podobnego nie
widzialem.

Chyba byłeś ślepy na piękno.

Data: 2011-10-08 20:07:26
Autor: pluton
Były kiedy¶ takie piękne czasy

> Piurdolisz. Ja mieszkalem wtedy nad sklepem miesnym i niczego podobnego
nie
> widzialem.

Chyba byłe¶ ¶lepy na piękno.

Chyba zartujesz... Jak mozna byc slepym, mieszkajac nad sklepem miesnym ?

Nullification

Data: 2011-10-08 20:11:28
Autor: Leprechaun
Były kiedy¶ takie piękne czasy

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j6q3k9$j43$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Chyba byłe¶ ¶lepy na piękno.

Chyba zartujesz... Jak mozna byc slepym, mieszkajac nad sklepem miesnym ?

Pewnie sprzedawano tam w soboty koszern± wieprzowinę! ;)

BomBel

Data: 2011-10-08 20:37:37
Autor: pluton
Były kiedy¶ takie piękne czasy

> Chyba zartujesz... Jak mozna byc slepym, mieszkajac nad sklepem miesnym
?

Pewnie sprzedawano tam w soboty koszern± wieprzowinę! ;)

Ja tam mieszkajac nad sklepem miesnym nic takiego nie widzialem.

Nullification

Data: 2011-10-08 20:20:04
Autor: jadrys
Były kiedyś takie piękne czasy
W dniu 2011-10-08 20:07, pluton pisze:

Chyba byłeś ślepy na piękno.

Chyba zartujesz... Jak mozna byc slepym, mieszkajac nad sklepem miesnym ?

Nie wiem, - moĹĽe ty mi powiedz?

Data: 2011-10-08 20:49:15
Autor: pluton
Były kiedy¶ takie piękne czasy

> Chyba zartujesz... Jak mozna byc slepym, mieszkajac nad sklepem miesnym
?

Nie wiem, - może ty mi powiedz?

Nie mozna. Mieszkanie nad sklepem miesnym jest argumentem ostatecznym i
niepodwazalnym.

Nullification

Data: 2011-10-08 20:45:16
Autor: jendrysz
W dniu 08.10.2011 19:47, pluton pisze:
Z jednym tylko się zgadzam - tak, to były piękne czasy.

Piurdolisz. Ja mieszkalem wtedy nad sklepem miesnym i niczego podobnego nie
widzialem.

A jo kopałem rowy i pomagała mi w tym przewodnia rola partii.
Teraz mogę robić co chcę z wyj±tkiem tego co kleptokraci chc±, tylko że za wszystko muszę im płacić.
Grekom to nawet chc± zabrać wyspy i stocznie. Zauważcie nie chc± brać produkcje z tych stoczni tylko chc± zabrać same stocznie, by Grecy zostali ich sługami.

jendrysz

Data: 2011-10-08 20:55:35
Autor: pluton
Były kiedy¶ takie piękne czasy
A jo kopałem rowy i pomagała mi w tym przewodnia rola partii.

No to jezdes mondry jak niewiem co.

Teraz mogę robić co chcę z wyj±tkiem tego co kleptokraci chc±, tylko że
za wszystko muszę im płacić.

No to jestes gupi, jak niewiemco.

Grekom to nawet chc± zabrać wyspy i stocznie. Zauważcie nie chc± brać
produkcje z tych stoczni tylko chc± zabrać same stocznie, by Grecy
zostali ich sługami.

Tragedia. Grecki przemysl stoczniowy jest najpotezniejszy na swiecie.

Nullification

Data: 2011-10-08 23:17:35
Autor: jendrysz
W dniu 08.10.2011 20:55, pluton pisze:
Teraz mogę robić co chcę z wyj±tkiem tego co kleptokraci chc±, tylko że
za wszystko muszę im płacić.
No to jestes gupi, jak niewiemco.
Tez tak uważam.
Nawet nie mogę wykarczować kawałek lasu.
Ostatnio to nawet chcieli go sprzedać, choć to paserstwo.
Możesz mnie o¶wiecić jak im nie płacić?

Data: 2011-10-08 21:14:53
Autor: kefirh
[...]

Nic się nie zmieniło.
Ci sami ludzie u władzy, te same informacje w tv.
To samo szkolnictwo i służba zdrowia.
Podobnie niejadalna kiełbasa w sklepach.
Drogi nadal w opłakanym stanie.
Psl jak był tak jest.
Reforma, reforma i reforma! Panie.

k.

Data: 2011-10-08 21:20:53
Autor: matusm
Były kiedy¶ takie piękne czasy

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j6prqe$7ef$1mx1.internetia.pl...
[...]

Taka mała /lipiec 2001/
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Leży w k±cie taka krztyna
wiotka kibić zakurzona ,
nikt za r±czkę jej nie trzyma
Zapomniana,porzucona,,,
Kiedy¶ kurtkę przetrzepała