By造 kroki czy nie?

Data: 2013-06-07 08:18:13
Autor: Bart這miej Kacprzak
By造 kroki czy nie?
Witam

Pytanko do wszystkich, kt鏎zy ogl康ali mecz:
By造 kroki Parkera czy nie?
IMO ewidentne, oderwa nog obrotow ale sedziowie skupili si na czasie przy rzucie i nie zwr鏂ili uwagi na ten b陰d.

Czy si myl?

Bartek
niebieska 9'99
Ave1,8
EL

Data: 2013-06-07 20:25:47
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Byy kroki czy nie?
W dniu 07.06.2013 o 08:18 Bartomiej Kacprzak <bar.ka@wp.pl> pisze:

Witam

Pytanko do wszystkich, kt籀rzy ogl簣dali mecz:
By糧y kroki Parkera czy nie?

Moim zdaniem nie byo krok籀w, ale ja nie jestem sdzi..

IMO ewidentne, oderwa糧 nog礙 obrotow簣 ale sedziowie skupili si礙 na czasie
przy rzucie i nie zwr籀cili uwagi na ten b糧簣d.

Czy si礙 myl礙?

Celem powt籀rki byo sprawdzenie - tylko i wycznie - czy TP zd髒y odda  rzut przed upywem 24 sekund, a nie wszystkich okolicznoci towarzyszcych  tej akcji.

Instant replay raczej nie mo髒e by zarzdzone w celu sprawdzenia, czy  popeniono bd krok籀w, przynajmniej tak wynika z tego dokumentu:
http://mediacentral.nba.com/media/mediacentral/NBA-Instant-Replay-Situations.pdf

ps. mnie bardziej nurtuje pytanie - wtf is going on in Denver? i co zrobi  Lakers, gdy Howard wybierze Houston?

--
This is what he'd always known
The promise of something greater beyond the water's final horizon

Data: 2013-06-08 20:16:29
Autor: Bart這miej Kacprzak
By造 kroki czy nie?

U篡tkownik "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackowiak@gazeta.pl> napisa w wiadomo軼i news:op.wybmta1w1vanhvfrackowiak...
W dniu 07.06.2013 o 08:18 Bart這miej Kacprzak <bar.ka@wp.pl> pisze:
Moim zdaniem nie by這 krok闚, ale ja nie jestem s璠zi.
Ja te nie ale jeszcze co nieco pami皻am. Ogl康aj帷 powt鏎ki jestem na 90% pewien, 瞠 by造 :)

Celem powt鏎ki by這 sprawdzenie - tylko i wy陰cznie - czy TP zd捫y odda rzut przed up造wem 24 sekund, a nie wszystkich okoliczno軼i towarzysz帷ych tej akcji.
To wiem, jestem ciekaw czy to po prostu im umkn窸o bo si skoncentrowali na 24 sek.

Instant replay raczej nie mo瞠 by zarz康zone w celu sprawdzenia, czy pope軟iono b陰d krok闚, przynajmniej tak wynika z tego dokumentu:
http://mediacentral.nba.com/media/mediacentral/NBA-Instant-Replay-Situations.pdf
Ale jest wykorzystywane do sprnych sytuacjach, tu nie mog這?

ps. mnie bardziej nurtuje pytanie - wtf is going on in Denver? i co zrobi Lakers, gdy Howard wybierze Houston?

Proste, syndrom "wszystkiemu winien trener".
Mieli kas 軼i庵n瘭i zawodnik闚 tylko wynik闚 nie by這.

pozdr

--
Bartek
niebieska 9'99

Data: 2013-06-18 08:25:17
Autor: Sawek
By嚙緙 kroki czy nie?
W dniu 2013-06-08 20:16, Bart嚙緻miej Kacprzak pisze:
U嚙緙tkownik "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackowiak@gazeta.pl> napisa嚙 w
wiadomo嚙箱i news:op.wybmta1w1vanhvfrackowiak...
W dniu 07.06.2013 o 08:18 Bart嚙緻miej Kacprzak <bar.ka@wp.pl> pisze:
Moim zdaniem nie by嚙緻 krok嚙緩, ale ja nie jestem s嚙範zi嚙.
Ja te嚙 nie ale jeszcze co nieco pami嚙緣am. Ogl嚙範aj嚙箱 powt嚙緝ki jestem na 90%
pewien, 嚙箴 by嚙緙 :)

Co cicho byo o tym, gdyby Heat podzielali Twoje zdanie, pewnie zrobiby si szum :-)
Bo 髒e dla dobra ligi taka akcja moga przej, to ju髒 inna inszo.

Instant replay raczej nie mo嚙箴 by嚙 zarz嚙範zone w celu sprawdzenia, czy
pope嚙緯iono b嚙踝蕭d krok嚙緩, przynajmniej tak wynika z tego dokumentu:
http://mediacentral.nba.com/media/mediacentral/NBA-Instant-Replay-Situations.pdf
Ale jest wykorzystywane do sprnych sytuacjach, tu nie mog嚙緻?

ps. mnie bardziej nurtuje pytanie - wtf is going on in Denver? i co zrobi嚙
Lakers, gdy Howard wybierze Houston?

Albo Atlant. Taka plota si pojawia. I pewnie bdzie ich jeszcze wiele. A Dwight i tak skoczy w Lakers...

Proste, syndrom "wszystkiemu winien trener".
Mieli kas嚙 嚙箱i嚙篇n嚙締i zawodnik嚙緩 tylko wynik嚙緩 nie by嚙緻.

Bo cignli zawodnik籀w, kt籀rzy nie pasowali. Ja tam nie wiem, czy mo髒na tyle pean籀w ka na manago, kt籀ry lekk rk zatyka si kontraktami dla Chandlera i, zwaszcza, McGee.

Pozdr
Sawek

Data: 2013-06-18 10:23:14
Autor: Bartomiej Kacprzak
By嚙緙 kroki czy nie?

U髒ytkownik "Sawek" <slOUTmroz@wp.pl> napisa w wiadomoci news:kpougi$u40>
Co cicho byo o tym, gdyby Heat podzielali Twoje zdanie, pewnie zrobiby si szum :-)
Bo 髒e dla dobra ligi taka akcja moga przej, to ju髒 inna inszo.
Mo髒e po pierwszym meczu mieli pewno, 髒e to tylko wypadek przy pracy i reszt meczy wygraj be z probelmu?
:)
Albo Atlant. Taka plota si pojawia. I pewnie bdzie ich jeszcze wiele. A Dwight i tak skoczy w Lakers...
IMO te髒 tak to si skoczy, ale nie wiem, czy po odejciu/zakoczeniu kariery przez Bryanta, Howard ud驕wignie ci髒ar liderowania takiej ekipy jak LAL.
Dla mnie to nie ten kaliber gracza.

[...]

Chandler ok, ale McGee?
Jak dla mnie to jest gracz do pierwszego skadu z nastawieniem na defensyw.
A 髒e zdarzaj mu si shaqtiny? Mody jest to si wyrobi.
A statystyki ma fajne jak na 20 minut na mecz.

Bartek
Niebieska9'99
Ave1,8
EL

Data: 2013-06-18 17:55:06
Autor: Sawek
By嚙緙 kroki czy nie?
W dniu 2013-06-18 10:23, Bartomiej Kacprzak pisze:

[...]

Wiesz, urok LAL polega na tym, ze gdy tylko sc im sie zluzni, od razu sobie jakas gwiazde przygruchaja.

Chandler ok, ale McGee?
Jak dla mnie to jest gracz do pierwszego skadu z nastawieniem na
defensyw.

I mowisz, ze z wiekiem nauczy sie grac zespolowo, takze w defensywie?
Kurde, nie wiem, moze ja do niego uprzedzony jestem, moze za bardzo kojarzy mi sie ze swoim niedawnym kolega z druzyny, ktory tez statsty trzaskal, a bronil fatalnie... Ale chyba nie tylko ja mam co do niego watpliwosci... Wizz oddali go czem predzej, za Nene z durnym kontraktem. A przeciez wowczas wiedzieli juz, ze idzie mlode, wiec teoretycznie mlody center z perspektywami, i to na rookie kontrakcie powinien byc dla nich skarbem.... Z decyzjami Karla mozna polemizowac, ale tez jakos go nie pokochal...

.... Nie wiem, czas pokaze.... Ale ja bym za niego wiecej niz MLE nie dal... A i to nie na 100% i z duza zakladka progresu.

Pozdr
Slawek

By造 kroki czy nie?