Były pracodawca zadzwonił do nowego pracodawcy

Data: 2009-04-30 07:15:31
Autor: Decter
Były pracodawca zadzwonił do nowego pracodawcy
bo potraktowano go jak zwykłego robola od
kopania rowów, a to on układał odpowiednie plany dla roboli.

Jak dla mnie to po prostu zwykłe skurwysyństwo,

chciałeś pewnie napisać że kolega tak jak i ty jesteście kimś lepszym ?

Data: 2009-04-30 11:20:31
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Na /dev/drzewo!

zyga

Były pracodawca zadzwonił do nowego pracodawcy