By³y proboszcz parafii na Pó³nocy skazany za gwa³t!

Data: 2011-01-21 09:44:50
Autor: Tomek
By³y proboszcz parafii na Pó³nocy skazany za gwa³t!
A radny w Warszawie, który dosta³ siê do rady Ursynowa z listy PO, ma zarzuty o pedofiliê i pornografiê dzieciêc±.
Tomek

Data: 2011-01-21 09:08:05
Autor: MH
By³y proboszcz parafii na Pó³nocy skazany za gwa³t!
Tomek <kuki543@interia.pl> napisa³(a):
A radny w Warszawie, który dosta³ siê do rady Ursynowa z listy PO, ma zarzuty o pedofiliê i pornografiê dzieciêc±.
Tomek
===================

Odpowied¼ w stylu "a u was bij± murzynów". No , ale czego mo¿na siê spodziewaæ
po katolskim fanatyku ?...

MH

Data: 2011-01-21 15:48:22
Autor: Tomek
By³y proboszcz parafii na Pó³nocy skazany za gwa³t!

U¿ytkownik "Azor jest peda³em" <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ihc00q$b5$1inews.gazeta.pl...

U¿ytkownik "Tomek" <kuki543@interia.pl> napisa³

A radny w Warszawie, który dosta³ siê do rady Ursynowa z listy PO, ma zarzuty o pedofiliê i pornografiê dzieciêc±.

Co "a radny"? O co ci chodzi, mo¿esz ja¶niej?

Przemys³aw Warzywny

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/radny-po-molestowal-16-letniego-chlopca,1,4118284,region-wiadomosc.html

Data: 2011-01-24 12:50:10
Autor: Tomek
By³y proboszcz parafii na Pó³nocy skazany za gwa³t!

U¿ytkownik "Azor jest peda³em" <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ihc6pp$j3b$1inews.gazeta.pl...
U¿ytkownik "Tomek" <kuki543@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d399d64$0$2440$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To czyta³em, tylko nie wiem o co ci chodzi. Dlaczego do sprawy proboszcza pedofila przywo³a³e¶ sprawê radnego homoseksualisty?

Dla równowagi :-)
Tomek

By³y proboszcz parafii na Pó³nocy skazany za gwa³t!