Były przejściówki pomiędzy PC35 a F4i?

Data: 2010-12-20 12:00:30
Autor: gojo
Były przejściówki pomiędzy PC35 a F4i?
On 19 Gru, 20:05, solo <sol...@o2.pl> wrote:

Spotkał się ktoś z takimi egzemplarzami? Może to jakaś końcówka
produkcji PC 35 ale już w nowej budzie?

F4i to też PC35 - to ten sam silnik, tylko wtrysk zamiast gaźników.
Nominalnie wychodziły od 2001 - widocznie wyprodukowany jakoś pod
koniec 2000 model rocznikowy 2001.
GM

Data: 2010-12-20 21:53:26
Autor: solo
W dniu 2010-12-20 21:00, gojo pisze:
On 19 Gru, 20:05, solo<sol...@o2.pl>  wrote:

Spotkał się ktoś z takimi egzemplarzami? Może to jakaś końcówka
produkcji PC 35 ale już w nowej budzie?

F4i to też PC35 - to ten sam silnik, tylko wtrysk zamiast gaźników.

Zrozumiałem to jak zacząłem dekodować VIN tylko czemu w VIN jest rok prod 2001 a w papierach 2000?

Solo FZ1

Data: 2010-12-21 07:05:24
Autor: Tytus
Były przejściówki pomiędzy PC35 a F4i?
Siemka
"gojo"F4i to też PC35 - to ten sam silnik, tylko wtrysk zamiast gaźników.
Nominalnie wychodziły od 2001 - widocznie wyprodukowany jakoś pod
koniec 2000 model rocznikowy 2001.

Dokladnie - plus roznica w hamulcach...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-12-21 15:48:59
Autor: Bialy
gojo napisal:

| F4i to też PC35 - to ten sam silnik, tylko wtrysk zamiast gaźników.
| Nominalnie wychodziły od 2001 - widocznie wyprodukowany jakoś pod
| koniec 2000 model rocznikowy 2001.
| GM

Ja np. mam VFR z 2000, a modelowo jest to już rocznik 2001. Najwyraźniej rozpoczęli produkcję jakoś w listopadzie, bądź grudniu ;) Nie jest to takie rzadkie zjawisko :)

--
Bialy | GG:1092403

Były przejściówki pomiędzy PC35 a F4i?