Były senator PiS Stanisław K. w rękach CBA

Data: 2020-01-14 00:02:10
Autor: japanizer
Były senator PiS Stanisław K. w rękach CBA
https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,25596131,byly-senator-pis-w-rekach-cba.html

  CBA zatrzymało we wtorek rano byłego senatora PiS Stanisława K. i jego syna. Śledczy   zarzucają im działania korupcyjne w związku z prowadzoną przez nich fundacją w Stróżach   koło Gorlic.

  Były senator, jego syn oraz dyrektor małopolskiego oddziału Państwowego Fundusze   Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych zatrzymani przez krakowskich funkcjonariuszy CBA. W   tle wielomilionowe łapówki.

  Senat w ubiegłym roku głosami parlamentarzystów PiS obronił polityka. Teraz, po zakończeniu   kadencji, Stanisław K. może trafić do aresztu.

Okraść niepełnosprawnego, to duma Przekręciarza i Sutenera!

Data: 2020-01-14 09:18:45
Autor: A. Filip
Były senator PiS Stanisław K. w rękach CBA [zatrzymanie na 48h]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Jak do kurwy nędzy chcesz żyć w państwie prawa to poczekaj na decyzję
sądu o areszcie dla obu frakcji POPiS. Były senator się ukrywał czy CBA
odniosła niezwykły sukces bo o dziwo odnalazła jego miejsce stałego
zamieszkania by dokonać najścia bladym świtem HGW po co zamiast wezwać
na przesłuchanie?

"Na 48h można zatrzymać każdego".

Jakoś powątpiewam by b. senator się całkiem wykręcił ale ciężkiego
wyroku nie w zawieszeniu dla polityka jakoś się spodziewam pod rządami
POPiS.  Może mnie zadziwią ale w podwójnie wolnej Polsce z _prawomocnym_
(ostatecznym) wyrokiem przed wyborami 2023 sądy i sędziowie
"mogą się nie wyrobić".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-14 00:41:58
Autor: japanizer
On Tuesday, January 14, 2020 at 5:19:33 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

POPiS.  Może mnie zadziwią ale w podwójnie wolnej Polsce z _prawomocnym_
(ostatecznym) wyrokiem przed wyborami 2023 sądy i sędziowie

Ano - PiS w końcu skutecznie rozpieprzył polskie sądownictwo:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,25122008,reforma-pis-miala-uzdrowic-polskie-sady-ekspertka-postepowania.html

  Reforma sądownictwa przeprowadzana przez PiS pod nadzorem Zbigniewa Ziobry miała   "uzdrowić" polskie sądy i usprawnić ich działanie. Tymczasem - jak wynika z najnowszych   danych - Polacy jeszcze dłużej czekają na rozpatrzenie swoich spraw, a średni czas   postępowania sądowego wydłużył się o 1,3 miesiąca.

Data: 2020-01-14 14:21:49
Autor: Yogi
Dnia Tue, 14 Jan 2020 09:18:45 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

[...]

O czym ty bełkoczesz pajacu? Y

Data: 2020-01-14 14:22:33
Autor: Yogi
Były senator PiS Stanisław K. w rękach CBA
Dnia Tue, 14 Jan 2020 00:02:10 -0800 (PST), japanizer@japanizer.org
napisał(a):

[...]

Podobno pojemniki z odzieżą też okradali! Co za sitwa! Y

Były senator PiS Stanisław K. w rękach CBA