Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Były szef ABW b. prokurator Bogdan Święczkows ki przed chwilą powiedział, że cały rząd z Donaldem Tus kiem powinien pójść pod sąd.

Data: 2010-05-08 10:05:23
Autor: Leszczur
Były szef ABW b. prokurator Bogdan Święczkows ki przed chwilą powiedział, że cały rząd z Donaldem Tus kiem powinien pójść pod sąd.
On 8 Maj, 18:57, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Były szef ABW prokurator  Bogdan Święczkowski powiedział przed chwilę
w TV Trwam,

Niech powtórzy jeszcze w Radiu Maryja i będzie komplet.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-08 10:47:49
Autor: Antenka
On 8 Maj, 19:05, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> w TV Trwam,

Niech powtórzy jeszcze w Radiu Maryja i będzie komplet.

Niestety, ale to jedyne wolne media w Polsce, dlatego tak
znienawidzone przez takich jak ty.

Antenka

"Szajka Tuska przed Trybunał Stanu!"

Data: 2010-05-08 11:25:32
Autor: Leszczur
On 8 Maj, 19:47, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]

> Pozdro

> L'e-szczur

Niestety, ale to jedyne wolne media w Polsce, dlatego tak

Jesli pod słowem wolność rozumiesz zależność od innych niż zwykle, to
TV Trwam faktycznie jest wolna.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-08 20:59:24
Autor: Piotr
Dnia Sat, 8 May 2010 11:25:32 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

Jesli pod słowem wolność rozumiesz zależność od innych niż zwykle, to
TV Trwam faktycznie jest wolna.

Na tym polega wolność, kolego. Że mamy (a w zasadzie to powinniśmy mieć)
różne źródła medialne. A nie na tym, że ci co głośniej krzyczą są wonymi
mediami. :-)
I zastanawia mnie agresja tych naszych grupowych "wolnościowców", wobec
istnienia RM. Tak jakby immamentnie potrzebowali monokultury.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-08 12:36:04
Autor: Leszczur
On 8 Maj, 20:59, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Sat, 8 May 2010 11:25:32 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

> Jesli pod słowem wolność rozumiesz zależność od innych niż zwykle, to
> TV Trwam faktycznie jest wolna.

Na tym polega wolność, kolego.

Nie. To po prostu inna zależność. A jeżeli zależność jest nieodłączną
cechą wolności, to czy nie wszystko jedno wobec kogo ona będzie?

Że mamy (a w zasadzie to powinniśmy mieć) różne źródła medialne.
A nie na tym, że ci co głośniej krzyczą są wonymi mediami. :-)

No to inaczej rozumiemy wolność. Dla mnie to po prostu możliwość
prezentowania swoich przekonań, bez obawy o konsekwencje.
To, że media mają swoje profile jest IMO rzeczą naturalną. Wszędzie
tak jest. Wyborcza, Dziennik, Rzepa, TVN, TVP są mediami o konkretnym
profilu politycznym. I o ile się o tym pamięta to nie powinno być
problemu.

I zastanawia mnie agresja tych naszych grupowych "wolnościowców", wobec istnienia RM.

Mnie samo ich istnienie nie przeszkadza. Irytuje mnie łączenie religii
z polityką. Kto i jak to robi nie ma znaczenia.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-08 22:22:29
Autor: Piotr
Dnia Sat, 8 May 2010 12:36:04 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

[...]

Po co więc czepiać się RM?
Piotr

Data: 2010-05-08 13:58:31
Autor: Leszczur
On 8 Maj, 22:22, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> tak jest. Wyborcza, Dziennik, Rzepa, TVN, TVP są mediami o konkretnym
> profilu politycznym. I o ile się o tym pamięta to nie powinno być

Po co więc czepiać się RM?

Bo to nie jest medium świeckie.

Data: 2010-05-08 23:08:31
Autor: Piotr
Dnia Sat, 8 May 2010 13:58:31 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

[...]

No i masz, he, he, jakbyś się nie wyginał, to ci ta koszulina z gwna
wylizie...
Zaczyna mnie ta grupa mierzić, "dookoła nie widzę ludzkich twarzy, same
swińskie ryje...".
Piotr

Data: 2010-05-08 16:46:01
Autor: Leszczur
On 8 Maj, 23:08, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

> Bo to nie jest medium świeckie.

No i masz, he, he, jakbyś się nie wyginał, to ci ta koszulina z gwna wylizie...

Tobie wyłazi słoma z butów, ale nikt ci tego nie wypomina.

Zaczyna mnie ta grupa mierzić, "dookoła nie widzę ludzkich twarzy, same swińskie ryje...".

Przestań patrzeć w lustro i od razu ci się humor poprawi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-08 20:12:19
Autor: A

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:65379a31-82a1-4716-9448-ba4e0769cea3r11g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

Pozdro

L'e-szczur

Niestety, ale to jedyne wolne media w Polsce, dlatego tak

Wolne ?? W takim razie mogę w nich zaprezentować poglądy inne od jedynie słusznej linii ojca prowadzącego?

Data: 2010-05-08 23:05:12
Autor: Krzysztof
[...]

Wolne - ponieważ baaaaardzo wolno reaguja ,

K.