Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Były szef ABW b. prokurator Bogdan Święczkows ki przed chwilą powiedział, że cały rząd z Donaldem Tus kiem powinien pójść pod sąd.

Data: 2010-05-08 11:39:57
Autor: zbig
Były szef ABW b. prokurator Bogdan Święczkows ki przed chwilą powiedział, że cały rząd z Donaldem Tus kiem powinien pójść pod sąd.
On 8 Maj, 18:57, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Były szef ABW prokurator  Bogdan Święczkowski powiedział przed chwilę
w TV Trwam, że cała ekipa  rządowa  z Tuskiem na czele powinna być
postawiona przed sądem za ewidentne zawalenie śledztwa  w sprawie
katastrofy prezydenckiego samolotu TU-154M.

Zachęcam do włączenia TV Trwam ( "Rozmowy niedokończone") , bo p.
Święczkowski krok po kroku wykazuje wszystkie zaniedbania, których
byliśmy i jesteśmy świadkami. Stwierdził również, że przy takich
zaniedbaniach polskiej strony i  takimi rosyjskimi technikami jak za
króla ćwieczka, my Polscy nigdy nie poznamy prawdy o katastrofie.

Antenka

Święczkowski sam pójdzie pod sąd razem ze swoim kolesiem Ziobrą

Data: 2010-05-08 11:56:08
Autor: Antenka
On 8 Maj, 20:39, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Antenka

Święczkowski sam pójdzie pod sąd razem ze swoim kolesiem Ziobrą

Ale najpierw cała twoja  pełowska szajka skończy przed TS, a jak
będzie fikać,  to zawsze może być samosąd. Wierz mi,  wielu Polaków
widziałoby ich chętnie dyndających na drzewach.
Czarnoksiężnik kominiarza będzie mógł wtedy użyć swoich czarów - może
mu się uda. Uwolni się ze sznura, spadając prosto na widły hehe

Taki koniec wróżę POlszewikom ja, obdarzona zdolnością przepowiadania
Antenka.

Bez odbioru

Data: 2010-05-08 21:00:58
Autor: Piotr
Dnia Sat, 8 May 2010 11:39:57 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Święczkowski sam pójdzie pod sąd razem ze swoim kolesiem Ziobrą

Taa... :-)
Przypomnę, że Ziobro już był ciągany i niewiele z tego wyszło.
O jednym z takich przypadków pisze Hans, troche wyżej.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-08 12:15:53
Autor: zbig
On 8 Maj, 21:00, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

Przypomnę, że Ziobro już był ciągany i niewiele z tego wyszło..
O jednym z takich przypadków pisze Hans, troche wyżej.
Piotr
czytałem, czytałem, ale na złodzieju czapka gore, wcześniej czy
później cos wylezie na wierzch.

Data: 2010-05-08 23:09:17
Autor: Krzysztof
[...]

Pewnie , zwial do Brukseli , aby ciezej go bylo ciagac po sadach,
hehe i na przeprosiny dla Garlickiego musial zarobic,
ale niech sie antenoglupki cieszą - jak to powiedzial ich idol( przypomnijmy Kurski) -CIEMNY LUD TO KUPI :D:D

K.

Data: 2010-05-09 10:20:22
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:zhnm09tv3e8h$.ju2tqojk99wv$.dlg40tude.net...
[...]

Ulomnosc polksiego wymaru sprawiedliwosci nie jest dla nikogo tajemnica .
Najlepszym przykladem jest chodzacy na wolnosci Rydzyk .

cyc