Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Były szef ABW b. prokurator Bogdan Święczkowski p rzed chwilą powiedział, że cały rząd z Donaldem Tuskiem powinien pójść pod sąd.

Data: 2010-05-08 09:57:28
Autor: Antenka
Były szef ABW b. prokurator Bogdan Święczkowski p rzed chwilą powiedział, że cały rząd z Donaldem Tuskiem powinien pójść pod sąd.
Były szef ABW prokurator  Bogdan Święczkowski powiedział przed chwilę
w TV Trwam, że cała ekipa  rządowa  z Tuskiem na czele powinna być
postawiona przed sądem za ewidentne zawalenie śledztwa  w sprawie
katastrofy prezydenckiego samolotu TU-154M.

Zachęcam do włączenia TV Trwam ( "Rozmowy niedokończone") , bo p.
Święczkowski krok po kroku wykazuje wszystkie zaniedbania, których
byliśmy i jesteśmy świadkami. Stwierdził również, że przy takich
zaniedbaniach polskiej strony i  takimi rosyjskimi technikami jak za
króla ćwieczka, my Polscy nigdy nie poznamy prawdy o katastrofie.

Antenka

Data: 2010-05-08 10:02:51
Autor: Antenka
On 8 Maj, 18:57, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

Miało być : "my w Polsce" - sorry.

Data: 2010-05-08 10:05:23
Autor: Leszczur
[...]

Niech powtórzy jeszcze w Radiu Maryja i będzie komplet.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-08 10:47:49
Autor: Antenka
On 8 Maj, 19:05, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> w TV Trwam,

Niech powtórzy jeszcze w Radiu Maryja i będzie komplet.

Niestety, ale to jedyne wolne media w Polsce, dlatego tak
znienawidzone przez takich jak ty.

Antenka

"Szajka Tuska przed Trybunał Stanu!"

Data: 2010-05-08 11:25:32
Autor: Leszczur
On 8 Maj, 19:47, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]

> Pozdro

> L'e-szczur

Niestety, ale to jedyne wolne media w Polsce, dlatego tak

Jesli pod słowem wolność rozumiesz zależność od innych niż zwykle, to
TV Trwam faktycznie jest wolna.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-08 20:59:24
Autor: Piotr
Dnia Sat, 8 May 2010 11:25:32 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

Jesli pod słowem wolność rozumiesz zależność od innych niż zwykle, to
TV Trwam faktycznie jest wolna.

Na tym polega wolność, kolego. Że mamy (a w zasadzie to powinniśmy mieć)
różne źródła medialne. A nie na tym, że ci co głośniej krzyczą są wonymi
mediami. :-)
I zastanawia mnie agresja tych naszych grupowych "wolnościowców", wobec
istnienia RM. Tak jakby immamentnie potrzebowali monokultury.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-08 12:36:04
Autor: Leszczur
On 8 Maj, 20:59, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Sat, 8 May 2010 11:25:32 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

> Jesli pod słowem wolność rozumiesz zależność od innych niż zwykle, to
> TV Trwam faktycznie jest wolna.

Na tym polega wolność, kolego.

Nie. To po prostu inna zależność. A jeżeli zależność jest nieodłączną
cechą wolności, to czy nie wszystko jedno wobec kogo ona będzie?

Że mamy (a w zasadzie to powinniśmy mieć) różne źródła medialne.
A nie na tym, że ci co głośniej krzyczą są wonymi mediami. :-)

No to inaczej rozumiemy wolność. Dla mnie to po prostu możliwość
prezentowania swoich przekonań, bez obawy o konsekwencje.
To, że media mają swoje profile jest IMO rzeczą naturalną. Wszędzie
tak jest. Wyborcza, Dziennik, Rzepa, TVN, TVP są mediami o konkretnym
profilu politycznym. I o ile się o tym pamięta to nie powinno być
problemu.

I zastanawia mnie agresja tych naszych grupowych "wolnościowców", wobec istnienia RM.

Mnie samo ich istnienie nie przeszkadza. Irytuje mnie łączenie religii
z polityką. Kto i jak to robi nie ma znaczenia.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-08 22:22:29
Autor: Piotr
Dnia Sat, 8 May 2010 12:36:04 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

[...]

Po co więc czepiać się RM?
Piotr

Data: 2010-05-08 13:58:31
Autor: Leszczur
On 8 Maj, 22:22, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> tak jest. Wyborcza, Dziennik, Rzepa, TVN, TVP są mediami o konkretnym
> profilu politycznym. I o ile się o tym pamięta to nie powinno być

Po co więc czepiać się RM?

Bo to nie jest medium świeckie.

Data: 2010-05-08 23:08:31
Autor: Piotr
Dnia Sat, 8 May 2010 13:58:31 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

[...]

No i masz, he, he, jakbyś się nie wyginał, to ci ta koszulina z gwna
wylizie...
Zaczyna mnie ta grupa mierzić, "dookoła nie widzę ludzkich twarzy, same
swińskie ryje...".
Piotr

Data: 2010-05-08 16:46:01
Autor: Leszczur
On 8 Maj, 23:08, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

> Bo to nie jest medium świeckie.

No i masz, he, he, jakbyś się nie wyginał, to ci ta koszulina z gwna wylizie...

Tobie wyłazi słoma z butów, ale nikt ci tego nie wypomina.

Zaczyna mnie ta grupa mierzić, "dookoła nie widzę ludzkich twarzy, same swińskie ryje...".

Przestań patrzeć w lustro i od razu ci się humor poprawi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-08 20:12:19
Autor: A

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:65379a31-82a1-4716-9448-ba4e0769cea3r11g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

Pozdro

L'e-szczur

Niestety, ale to jedyne wolne media w Polsce, dlatego tak

Wolne ?? W takim razie mogę w nich zaprezentować poglądy inne od jedynie słusznej linii ojca prowadzącego?

Data: 2010-05-08 23:05:12
Autor: Krzysztof
[...]

Wolne - ponieważ baaaaardzo wolno reaguja ,

K.

Data: 2010-05-08 11:39:57
Autor: zbig
[...]

Święczkowski sam pójdzie pod sąd razem ze swoim kolesiem Ziobrą

Data: 2010-05-08 11:56:08
Autor: Antenka
On 8 Maj, 20:39, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Antenka

Święczkowski sam pójdzie pod sąd razem ze swoim kolesiem Ziobrą

Ale najpierw cała twoja  pełowska szajka skończy przed TS, a jak
będzie fikać,  to zawsze może być samosąd. Wierz mi,  wielu Polaków
widziałoby ich chętnie dyndających na drzewach.
Czarnoksiężnik kominiarza będzie mógł wtedy użyć swoich czarów - może
mu się uda. Uwolni się ze sznura, spadając prosto na widły hehe

Taki koniec wróżę POlszewikom ja, obdarzona zdolnością przepowiadania
Antenka.

Bez odbioru

Data: 2010-05-08 21:00:58
Autor: Piotr
Dnia Sat, 8 May 2010 11:39:57 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Święczkowski sam pójdzie pod sąd razem ze swoim kolesiem Ziobrą

Taa... :-)
Przypomnę, że Ziobro już był ciągany i niewiele z tego wyszło.
O jednym z takich przypadków pisze Hans, troche wyżej.
Piotr

Data: 2010-05-08 12:15:53
Autor: zbig
On 8 Maj, 21:00, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

Przypomnę, że Ziobro już był ciągany i niewiele z tego wyszło..
O jednym z takich przypadków pisze Hans, troche wyżej.
Piotr
czytałem, czytałem, ale na złodzieju czapka gore, wcześniej czy
później cos wylezie na wierzch.

Data: 2010-05-08 23:09:17
Autor: Krzysztof
[...]

Pewnie , zwial do Brukseli , aby ciezej go bylo ciagac po sadach,
hehe i na przeprosiny dla Garlickiego musial zarobic,
ale niech sie antenoglupki cieszą - jak to powiedzial ich idol( przypomnijmy Kurski) -CIEMNY LUD TO KUPI :D:D

K.

Data: 2010-05-09 10:20:22
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:zhnm09tv3e8h$.ju2tqojk99wv$.dlg40tude.net...
[...]

Ulomnosc polksiego wymaru sprawiedliwosci nie jest dla nikogo tajemnica .
Najlepszym przykladem jest chodzacy na wolnosci Rydzyk .

cyc

Data: 2010-05-08 15:57:00
Autor: Bruner
Były szef ABW b. prokurator Bogdan Święczkowski przed chwilą powiedział, że cały rząd z Do naldem Tuskiem powinien pójść pod sąd.
durny kaczor wyjebal sie w gestej mgle i teraz ktos ma isc pod sad, jak juz isc to tylko PIS to ich wina ta cala katastrofa

Data: 2010-05-08 13:12:42
Autor: Antenka
On 8 Maj, 21:57, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
durny kaczor wyjebal sie w gestej mgle i teraz ktos ma isc pod sad, jak juz
isc to tylko PIS to ich wina ta cala katastrofa

Zamknij ten nie wyparzony ryj, chamie!

Antenka

Data: 2010-05-08 22:32:43
Autor: boukun
Byly szef ABW b. prokurator Bogdan Swieczkowski przed chwila powiedzial, ze caly rzad z Donaldem Tuskiem powin ien pójsc pod sad.

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:d1e56e20-9930-4010-bb1a-048a10298b11j33g2000yqn.googlegroups.com...

Dlaczego jestes taka glupia?

boukun

Data: 2010-05-08 17:00:11
Autor: Bruner

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message >
Dlaczego jestes taka glupia?

boukun
a widziales tu kiedys madra babe

Data: 2010-05-08 23:03:12
Autor: u2
W dniu 2010-05-08 23:00, Bruner pisze:

Dlaczego jestes taka glupia?

boukun
a widziales tu kiedys madra babe

Do UBojni rzeźnicy, a nie przeszkadzać w kulturalnej dyskusji.

Data: 2010-05-09 12:18:03
Autor: cirrus
Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:hs4hsh$g3g$1mx1.internetia.pl...
[...]

Od urodzenia, az do smierci.

--
stevep

Data: 2010-05-08 20:51:31
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-08 18:57, Antenka pisze:
[...]

Tylko kto by miał ich postawić postawić przed tym sądem? Nie takie rzeczy uchodzą polskim politykom płazem :-( .

Data: 2010-05-08 12:36:11
Autor: Antenka
On 8 Maj, 20:51, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

Tylko kto by miał ich postawić postawić przed tym sądem? Nie takie
rzeczy uchodzą polskim politykom płazem :-( .

Polski lud ;-)

Antenka

Data: 2010-05-08 21:48:11
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-08 21:36, Antenka pisze:
[...]

Pozostaje mieć tylko nadzieję że to nastąpi szybko.. - Że Polski lud zapłaci za wszystko tym sprzedawczykom. :-)

Data: 2010-05-08 22:30:11
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:1a2a22e5-7c27-4ddc-bb10-59f736bdebaap2g2000yqh.googlegroups.com...
Były szef ABW prokurator  Bogdan Święczkowski powiedział przed chwilę
w TV Trwam,

A co Żyd Świączkowski robił w TV Trwam?
Ale se znalazłaś Antenka autorytet...

Swoją drogą, ale Polacy mają techniki,lądować w lesie, 300 metrów od początku pasa startowego z 96 ludźmi na pokładzie...

boukun

Data: 2010-05-08 17:05:51
Autor: Bruner

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hs4hnp$ejm$1mx1.internetia.pl...

[...]

glupiej zydowce z PISu tego nie wytlumaczysz, strategia ugrupowania Zydowsko-PISkowego jest zerowanie na podsycaniu nienawisci i sianiu zametu

Nastepnym razem jak sie wyjedbie Jarek samochodem i zginie to oskarza PO o nielegalne zbudowanie autostrady w tym miejscu.

Data: 2010-05-08 23:13:41
Autor: boukun

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hs4jnh$5d3$1news.onet.pl...

[...]

Toć on nie ma auta, ani prawa jazdy, nic nie ma! Dziad...

boukun