Byly szef Mossadu Dagan szuka pomocy medycznej w Bialorusi po tym jak odmowiono mu pomocy w USA i Europie

Data: 2012-10-19 01:52:29
Autor: muto2100
Byly szef Mossadu Dagan szuka pomocy medycznej w Bialorusi po tym jak odmowiono mu pomocy w USA i Europie
Data: 2012-10-19 11:56:55
Autor: Neko
Byly szef Mossadu Dagan szuka pomocy medycznej w Bialorusi po tym jak odmowiono mu pomocy w USA i Europie
Rozchodzi  sie    o  przyszczep   nowej  wątroby

Cholerna wódka!

Data: 2012-10-19 04:07:59
Autor: muto2100
On 19 Paź, 11:57, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
>Rozchodzi  sie    o  przyszczep   nowej  wątroby

Cholerna wódka!

na  to  wyglada  ze   chyba    sie  tu  urodzil   tj  w  Polsce
bo   nieslyszalem    o  zydach  alkoholikach

Data: 2012-10-19 17:08:38
Autor: u2
W dniu 2012-10-19 13:07, muto2100 pisze:
[...]

Nie slyszales o zydach alkoholikach ? Ja nie slyszalem o zydach
niealkoholikach :-)))

Data: 2012-10-19 16:52:47
Autor: Chiron

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:50812416$0$1306$65785112news.neostrada.pl...
>Rozchodzi  sie    o  przyszczep   nowej  wątroby

Cholerna wódka!

Raczej: koszerna
:-)

--

Chiron

Byly szef Mossadu Dagan szuka pomocy medycznej w Bialorusi po tym jak odmowiono mu pomocy w USA i Europie