Bynum - Anthony

Data: 2011-02-09 15:12:55
Autor: Tomasz Radko
Bynum - Anthony
Prawie na pewno kaczka dziennikarska, ale tak z czystej ciekawości -
poszlibyście na tę wymianę będąc GMem Denver? A Lakers?

Data: 2011-02-09 07:00:45
Autor: Bartek Sobczak
Bynum - Anthony
On 9 Lut, 15:12, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Prawie na pewno kaczka dziennikarska, ale tak z czystej ciekawości -
poszlibyście na tę wymianę będąc GMem Denver? A Lakers?

Na miejscu Denver nigdy w zyciu. Bynum ledwo co biega.

Data: 2011-02-09 09:47:57
Autor: Leszczur
Bynum - Anthony
On 9 Lut, 15:12, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Prawie na pewno kaczka dziennikarska, ale tak z czystej ciekawości -
poszlibyście na tę wymianę będąc GMem Denver? A Lakers?

Melo i Bryant w jednym składzie? Raczysz żartować? To już syf z
Artestem nie wystarczy?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-09 18:58:29
Autor: Tomasz Radko
Bynum - Anthony
W dniu 2011-02-09 18:47, Leszczur pisze:
[...]

Ponoć bardzo się do siebie zbliżyli podczas jakichś MŚ czy innych IO.

Dla Ciebie inna zagadka. Bryant-Anthony, straight (pomijam niezgodność
kontraktów i veto Bryanta, czysty akademizm). Zaakceptowałbyś jako
Denver? A jako Lakers?

Data: 2011-02-09 10:45:01
Autor: Leszczur
Bynum - Anthony
On 9 Lut, 18:58, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> Melo i Bryant w jednym sk adzie? Raczysz artowa ?

Pono bardzo si do siebie zbli yli podczas jakich M czy innych IO.

To niech jadą razem na wczasy! Ja im nie bede bronił się socjalizować
w czasie wolnym od pracy.

Dla Ciebie inna zagadka. Bryant-Anthony, straight (pomijam niezgodno
kontrakt w i veto Bryanta, czysty akademizm). Zaakceptowa by jako
Denver? A jako Lakers?

Jako Denver? W tych okolicznosciach? Jasne. Talent - nieco
przechodzony, ale na pewno z motywacją. Biorę Koba w mgnieniu oka.
Lepsze dwa dobre jego sezony niż 4 Chandlera.
A Lakers? Nie wiem. Pomijajac katastrofę PR jaką byłoby sprzedanie
Bryanta? Pewnie klepnąłbym licząc ze Nuggets nie awansują do playoffs,
a nawet jesli to, ze nie spotkam sie z nimi w playoffs.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-09 15:26:46
Autor: s
Bynum - Anthony
W dniu 2011-02-09 15:12, Tomasz Radko pisze:
Prawie na pewno kaczka dziennikarska, ale tak z czystej ciekawości -
poszlibyście na tę wymianę będąc GMem Denver? A Lakers?

Ani w Denver, ani w LA

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-09 15:48:47
Autor: Tomasz Radko
Bynum - Anthony
W dniu 2011-02-09 15:26, s pisze:
W dniu 2011-02-09 15:12, Tomasz Radko pisze:
Prawie na pewno kaczka dziennikarska, ale tak z czystej ciekawości -
poszlibyście na tę wymianę będąc GMem Denver? A Lakers?

Ani w Denver, ani w LA

A co byś zrobił jako GM Denver? Paczka od Knicks jest lepsza?

Data: 2011-02-09 15:59:55
Autor: s
Bynum - Anthony
Ani w Denver, ani w LA

A co byś zrobił jako GM Denver? Paczka od Knicks jest lepsza?

A nie analizowalem szczegolowo, na urlopie bylem, jak wyplynela plota z Knicks.
W kazdym razie na miejscu GMa Nuggets mialbym lekki uraz do lamliwych podkoszowcow.

I jakos nie jestem jakos absolutnie przekonany, ze koncepcja Nets padla ostatecznie.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-09 16:09:34
Autor: wiLQ
Bynum - Anthony
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A co byś zrobił jako GM Denver?

A wg Ciebie Bynum to najlepsza oferta?

Paczka od Knicks jest lepsza?

Ta ostatnio reportowana to IMHO byl jakis zart, a nie powazna oferta.

Wg mnie w temacie powinny zaczac sie pojawiac scenariusze wymiany bez
gwarancji extension... bo to za bardzo ogranicza mozliwosci.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-09 17:04:58
Autor: Tomasz Radko
Bynum - Anthony
W dniu 2011-02-09 16:09, wiLQ pisze:
[...]

Nie wiem. Jako fan Lakers jestem nieobiektywny.

[...]

Bez gwarancji extension mówimy o wypożyczeniu na 25 meczów. Plus
ewentualny postseason. Nie wiem, czy na miejscu Nuggets nie wolałbym
poczekać na s'n't.

Data: 2011-02-09 17:20:35
Autor: s
Bynum - Anthony
[...]

Takie niby sa ostatnie doniesienia.
Tyle, ze Nuggets mogliby na tym wyjsc podobnie, jak Raptors czy Cavs.
Ale jako karta przetargowa, taka taktyka moze sie przydac :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-09 18:52:57
Autor: wiLQ
Bynum - Anthony

> gwarancji extension... bo to za bardzo ogranicza mozliwosci.

Bez gwarancji extension mówimy o wypożyczeniu na 25 meczów. Plus
ewentualny postseason.

Pominales IMHO najwazniejsze: mozliwosc przekonania do podpisania
extension. Jakis fajny run w playoffs i obejrzenie z bliska danej
organizacji moze chyba zmienic jego zdanie odnosnie Nowego Jorku?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-10 16:39:37
Autor: wiLQ
Bynum - Anthony

> extension. Jakis fajny run w playoffs i obejrzenie z bliska danej
> organizacji moze chyba zmienic jego zdanie odnosnie Nowego Jorku?

To nie działa.

Gdyz? Skad takie przekonanie?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-10 16:48:50
Autor: Tomasz Radko
Bynum - Anthony
W dniu 2011-02-10 16:39, wiLQ pisze:
[...]

Wilku, zakonotuj: gracze idą tam, gdzie im więcej płacą. W 99%
przypadków. I dlatego ostatnimi laty królowało pozostawanie w starym
klubie - bo było to opłacalne. A fajny run w p-o i obejrzenie z bliska
organizacji bardzo pomogło Cavs z Jamesem czy Suns z Amare (a wcześniej
Magic z Shaqiem), prawda?

Data: 2011-02-10 16:58:42
Autor: s
Bynum - Anthony
Gdyz? Skad takie przekonanie?

Wilku, zakonotuj: gracze idą tam, gdzie im więcej płacą. W 99%
przypadków. I dlatego ostatnimi laty królowało pozostawanie w starym
klubie - bo było to opłacalne.

Tak, ale James z Boshem jakby poszli pod prad.
I wcale nie jest powiedziane, czy nie bedzie to jakas tam inspiracja.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-10 17:21:48
Autor: Tomasz Radko
Bynum - Anthony
W dniu 2011-02-10 16:58, s pisze:
[...]

No nie bardzo, wybrali przecież s'n't. No i jakoś nie zadziałało wilkowe
"Zobaczcie, jak u nas fajnie!".

Data: 2011-02-10 19:24:52
Autor: wiLQ
Bynum - Anthony

Wilku, zakonotuj: gracze idą tam, gdzie im więcej płacą.

Generalnie prawda, ale mowa o graczu, ktory chyba w kazdej druzynie, do
ktorej realistycznie moze trafic dostalby maxowe extension... ergo dlaczego inne czynniki nie mialaby miec znaczenia?

I dlatego ostatnimi laty królowało pozostawanie w starym
klubie - bo było to opłacalne. A fajny run w p-o i obejrzenie z bliska
organizacji bardzo pomogło Cavs z Jamesem czy Suns z Amare, prawda?

Nie mieli ani fajnego runu ani organizacji ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-09 16:02:37
Autor: wiLQ
Bynum - Anthony
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Prawie na pewno kaczka dziennikarska, ale tak z czystej ciekawości -
poszlibyście na tę wymianę będąc GMem Denver? A Lakers?

IMHO za duzo zalezy od informacji, ktorych nie mamy tzn konkretow
medycznych. Kolana czy inne czesci ciala Bynuma sa w kiepskim stanie
i/lub kiepsko wroza jego mozliwosci grania w przyszlosci? To Lakersi powinni mocno rozwazyc jego oddanie, a Nuggets olac jego
przyjecie. Zakladamy zdrowie to jaki jest sens dla Lakers? Zwlaszcza, ze
jak pokazal listopad/grudzien Gasol nie moze orac po 40 min na srodku, a
wzrost i rotacja podkoszowa to na dzis ich najmocniejszy atut.

--
pzdr
wiLQ

Bynum - Anthony