Bynum - Anthony

Data: 2011-02-09 09:47:57
Autor: Leszczur
Bynum - Anthony
On 9 Lut, 15:12, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Prawie na pewno kaczka dziennikarska, ale tak z czystej ciekawości -
poszlibyście na tę wymianę będąc GMem Denver? A Lakers?

Melo i Bryant w jednym składzie? Raczysz żartować? To już syf z
Artestem nie wystarczy?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-09 18:58:29
Autor: Tomasz Radko
Bynum - Anthony
W dniu 2011-02-09 18:47, Leszczur pisze:
[...]

Ponoć bardzo się do siebie zbliżyli podczas jakichś MŚ czy innych IO.

Dla Ciebie inna zagadka. Bryant-Anthony, straight (pomijam niezgodność
kontraktów i veto Bryanta, czysty akademizm). Zaakceptowałbyś jako
Denver? A jako Lakers?

Data: 2011-02-09 10:45:01
Autor: Leszczur
Bynum - Anthony
On 9 Lut, 18:58, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> Melo i Bryant w jednym sk adzie? Raczysz artowa ?

Pono bardzo si do siebie zbli yli podczas jakich M czy innych IO.

To niech jadą razem na wczasy! Ja im nie bede bronił się socjalizować
w czasie wolnym od pracy.

Dla Ciebie inna zagadka. Bryant-Anthony, straight (pomijam niezgodno
kontrakt w i veto Bryanta, czysty akademizm). Zaakceptowa by jako
Denver? A jako Lakers?

Jako Denver? W tych okolicznosciach? Jasne. Talent - nieco
przechodzony, ale na pewno z motywacją. Biorę Koba w mgnieniu oka.
Lepsze dwa dobre jego sezony niż 4 Chandlera.
A Lakers? Nie wiem. Pomijajac katastrofę PR jaką byłoby sprzedanie
Bryanta? Pewnie klepnąłbym licząc ze Nuggets nie awansują do playoffs,
a nawet jesli to, ze nie spotkam sie z nimi w playoffs.

Pozdro

L'e-szczur

Bynum - Anthony