Bytom Parking?

Data: 2010-06-21 22:04:48
Autor: Jackare
Bytom Parking?
Użytkownik "BagMan" <bagman@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hvnuro$f3d$1news.net.icm.edu.pl...
Witam,
czy możecie mi polecić jakąś ulice w Bytomiu nie objętą płatnością za parking w okolicy ulicy Józefczaka?

pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc

Najbliżej:
Plac Sikorskiego od strony budynków mieszkalnych. Jest to teren wewnętrzny wspólnot mieszkaniowych i nie podlega opłatom parkingowym, pomimo że na wjeździe stoi parkomat. Służby tam nie sprawdzają - nie mają prawa. Temat opisany w lokalnej prasie i wielokrotnie sprawdzony przeze mnie.
Tyle fakty.
Teraz niesprawdzona teoria: podobno nie istnieją podstawy prawne (albo jest jakiś błąd w przepisach) aby prywatna firma - operator płatnej strefy mógł wyegzekwować nałożone opłaty dodatkowe za niuiszczenie opłaty w parkomacie. To nie mandaty - to opłaty dodatowe nakładane przez prwatnego operatora więc egzekucja adminitracyjna nie wchodzi w grę.

Nieco dalej (jakieś 50 m dalej): ulica Moniuszki naprzeciw szkoły muzycznej, podwórze upadłego "Węglosanu" - można stawiać do woli i ludzie stawiają
--
Jackare

Bytom Parking?