Byznesmeni z Bożej Łaski

Data: 2009-03-12 14:40:48
Autor: Kucing
Byznesmeni z Bożej Łaski
Dnia Tue, 10 Mar 2009 21:31:21 +0100, Wojciech Kulesza napisał(a):

Witam,
zastanawiam się nad realnością tego kryzysu. Napisałem maila wczoraj i dzisiaj do 9 firm: 7 firm stolarskich oraz 2 firm edukacyjnych. Wszystkie firmy, to prywatne podmioty gospodarcze. Oczywiście chcąc coś kupić, a nie sprzedać. Nikt nie odpowiedział, nie przepraszam, od jednej firm dostałem zwrotkę, że ma przepełnioną skrzynkę. I jak tu wierzyć, że firmy klientów szukają.

Wojtek

Dlatego kryzys - oby jak największy - jest wydarzeniem zbawiennym. Wypłucze
sporo bydła z rynku. Niestety częściowo wina leży po stronie klientów,
którzy nie wymagają, zachowując się niekiedy jak petenci w PRLu.

--
- Kucing -

Byznesmeni z Bożej Łaski