Byznesmeni z Bożej Łaski

Data: 2009-03-13 15:38:08
Autor: Kane
Byznesmeni z Bożej Łaski
Witam,
zastanawiam się nad realnością tego kryzysu. Napisałem maila wczoraj i dzisiaj do 9 firm: 7 firm stolarskich oraz 2 firm edukacyjnych. Wszystkie firmy, to prywatne podmioty gospodarcze. Oczywiście chcąc coś kupić, a nie sprzedać. Nikt nie odpowiedział, nie przepraszam, od jednej firm dostałem zwrotkę, że ma przepełnioną skrzynkę. I jak tu wierzyć, że firmy klientów szukają.

W polsce masa malych firm rzemieslniczych nie odpisuje na maile. Z roznych branz.
Z wiekszych firm: notorycznie na maile nie odpisuja hurtownie budowlane ;)
Nie wyciagalbym na ten temat wnioskow nt kryzysu finansowego - dolek ekonomiczny jest (a raczej dopiero moze byc - u nas), wskazniki nie kłamią. Tyle ze ten "kryzys" to naturalny cykl ekonomii postawionej na pieniadzu drukowanym bez pokrycia.

Pozdrawiam

Kane

Byznesmeni z Bożej Łaski