Bzdury Macierewicza ''obezwładnione''.

Data: 2011-08-01 12:49:28
Autor: Przemysław W
Bzdury Macierewicza ''obezwładnione''.
Miesiąc temu Antoni Macierewicz ogłosił, że samolot został "obezwładniony" na wysokości 15 metrów. Bo odłączono mu zasilanie. I że wie to od amerykańskich ekspertów

Okazało się, że Macierewicz wziął nieprecyzyjne dane i wyciągnął z nich fałszywe wnioski. Okazało się też, że żadni "amerykańscy eksperci" dla niego nie pracowali.

Niestety bzdura o 15 metrach żyje dalej. Dziś w TOK FM kolportował ją rzecznik PiS Adam Hofman. Oto fragment rozmowy:

Hofman: Na 2 sekundy przed ziemią przestały działać przyrządy pokładowe. Trzeba to zbadać i wyjaśnić.

Łukasz Grass: Samolot był już wtedy odwrócony.

Hofman: I to znowu sytuacja niejasna, że był odwrócony. Ja jestem ciekaw, dlaczego na 15 metrach samolot przestał działać, dlaczego zasilanie zostało odłączone.

Maciej Lasek, członek komisji Millera, nazywa w TOK FM sprawę delikatnie: "To nieporozumienie". I skutecznie "obezwładnia" tezę Macierewicza: "Zasilanie samolotu pracowało do momentu zderzenia z ziemią. Jeden z rejestratorów (tzw. rejestrator szybkiego dostępu), rzeczywiście kończy zapis 1,5 sekundy przed upadkiem, bo kompresuje on dane przed zapisem, aby ich więcej pomieścić. I cześć danych - właśnie kompresowana tuż przed uderzeniem - nie zdążyła się zapisać. Ale drugi rejestrator (tzw. katastroficzny) zapisywał wszystko do końca. Zasilanie działało, samolot nie został obezwładniony".

Wypada prosić polityków PiS, aby przestali robić swoim wyborcom wodę z mózgu. Przynajmniej w tej jednej sprawie.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,10040018,Bzdury_Macierewicza___obezwladnione__.html#ixzz1TlzfIdot

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-01 14:57:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j160br$gu4$1inews.gazeta.pl...
[...]

I tu się mylisz. Ten kłamliwy argument będzie powtarzany bez przerwy.

Data: 2011-08-01 15:21:28
Autor: Przemysław W
Bzdury Macierewicza ''obezwładnione''.
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

I tu się mylisz. Ten kłamliwy argument będzie powtarzany bez przerwy.

To nie ja się mylę. Ja nie mam wątpliwości, że picowska banda będzie swoje kłamstwa powtarzała do momentu aż się  rozleci. Potem powstaną z niej dwie, może trzy jednoprocentowe partyjki i podzielą los pjn.

 Przemek