Bzdury ministerialne

Data: 2011-12-20 14:12:53
Autor: marider
Bzdury ministerialne
V-tek,

widzieliscie co znowy powymyslaly dziadki w ministerstwie?

http://moto.pl/MotoPL/1,90109,10812198,Nauka_jazdy___odkrec_kranik___WIDEO.html

Serio ktos ma we lbie papke i sie nudzi. To jest XXI wiek czy lata 60-te poprzedniego? O_o Powaznie pytam...

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-12-20 14:53:38
Autor: Andrzej Lawa
Bzdury ministerialne
W dniu 20.12.2011 14:12, marider pisze:
[...]

A widziałeś, co zalecają kierującym samochodami? Dobrze, że nie ma
szkolenia z kręcenia korbą rozruchową ;->

Data: 2011-12-20 18:58:37
Autor: marider
Bzdury ministerialne
W dniu 2011-12-20 14:53, Andrzej Lawa pisze:
A widziałeś, co zalecają kierującym samochodami? Dobrze, że nie ma
szkolenia z kręcenia korbą rozruchową ;->

Chory kraj i biedni ludzie. Tylko czekac az wyjda znowu na ulice lub na powrot z przeszlosci:

Do egzaminatora podchodzi jakiĹ› facet i mĂłwi:
- MĂłj syn ma jutro egzamin. Ale na pewno go nie zda.
Na to egzaminator:
- Mogę się założyć z panem o 1000 złotych, że zda.

;D
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-12-21 01:05:49
Autor: Punge
Bzdury ministerialne
hie, no bzdur nie brakuje - ewidentnie się komu¶ nudzi w "pracy";
(z innej beczki) ja bardzo lubię UE i ich różne pomysły, np ten:
"Komisja Europejska ustaliła, że nie ma dowodu na to, że picie wody
zapobiega odwodnieniu organizmu. W zwi±zku z tym producentom wody
pitnej zakazano powoływania się na to w reklamach."
nie wiem co lepsze to czy ten dowcip maridera :P

Data: 2011-12-21 10:33:12
Autor: de Fresz
Bzdury ministerialne
On 2011-12-21 10:05:49 +0100, Punge <repunge@gmail.com> said:

[...]

Paradokslanie, pij±c sam± destylowan± można umrzeć z... odwodnienia. Więc wbrew chłopskiemu rozumowi takie obostrzenie ma podstawy merytoryczne. A że zajmuj± się takimi pierdołami, zamiast skupić na poważniejszych sprawach...

de Fresz

Data: 2011-12-21 14:04:38
Autor: WOJO
Bzdury ministerialne
[...]

Z czego można umrzeć pij±c wodę destylowan± ? :)
Ten proces to nie odwodnienie tylko demineralizacja organizmu, co w skrajnych przypadkach może prowadzić do zaniku przewodnictwa impulsów nerwowych np. nerwów międzyżebrowych odpowiedzialnych za rozkazy dla mię¶ni okołożebrowych "wdech - wydech" Nie wspominaj±c o takim drobiazgu, jak zanik akcji serca, które także potrzebuje po¶rednio minerałów do prawidłowej pracy.
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-12-21 14:18:16
Autor: de Fresz
Bzdury ministerialne
On 2011-12-21 14:04:38 +0100, "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> said:

[...]

A to sorry, media mnie okłamały. Czy tam może inny Alzhajmer.

de Fresz

Data: 2011-12-21 02:20:59
Autor: Wojtek Sobociński
Bzdury ministerialne
marider wrote:

http://moto.pl/MotoPL/1,90109,10812198,Nauka_jazdy___odkrec_kranik___WIDEO.html

Ja wrzucałem co¶ o tym... tytuł w±tku, zdaje się, "To trzeba
przeczytać"...

--
Wojtek Sobociński
Raz na rowerze raz na motorze