Bzdury ministerialne

Data: 2011-12-21 01:05:49
Autor: Punge
Bzdury ministerialne
hie, no bzdur nie brakuje - ewidentnie się komuś nudzi w "pracy";
(z innej beczki) ja bardzo lubię UE i ich różne pomysły, np ten:
"Komisja Europejska ustaliła, że nie ma dowodu na to, że picie wody
zapobiega odwodnieniu organizmu. W związku z tym producentom wody
pitnej zakazano powoływania się na to w reklamach."
nie wiem co lepsze to czy ten dowcip maridera :P

Data: 2011-12-21 10:33:12
Autor: de Fresz
Bzdury ministerialne
On 2011-12-21 10:05:49 +0100, Punge <repunge@gmail.com> said:

[...]

Paradokslanie, pijąc samą destylowaną można umrzeć z... odwodnienia. Więc wbrew chłopskiemu rozumowi takie obostrzenie ma podstawy merytoryczne. A że zajmują się takimi pierdołami, zamiast skupić na poważniejszych sprawach...

de Fresz

Data: 2011-12-21 14:04:38
Autor: WOJO
Bzdury ministerialne
[...]

Z czego można umrzeć pijąc wodę destylowaną ? :)
Ten proces to nie odwodnienie tylko demineralizacja organizmu, co w skrajnych przypadkach może prowadzić do zaniku przewodnictwa impulsów nerwowych np. nerwów międzyżebrowych odpowiedzialnych za rozkazy dla mięśni okołożebrowych "wdech - wydech" Nie wspominając o takim drobiazgu, jak zanik akcji serca, które także potrzebuje pośrednio minerałów do prawidłowej pracy.
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-12-21 14:18:16
Autor: de Fresz
Bzdury ministerialne
On 2011-12-21 14:04:38 +0100, "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> said:

[...]

A to sorry, media mnie okłamały. Czy tam może inny Alzhajmer.

de Fresz

Bzdury ministerialne