Bzyczenie w telefonie

Data: 2011-01-20 17:07:41
Autor: Bartosz Zoltak
Bzyczenie w telefonie
Witam,

Mam kłopot z dziwnym dźwiękiem wydawanym przez telefon podczas trwania
połączenia.

Telefon to nokia 2710 od Polkomtela z odświeżenia abonamentu, telefon
otrzymaliśmy bez simlocka, jedynie wyświetla logo Plusa podczas włączania i
wyłączania.

Gdy włożę do tego telefonu kartę Era TakTak (na niej mi zależy), to podczas
dzwonienia telefon wydaje dźwięki podobne do tych, jakie pojawiają się w
głośnikach, gdy zbliżymy do nich telefon. Takie byzczenie
tyk-tyk-tyk-tyyyyyyk....

Bzyczenie pojawia się z dwoma różnymi kartami TakTaka (myślałem, że może
karta sim wadliwa, kupiłem nowy starter i to samo).

Na razie ani w serwisie nokii ani w punkcie plusa ani ery nikt mi nie umiał
pomóc :-(

A jednocześnie jeśli włożę do tego telefonu kartę simplusa, to tego
bzyczenia nie ma.

Nagrałem te dźwięki dyktafonem wbudowanym w telefon,  może komuś dźwięk tego
bzyczenia coś powie?

Dźwięk połączenia z karty TakTak (bzyczy):
www.szyfrowanie.com/a/era-buczy.mp3  (plik mp3, ok 200 KB)
Dźwięk z simplusa, bez bzyczenia:
www.szyfrowanie.com/a/plus-nie-buczy.mp3 (też ok. 200 KB)

Czy ktoś spotkał się może z czymś takim, albo ma pomysł, jak to naprawić?

Dzięki za wszekie rady,
pozdrawiam
Bartosz Żółtak
www.szyfrowanie.com