C+ HD PVR - problem z pilotem

Data: 2009-03-30 13:43:49
Autor: BigT
C+ HD PVR - problem z pilotem
Witam.

Czy też macie problem z pilotem do tunera HD PVR Cyfry+?
Skubaniec reaguje na co któreś naciśnięcie.
Wymieniłem go, ale drugi robi to samo...
W necie czytałem, że tak się lubi zachowywać przy plazmach (mam 42").
I coś w tym jest, bo jak wyłącze swoją, to przeskakiwanie kanałów
góra-dół działa bez zarzutu...

Jakieś sugestie jak to ruszyć?

Data: 2009-03-31 01:36:16
Autor: byku
C+ HD PVR - problem z pilotem
W necie czytałem, że tak się lubi zachowywać przy plazmach (mam 42").
I coś w tym jest, bo jak wyłącze swoją, to przeskakiwanie kanałów
góra-dół działa bez zarzutu...

mój jest ok, ale nie kumam zupełnie co ma do pilota od pvr to jaki masz telewizor?

Data: 2009-03-31 07:51:55
Autor: emarcin
C+ HD PVR - problem z pilotem
[...]

Miałem podobny problem z pilotem po zakupie "chińskiej" żarówki
energooszczędnej - u mnie było prosto, wymieniłem żarówkę ;)

Pozdrawiam emarcin

C+ HD PVR - problem z pilotem